[Speeltopic] WvW #317 Werewolves of Disney

  • Topicstarter Deleted User - 487963986
  • Startdatum

DeletedUser17472

Guest
Wat een doodse boel hier. Ik blijf op antraxx. Ga nu slapen. Heb een zware dag gehad. Ik zie het morgen wel.
 
Reactiescore
1.659
AFSCHEIDSBRIEF

IK WIL GRAAG ALLE GOEDJES BEDANKEN ZONDER JULLIE WAS IK NAMELIJK GISTER AL DOOD GEWEEST HOE SLECHT JULLIE DEZE RONDE SPELEN HET IS ECHT ONGEKEND

HIHAHO
 
Reactiescore
2.177
Sorry, waar maar baseer je dit op?

Op lucht, waar zou ik dit toch op baseren.

Nonkel komt met reddingsactie want het lijkt een s/s koppel te worden.

Jij en candiu doen eigenlijk hetzelfde en reageren enkel als je genoemd word en hebben 0,0 moeite gestopt in wolven zoeken. Bewijs dat ik gelijk heb geef je zelf door er nu opeens te zijn en de rest totaal te negeren.

Lynchvolgorde boeit me niet, maar deze 3 eerst.
 
Reactiescore
1.468
Op lucht, waar zou ik dit toch op baseren.

Nonkel komt met reddingsactie want het lijkt een s/s koppel te worden.

Jij en candiu doen eigenlijk hetzelfde en reageren enkel als je genoemd word en hebben 0,0 moeite gestopt in wolven zoeken. Bewijs dat ik gelijk heb geef je zelf door er nu opeens te zijn en de rest totaal te negeren.

Lynchvolgorde boeit me niet, maar deze 3 eerst.
Ja sorry, maar mijn motivatie voor die potje is echt 0. Ik vind het troll gehalte veel te hoog. (Ligt wellicht ook aan mij)
 
Reactiescore
2.177
Ja sorry, maar mijn motivatie voor die potje is echt 0. Ik vind het troll gehalte veel te hoog. (Ligt wellicht ook aan mij)

Ik heb bijv 0,0 getrolled buiten mijn eerste post. Niet echt reden om niks te doen, ik had je zelfs als spelleider gewaarschuwd en anders dood laten vallen maar ik ben dan wel wat strenger. Wat heb je, na dag 2 1 post per dag?
 

Deleted User - 487963986

Guest
Lynch dag 6

Anthraxxol is Lynch hij was
Infectiewolf!


Lunch dag 6

Jo han liet het leven hij was

burger
 
Bovenaan