Coldcase: Salt en Tyrant in de grijze zone.

Reactiescore
292
In het licht van de opmerkingen van de mods in het complimententopic open ik bij deze een geheel eigen topic. Hier kan je lekker alles bespreken over de twee grootste stammen van W76. Doen ze schimmige dealings? Zijn het nou MB's of ex'en? Is de relatie nou echt verbroken? Heeft Noobteam nog interne screenshots om te delen? Kan Réne eens even nuchter blijven om de onderhandelingen verder te zetten? Blijft Rob simpen op Avril?

Stay tuned!
 
Reactiescore
451
In het licht van de opmerkingen van de mods in het complimententopic open ik bij deze een geheel eigen topic. Hier kan je lekker alles bespreken over de twee grootste stammen van W76. Doen ze schimmige dealings? Zijn het nou MB's of ex'en? Is de relatie nou echt verbroken? Heeft Noobteam nog interne screenshots om te delen? Kan Réne eens even nuchter blijven om de onderhandelingen verder te zetten? Blijft Rob simpen op Avril?

Stay tuned!

@Calamus Incendium
Je zegt niemand viel het dorp aan
Noire viel zeker wel aan
Alleen werd het terruggetrokken omdat brian dacht dat t block ok werd
Kan k ook gwn bewijzen met skype gesprek tussen brian en mij

Dus lieg niet dat er geen aanvallen liepen
 
Reactiescore
1.752
Ik wil graag @Sebastian Valmont bedanken voor het oprichten van dit topic om zo de discussie een eigen plaats te bieden
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.133
@Calamus Incendium
Je zegt niemand viel het dorp aan
Noire viel zeker wel aan
Alleen werd het terruggetrokken omdat brian dacht dat t block ok werd
Kan k ook gwn bewijzen met skype gesprek tussen brian en mij

Dus lieg niet dat er geen aanvallen liepen

Top, ik was in de overtuiging. Echter doet dat helemaal niets af aan het feit dat het gewoonweg geen MB was.
 
Reactiescore
451
Top, ik was in de overtuiging. Echter doet dat helemaal niets af aan het feit dat het gewoonweg geen MB was.

Dat kan jou mening zijn
Onze mening is helaas anders

Helaas spreken de tyranters elkaar allemaal tegen
Want thc was onbemand maar kan wel antwoorden op pms die naar hem gestuurd worden, dus had thc gewoon zelf zijn mb kunnen stopzetten, veder zie ik nergens duidelijk bewijs dat hij ontslagen is als mb wat de zaak helemaal raar maakt
Omdat tyrant hun zaakjes niet helemaal op orde heeft hoeven wij van nt niet op de blaren te zitten en gaan we ook zeker niet doen
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.133
Dat kan jou mening zijn
Onze mening is helaas anders

Helaas spreken de tyranters elkaar allemaal tegen
Want thc was onbemand maar kan wel antwoorden op pms die naar hem gestuurd worden, dus had thc gewoon zelf zijn mb kunnen stopzetten, veder zie ik nergens duidelijk bewijs dat hij ontslagen is als mb wat de zaak helemaal raar maakt
Omdat tyrant hun zaakjes niet helemaal op orde heeft hoeven wij van nt niet op de blaren te zitten en gaan we ook zeker niet doen

Prima.

Was ik leiding van Tyrant zou ik NT buiten enige wereldafspraak houden, aangezien zulk soort spelers een tumor zijn voor de wereld.
 
Reactiescore
451
Prima.

Was ik leiding van Tyrant zou ik NT buiten enige wereldafspraak houden, aangezien zulk soort spelers een tumor zijn voor de wereld.

Omdat je niet kan winnen ga je dreigen met onzin dingen
Denk dat wij van nt altijd netjes volgens de regels spelen
En als ik echt fout zit het ook gwn toegeef
Kijk naar de thc nap dat ik mijn excuses ook maak richting noire
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.133
Omdat je niet kan winnen ga je dreigen met onzin dingen
Denk dat wij van nt altijd netjes volgens de regels spelen
En als ik echt fout zit het ook gwn toegeef
Kijk naar de thc nap dat ik mijn excuses ook maak richting noire

Geen dreigement, immers ben ik geen leiding. Maar met spelers die bewust elke vorm schappelijkheid bewust aan hun laars lappen vallen geen regels te maken. Wie zegt dat jullie nieuwe regels wel zullen naleven.

Of überhaupt het benodigde verstand hebben om afspraken correct te interpreteren.
 
Reactiescore
451
Geen dreigement, immers ben ik geen leiding. Maar met spelers die bewust elke vorm schappelijkheid bewust aan hun laars lappen vallen geen regels te maken. Wie zegt dat jullie nieuwe regels wel zullen naleven.

Of überhaupt het benodigde verstand hebben om afspraken correct te interpreteren.

Vraag ik me ook af noah?
Spelers die hard gerekt zijn andere werelden wie zegt dat die huidige werelden niet opnieuw hard gerekt worden ?
W72 kuchkuch
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.133
Vraag ik me ook af noah?
Spelers die hard gerekt zijn andere werelden wie zegt dat die huidige werelden niet opnieuw hard gerekt worden ?
W72 kuchkuch

Wat heeft dat te maken met wereldafspraken? :redface:
 
Reactiescore
241
@Calamus Incendium
Je zegt niemand viel het dorp aan
Noire viel zeker wel aan
Alleen werd het terruggetrokken omdat brian dacht dat t block ok werd
Kan k ook gwn bewijzen met skype gesprek tussen brian en mij

Dus lieg niet dat er geen aanvallen liepen

wat een klucht? Ik heb die aanvallen verstuurd en vervolgens teruggetrokken omdat ik zag dat ze van coldcase kwamen. Ik heb NT vervolgens een pm beantwoord.

PM heb ik gezegd dat brian geen aanvallen verstuurde net na dat je dat dorp overnam omdat Coldcase geen MB/DU was. Ik logde in rond 9u en verstuurde meteen aanvallen. Nadien las ik bepaalde zaken in de chat en dan heb ik gecancelt.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.760
Reactiescore
286
Geen dreigement, immers ben ik geen leiding. Maar met spelers die bewust elke vorm schappelijkheid bewust aan hun laars lappen vallen geen regels te maken. Wie zegt dat jullie nieuwe regels wel zullen naleven.

Of überhaupt het benodigde verstand hebben om afspraken correct te interpreteren.

Zullen we het dan ook hebben over Melvin en zijn rare praktijken, gaan we die ook buiten de afspraken houden omdat hij altijd alle grijze gebieden opzoekt?
NT staat gewoon in zijn recht.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.133
Vanavond ga ik samen met jordi en rene en iemand van tas in gesprek over de cf
Dus dan gaan we zien wat de uitkomst word
Dan kan dit topic weg en hoef ik me veder ook nie voorschut te zetten

Dan snap ik niet waarom je constant blijft zeggen dat je hem niet gaat afgeven, als er nog een gesprek over moet komen.
 
Bovenaan