Coldcase: Salt en Tyrant in de grijze zone.

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Reactiescore
1.918
Reactiescore
2.062
Reactiescore
2.433
#teamezzie
 
Reactiescore
1.918

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Zegt de man die qua gewichtsklasse in de poule met Melvin zit?
Meneer drinkt 2 weken lang alleen water, gaat een beetje naar de sportschool en volgt één of ander gaar dieet en denkt gelijk dat hij 't mannetje is. Volgens mij is alle drugs die je in 't weekend doet naar je bol gestegen. Ook wel leuk dat je één of andere minderjarige Belg als enige supporter hebt, schrijnend.
 

Deleted User - 487957763

Guest
Meneer drinkt 2 weken lang alleen water, gaat een beetje naar de sportschool en volgt één of ander gaar dieet en denkt gelijk dat hij 't mannetje is. Volgens mij is alle drugs die je in 't weekend doet naar je bol gestegen. Ook wel leuk dat je één of andere minderjarige Belg als enige supporter hebt, schrijnend.
Gelukkig kan mijn godenlichaam al die hevige inspanningen aan. Terwijl jij elke dag van de week in de kreukel ligt met een nieuwe blessure. Gelieve mijn zoon hier buiten te laten Fred dit is tussen jou en mij!
 
Reactiescore
2.303

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Gelukkig kan mijn godenlichaam al die hevige inspanningen aan. Terwijl jij elke dag van de week in de kreukel ligt met een nieuwe blessure. Gelieve mijn zoon hier buiten te laten Fred dit is tussen jou en mij!
Hevige inspanningen? Je bencht 22,5k, 3 reps?

Daar denkt Fred zijn cardioloog anders over!
Ik loop niet bij een cardioloog, ook niet bij een neuroloog overigens!
 
Reactiescore
2.303
Bovenaan