[Speeltopic] WvW #317 Werewolves of Disney

  • Topicstarter Deleted User - 487963986
  • Startdatum
Reactiescore
1.279
@materlotti ik vertrouw op de goedheid van onze BM, schaar je aan mijn zijde en we winnen dit potje. Geen idee wat CI en Dash nu proberen gedaan te krijgen, maar het zint me niet en ik zal je nodig hebben.
Ben je bereidt om vandaag niet capri maar laila te stemmen?
 
Reactiescore
1.002
Zoals hier gezegd (gisterenavond 22u08) is het voor mij zeker ook goed om voor Capricorno te gaan in plaats van rukurt.

Eigenlijk zou het wel heel goed kunnen want CTRL was vorig potje met mij wolf en daarin zei hij dat hij wolf zijn niet leuk vond en smeekte hij aan Tigor (die later de wolvenchat als welp joinde) om hem geen wolf te maken. Misschien heeft zij hem "gekloot" en weer wolf gemaakt. Dat vond hij misschien niet leuk en daarom dus een vervanger aangevraagd, in dit geval dus Capricorno. Zou allemaal heel goed kunnen.

Voor mij ook goed om op Capricorno te gaan dus. Kies maar.

Waarom niet gewoon eerst Capri, op basis van onder andere deze theorie?
 
Reactiescore
559
Ik zie dat er een gecoördineerde aanval op mij georganiseerd wordt door een wolvencollectief, gesteund door domme goedjes.

Ik weet nog niet goed wie tot welke categorie behoort. Behalve van fam. Zij lijkt me eigenlijk redelijk duidelijk. Ze verwees naar de wolvenchat.

Bovendien zou snthraxxis mij nooit infecteren, maar juist fam. Ik denk dat fam de geïnfecteerde wolf is en dat zij koppel is met Dash, die ook al enige tijd mijn dood in de week aan het leggen is.

Van blond dacht ik tot heden dat hij goedje was, maar hij is ofwel volledig de weg kwijt, ofwel wolf.
ik vind deze theorie niet eens zo raar.
ik neig bij fam nog steeds naar slecht en ze zou best koppel kunnen zijn met dash.
als ik het goed heb heeft dash het ook al keer voor dr op genomen
zal morgen die posts eens terug lezen
 
Reactiescore
1.279
Op basis waarvan denk je dit?
Omdat je weigert laila als wolf een optie te noemen. Je meermaals contact hebt gehad met haar over nietszeggende dingen en je volledige focus op capri hebt. Dat zint me niet.
 
Reactiescore
1.279
wat probeer jij te doen/
Er zijn voor mij drie opties voor kleine wilde. Jij rupert en capri.

Nonkel weigert te stemmen op jou. Dit voedt mijn vermoeden dat je koppel bent met nonkel.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.296
Kan iemand precies kleine wilde is uitleggen, ik lees hwt nog eens en nu valt dat 'kiest een voorbeeld' me op

Is kleine wilde ook een cupido tegelijk?
 
Bovenaan