[Speeltopic] WvW #317 Werewolves of Disney

  • Topicstarter Deleted User - 487963986
  • Startdatum
Reactiescore
559
Er zijn voor mij drie opties voor kleine wilde. Jij rupert en capri.

Nonkel weigert te stemmen op jou. Dit voedt mijn vermoeden dat je koppel bent met nonkel.
waar staat de rest van het lijstje?

mijn vermoeden is dat jij koppel bent met fam
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Nee hoor. Mijn boodschap is namelijk al dagen hetzelfde: fam is wolf.

Jij zaait juist chaos.

Wat is je mening over fam Noah?

Ze komt enigszins gefrustreerd over maar dat doet ze elk potje goed of slecht

Wel is ze inactiever dan normaal
 
Reactiescore
559
:redface: :redface:

Alsof bappos mij niet had gelunched als hij daar echt zo over dacht.
geen idee wat bappos dacht
Ze komt enigszins gefrustreerd over maar dat doet ze elk potje goed of slecht

Wel is ze inactiever dan normaal
ja heeft het steeds druk

met nog een uitleg van koppeltje dash dat ze het druk heeft met dr kleinkinderen ^^

Fam
 

Deleted User - 2265087

Guest
Iedereen haalt onderstaande post aan waarom ik verdacht ben, dus ik wil hem even uitleggen:

De situatie op dit moment was dat Mike enorm hard Anthrax aan het verdedigen was, zo duidelijk dat er wel een connectie tussen de twee moest zitten. Ik dacht dat de connectie was dat ze koppel waren. Dat wilde ik niet in het topic gooien om het voor de wolven al te makkelijk te maken, dus besloot ik om gewoon mee te helpen verdedigen zonder uit te leggen wáárom ik dat deed:

Candiu

En svp, vertrouw me iig dat Anthrax géén wolf is @Calamus Incendium @simeco @andere mensen die op Anthrax hebben gestemd.

Zodra er in het topic werd gegooid dat ze koppel zouden kunnen zijn, werd mijn post een stuk genuanceerder:

Je zegt het hier zelf. Ze zijn koppel denk ik, op basis van de afgelopen pagina. Dus of ze nou g/g of g/s zijn, de wolven regelen dat wel. Dus we kunnen net zo goed iemand anders lynchen.

Ik hield er altijd rekening mee dat ze Anthrax wolf in een G/S koppel zou kunnen zijn, maar ook dan was het de verantwoordelijkheid van de wolven om het koppel te doden.

TL;DR: ik zei dat Anthrax goedje was omdat ik nog niet in het topic wilde gooien dat ze koppel waren, maar zodra dat was gedeeld, werd ik een stuk genuanceerder. Het enige wat mij kwalijk kan worden genomen is verschrikkelijk slecht spel dit potje, dat zal ik meteen toegeven. Maar dat maakt me nog geen wolf.

Na het resultaat van de lynch komt ze hiermee aanzetten. Verder ook geen bijdragen, amper eigen verdachten, etc etc. LIJKT ME DUIDELIJK.

Ik ben het niet eens dat ik geen eigen verdachten had. Vanaf het moment dat ik inviel heb ik behoorlijk mijn mening gegeven over mensen etc. Alleen de afgelopen twee dagen hebben jullie amper iets van me gehoord. Ten eerste omdat die lynches redelijk vast stonden en ten tweede dat ik vandaag en gisteren gewoon geen tijd had.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
En peter wil je ophouden peter met in elke post peter mijn naam te zetten peter dankjewel peter
 
Reactiescore
1.279
Goed ik ga hierover allemaal eens een nachtje slapen.

Voor nu laila.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Het zint me niet dat ineens alle stemmrn van capri af zijn
 
Bovenaan