Golden awards

Deleted User - 487957162

Guest
Eerste stabber award officieel naar Snotneusje. Verder gaat de tweede mede stabber award naar; Goets. Hiermee de stam Lie! Hij wist van de actie af, keurde dit goed en leavede snel de stam om er niets mee te maken te hebben.
 
Reactiescore
760
Leuk dat je dit hier doodleuk kom melden maar gek dat er niks van pm ofzo naar de leiding is ik kan ook wel bs gaan schrijven hier en maar mensen gaan benoemen als stabber maar ik zie geen bewijs ? Alvast bedankt en een hele stam over 1 kant scheren is ook zo lekker doordebocht
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Leuk dat je dit hier doodleuk kom melden maar gek dat er niks van pm ofzo naar de leiding is ik kan ook wel bs gaan schrijven hier en maar mensen gaan benoemen als stabber maar ik zie geen bewijs ? Alvast bedankt en een hele stam over 1 kant scheren is ook zo lekker doordebocht

8c086b9784b3ac1eae31c1943b02a3e4.png
 

Deleted User - 487957162

Guest
Leuk dat je dit hier doodleuk kom melden maar gek dat er niks van pm ofzo naar de leiding is ik kan ook wel bs gaan schrijven hier en maar mensen gaan benoemen als stabber maar ik zie geen bewijs ? Alvast bedankt en een hele stam over 1 kant scheren is ook zo lekker doordebocht

Excuses. Dit was een te snelle conclusie. Echter, het feit blijft wel dat er een stabber is + de leider van de stabber was op de hoogte en nu naar jullie stam gevlucht.
 
Reactiescore
3.536
Vertel de feiten eens rustig, hoeft nog niet eens met bewijs. Dan kunnen we alvast beoordelen of het een stab is naar hoe jij het ziet.
 

Deleted User - 487957162

Guest
Feit 1: Snotneusje bood mij een vriendschap en samenwerking aan.
Feit 2: 3 dagen later leavet snotneusje de stam en begint zijn oude stam aan te val.
Feit 3: Ik geef dat aan bij Goets, de stamleiding van deze stam. Die zegt het niet te boeien en joint snel Lie.

Als topstam vind ik dat je niet TW waardig bent als mensen zo met stabbers om gaan. Verder vind ik dat Snotneusje nergens meer welkom meot zijn na een stab.
 
Reactiescore
157
Das gewoon een boost stam, flex heeft er ook al een van z'n eigen accounts uit geedelt met il leone - vault

Hier zijn wij vanuit GANG nooit van op de hoogte geweest. Flex heeft vermeld dat dit een vriend van hem was in real life.

Vrij treurig om er op deze manier achter te komen dat hij ons gefopt heeft
 
Reactiescore
134
Feit 1: Snotneusje bood mij een vriendschap en samenwerking aan.
Feit 2: 3 dagen later leavet snotneusje de stam en begint zijn oude stam aan te val.
Feit 3: Ik geef dat aan bij Goets, de stamleiding van deze stam. Die zegt het niet te boeien en joint snel Lie.

Als topstam vind ik dat je niet TW waardig bent als mensen zo met stabbers om gaan. Verder vind ik dat Snotneusje nergens meer welkom meot zijn na een stab.

Heb je het forumtopic van We Like Hot Chicks gelezen?
Dat is de manier hoe je een stab moet bewijzen :p
 
Reactiescore
152
Leuk dat je dit hier doodleuk kom melden maar gek dat er niks van pm ofzo naar de leiding is ik kan ook wel bs gaan schrijven hier en maar mensen gaan benoemen als stabber maar ik zie geen bewijs ? Alvast bedankt en een hele stam over 1 kant scheren is ook zo lekker doordebocht

Mike schreeuwt altijd onzin, dus die kan je standaard gewoon op negeren zetten:)
 
Reactiescore
3.536
Feit 1: Snotneusje bood mij een vriendschap en samenwerking aan.
Feit 2: 3 dagen later leavet snotneusje de stam en begint zijn oude stam aan te val.
Feit 3: Ik geef dat aan bij Goets, de stamleiding van deze stam. Die zegt het niet te boeien en joint snel Lie.

Als topstam vind ik dat je niet TW waardig bent als mensen zo met stabbers om gaan. Verder vind ik dat Snotneusje nergens meer welkom meot zijn na een stab.

De informatie we nu nodig hebben is, wanneer was de eerste aanval nadat hij de stam verliet, hoeveel waren het er, waren het scouts, clears en/of edels. Ook vooral de tijdspanne sinds zijn leave zovaak mogelijk verhelderen.


Dan zullen we bekijken of het een noemenswaardige stab was.
 
Reactiescore
69
Ik ga proberen dit topic serieus leven in te blazen.

Beste speler: TokKipTok; goede ODA en ken Mark, goede speler.
Beste stam: Vind ik voor nu te vroeg.
De beste stam speler: Dennisthies87, doet gewoon enorm veel voor de stam.
Het grootste ego: -
Beste leider: Ik kan niet in andere stammen kijken en mijn eigen leiding ophemelen vind ik ook zowat :p
Slechtste leider: De leiding van CHINA, stabbers!! De leiding van de premade vind ik ook wel wat matig. Nu nog spelers benaderen voor een samenwerking, terwijl er een gigantisch kwantitatief overwicht is, getuigd niet van sterk leiderschap imo.
Meest onderschatte stam: Hier denk ik niet dat je nu kan spreken van onderschatten. We zijn pas net begonnen. ;)
Meest overschatte stam: -
Meest overschatte speler: CrazyRobba
Meest onderschatte speler: Solis Occasus.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: atlas, Draakje te schoterbos, TokKipTok, Anonymous Threat., Red Sky At Morning.
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: In liefde en oorlog is alles geoorloofd, dus sluit niemand uit. <3
Mooiste spelers naam: Incompetend Coplayers vind ik wel nice.
Mooiste stam naam: Gaatje vind ik wel grappig. Echt mooie namen zie ik verder niet zo.
Het tofste topic: Golden Awards.
Het domste topic: Praathoek.
Favoriete forum poster: Er is nog weinig tot geen serieuze pp gevoerd deze wereld. Al zag ik dat Sebastian Valmont weer terug is van weggeweest. Van zijn p&p kon ik vroeger altijd wel genieten.
Minst favoriete forum poster: -
Dikste wannabe op het forum: Too Hot For This Planet
 
Reactiescore
903
Mooi lijstje en vooral de onderste +100
 
Reactiescore
195
Ik ga proberen dit topic serieus leven in te blazen.

De beste stam speler: Dennisthies87, doet gewoon enorm veel voor de stam.

Slechtste leider: De leiding van CHINA, stabbers!!
De zoveelste hypocriet binnen de stam S-L zal eens zijn zegje komen doen.:biggrin:

Je geloofwaardigheid is net gaan vliegen, jullie sturen deze pm en nog vele andere in deze stijl maar gooien dan toch plots een (mislukte) massa op ons?

Neigt toch ook meer naar de richting van vies spel (aka stab).:confused2::rolleyes2::redface:

B202AD8A-6915-4430-BA64-1AE09E5DDD99.jpeg
De 10de werd deze pm verstuurd (met positieve voorgaande gesprekken) en de 11de begonnen de eerste aanvallen van jullie massa binnen te stromen op dezelfde speler en anderen. :redface:

Groetjes, de wannabe
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan