Forum moderatie W77

Reactiescore
756
Goedemiddag beste spelers, lezers

Jawel, het is weer zover, de start van een nieuwe wereld! Graag wil ik jullie allemaal heel veel succes wensen met het spelen van deze wereld & wil ik jullie vooral heel veel spelplezier toewensen.

Ook hier zal ik jullie forum moderator zijn.

Jullie kunnen steeds bij mij terecht (privé bericht) voor tips, feedback en eventuele klachten. We gaan er samen een gezellige boel van maken, wat zeker mooi meegenomen is, nu de teugels weer wat strakker gespannen staan door de huidige lock-down.

We starten zoals altijd met de lossere aanpak qua kunnen en mogen. Want laat ons eerlijk zijn, deze manier van aanpak is voor iedereen het fijnste. Het belangrijkste is, heb respect voor elkaar! :smile:

Groetjes van jullie moderator,
Milow
 
Reactiescore
2.062
Hey miccie!
 
Reactiescore
942
Was het niet eerst met een puntje en nu voor 500pp weer dat puntje weggehaald of ben ik verkeerd?
 
Reactiescore
2.370
Da's gratis als mod zijnde
 
Reactiescore
1.702
Je bent nu mod op elke wereld toch ? Ken je zelf dit geweldige spel nog wel spelen ?
 
Reactiescore
1.449
Hoi allemaal,

Zoals jullie kunnen zien ben ik vanaf heden ook een moderator. Ik ben onder andere aangesteld om jullie in het gareel te houden. Gezien de activiteit de laatste tijd moet dat nog geen probleem vormen ;).
Laten we daar dus verandering in brengen de komende tijd.
Voor vragen en/of opmerkingen kunnen jullie bij mij terecht.

Groeten!
 
Reactiescore
216
@bappos als forum mod mag je wel een deftig ava voorzien hé :p
Zo support je designers op forum ook nog iets! :)
 
Reactiescore
1.777
oh het ging over je ava, jammer de suggestie blijft alsnog staan!!
 
Reactiescore
2.489
Laten we dat voorlopig maar even niet doen en eerst even nadenken over hoe we dit op een zo net mogelijke manier kunnen doen.

Uitgewerkte ideeën over hoe we zo een wedstrijd toch netjes kunnen houden zijn altijd welkom in onze Inboxes.
 
Bovenaan