[Speeltopic] WvW #317 Werewolves of Disney

  • Topicstarter Deleted User - 487963986
  • Startdatum
Reactiescore
2.181
Ik ga trouwens weer draaien, nonkel reageert namelijk wel heel anders nu. Ik heb hem in een ander potje aangevallen en toen kwam hij als wolf heel anders over. Ik had hem wel als verdachte maar ga hem in zekere zin wel vertrouwen.

Fam is wolf tho, vaak genoeg met haar gespeeld en als goedje had ze dit nooit zo gedaan.

Goedjes
Mater - Bewezen goedje

Naar mijn mening goed
Dash
Laila
Nonkel

De rest is wolf?
 
Reactiescore
28
Ik ben heel potje gewoon (over)actief geweest toen het potje actief was. Geen punt de afgelopen dagen aangezien de wolven zo overduidelijk waren. Alhoewel men het alsnog voor elkaar kregen om Simeco ipv anthraxx te lynchen. Dat was wel knap.
 
Reactiescore
28
je hebt nog 5 pagina's aan posts, komt wel als verassing aangezien je naar mijn gevoel amper gepost had.

Ik heb ook amper gepost de laatste dagen. Omdat er geen theorieën en niks nodig zijn voor anthraxxis/mike/bappos. Je komt online, stemt en wacht op de volgende deadline. Zie het punt er niet van in om dan alsnog pagina's vol te posten. Kan enkel de pech hebben dat de wolven me dan lunchen omdat ik inactiever speel maar daar verlies je niks mee, dus helemaal prima.
 

Deleted User - 487963986

Guest
Als niet alle stemmen er zijn dan is deadline 22.00 morgen. Lijkt me wel fair
 
Reactiescore
28
Als niet alle stemmen er zijn dan is deadline 22.00 morgen. Lijkt me wel fair

Dan zal het morgen wel worden. De meerderheid van de stemmen is al op mike (7/12). Met enkel Bappos die op een ander stemt.
Maarja, dan heb je in ieder geval een rustige zondagochtend en middag.

Dan moeten die andere mensen oprotten

Wens je nou goedjes de dood toe? Beetje verdacht dit.
 
Reactiescore
722
Mijn verdachten
9. Ctrl Alt Delete/Capricorno
11. Fam
12. Dappos
13. Bash
15. .Time
16. materlotti
19. Tante jos
20. ll0ll king
21. rukurt
24. Anders/laila
25. Ci
 
Bovenaan