[Speeltopic] WvW #317 Werewolves of Disney

  • Topicstarter Deleted User - 487963986
  • Startdatum
Reactiescore
986
miketijger

rest is bappos en rukurt en dan denk ik fam of CI ook nog?

thx wolven om johan te killen want vond hem ook verdacht
 
Reactiescore
1.485
Aangezien iedereen van de lijstjes is, onderstaand mijn lijstje. Allereerst dus Miketijger aangezien die zelfs op zichzelf stemt?


1. miketijger
9. Ctrl Alt Delete/Capricorno --> Zie ik niet als een slechtje
11. Fam --> Zie ik niet als een slechtje
12. Dappos --> Baas
13. Bash --> Zie ik niet als slechtje
15. .Time --> met zijn verwarring zou dit goed kunnen, maar niet overtuigd.
16. materlotti --> zag ik eerst als slechtje, maar sinds de dood van Simeco en Anthraxxis niet meer
19. Tante jos --> Slechtje
20. ll0ll king --> met zijn verwarring zou dit goed kunnen, maar niet overtuigd.
21. rukurt --> Joban, joban, joban. Geen idee wat je nu zelf te zeggen hebt Rukurt nu hij dood is?
24. Anders/laila --> zie ik niet als slechtje
25. Ci --> Slechtje

Voor mijn gevoel dus de volgende mensen als slechtje:

Nonkel Jos
Calamus Incendium
.Time of ll0ll king
 
Reactiescore
2.181
Wolven:

Fam - Speelt als wolf, stemde ook op simeco.

Bappos - nergens enige argumenten gebruikt. Merk ook toen nonkel gistere zei dat bappos na dag 1 niks meer over mij zei terwijl ik hoofdverdachte was dat ik nu plotseling weer op zijn lijstje sta ondanks dat hij nergens argumenten geeft. Maw doe je precies wat je mij verwijt.

Capri - Ging heel makkelijk mee met het koppel verhaal, in zekere zin steunde ze op een subtiele manier Mike en anthraxxol. Daarnaast speelt ze erg zoals dat potje waar @nonkel jos ook wolf was, lange posts maken maar niet echt een conclusie trekken. Daarnaast zint het me niet dat bappos Capri zonder reden als goedje neerzet.
 
Reactiescore
1.485
Wolven:

Fam - Speelt als wolf, stemde ook op simeco.

Bappos - nergens enige argumenten gebruikt. Merk ook toen nonkel gistere zei dat bappos na dag 1 niks meer over mij zei terwijl ik hoofdverdachte was dat ik nu plotseling weer op zijn lijstje sta ondanks dat hij nergens argumenten geeft. Maw doe je precies wat je mij verwijt.

Capri - Ging heel makkelijk mee met het koppel verhaal, in zekere zin steunde ze op een subtiele manier Mike en anthraxxol. Daarnaast speelt ze erg zoals dat potje waar @nonkel jos ook wolf was, lange posts maken maar niet echt een conclusie trekken. Daarnaast zint het me niet dat bappos Capri zonder reden als goedje neerzet.

Je staat onderaan mijn lijst samen met ll0ll king, immers ben je alleen maar bezig met verwarring zaaien. Argumenten komen nog wel, maar je counter op mijn post geeft mij alleen maar meer bevestiging dat jij het bent en niet ll0ll king.

Wat vind jij van Nonkel Jos en Calamus Incendium?
 
Reactiescore
2.181
Nonkel goedje, heb ik vannacht al uitgelegd. Wanneer ik op iemand getunneld heb kom ik erachter hoe diegene schrijft en zich verweert en nonkel en ik hebben zo'n leuke aanvaring gehad (vond dat oprecht een leuke battle).

Ci is fucking inactief, dusja. Ben daarin bsed doordat hij met me meeging op killing en ik ervan overtuigd was dat Killing slechtje was. Nu jij op hem gaat en ik je verdenk, denk ik hoedje.

Leuk als slechtjes lijstjes maken, kunnen heel makkelijk medewolven verlinken.

E: excuses voor vaak vergeten te citeren.
 
Reactiescore
1.485
Nonkel goedje, heb ik vannacht al uitgelegd. Wanneer ik op iemand getunneld heb kom ik erachter hoe diegene schrijft en zich verweert en nonkel en ik hebben zo'n leuke aanvaring gehad (vond dat oprecht een leuke battle).

Ci is fucking inactief, dusja. Ben daarin bsed doordat hij met me meeging op killing en ik ervan overtuigd was dat Killing slechtje was. Nu jij op hem gaat en ik je verdenk, denk ik hoedje.

Leuk als slechtjes lijstjes maken, kunnen heel makkelijk medewolven verlinken.

E: excuses voor vaak vergeten te citeren.

Maak maar een lijstje dan?
 
Reactiescore
1.577
Aangezien iedereen van de lijstjes is, onderstaand mijn lijstje. Allereerst dus Miketijger aangezien die zelfs op zichzelf stemt?


1. miketijger
9. Ctrl Alt Delete/Capricorno --> Zie ik niet als een slechtje
11. Fam --> Zie ik niet als een slechtje
12. Dappos --> Baas
13. Bash --> Zie ik niet als slechtje
15. .Time --> met zijn verwarring zou dit goed kunnen, maar niet overtuigd.
16. materlotti --> zag ik eerst als slechtje, maar sinds de dood van Simeco en Anthraxxis niet meer
19. Tante jos --> Slechtje
20. ll0ll king --> met zijn verwarring zou dit goed kunnen, maar niet overtuigd.
21. rukurt --> Joban, joban, joban. Geen idee wat je nu zelf te zeggen hebt Rukurt nu hij dood is?
24. Anders/laila --> zie ik niet als slechtje
25. Ci --> Slechtje

Voor mijn gevoel dus de volgende mensen als slechtje:

Nonkel Jos
Calamus Incendium
.Time of ll0ll king

Vermoedelijk CI dus ook wolf. Het is klassiek voor een wolf om minstens 1 slechtje op te nemen in de lijst. Aangezien ik uitga van de goedheid van Time en King, maar ook mijn eigen rol ken, is CI er vermoedelijk ook gloeiend bij.
 
Bovenaan