Het grote complimententopic

Reactiescore
1.075
Een ander soort falen, waar heb jij het over? Mijn verhaal is en blijft steeds hetzelfde. Jij komt af met dat je slechts 3 dorpen bent verloren. Vervolgens geef je toe dat het er 10 zijn, en als we werkelijk naar de cijfers kijken is het nog hoger, en ben je vervolgens geinternd notabene door een bg/externe accs.

Het is wel altijd leuk met jou heel hard roepen dat verhalen aangepast worden feiten niet kloppen, maar er gewoon simpele dingen zoals twstats zijn die jou ongelijk direct bewijzen.
Het is dan ook weer vrij apart dat je nu zegt dat je maar 2 of 3 weken voluit actief bent geweest, maar je wel hier een paar weken geleden de Premade van Leon's overwinning zat te relativeren, en vertellen 'hoe de wereld verneukt was' vanwege zogenaamde interns bgs en samenwerkingen over een tijdspanne van meerdere maanden.
Ik bedoel welk recht denk jij te hebben met niks gepresteerd te hebben op 2 accs die wereld om dan kritiek te leveren op anderen terwijl je zelf claimt het gros van die periode niet eens actief te zijn geweest.

We zien de stats - je bent 30% van je acc kwijt geweest- je hebt 2 accs bespeeld die verre van het einde hebben gehaald. De stammen waar je je dorpen aan hebt gegeven zijn kansloos onderuit gegaan. Dus je bent gefaald.

Twstats geeft ook een heel erg vertekent beeld en geen beeld van de situatie op dat moment, daarom is het ook vrij belachelijk om steeds twstats erbij te halen terwijl sommige dingen al 25 x ontkent en in een ander perspectief geplaatst zijn.
Als je tw stats erbij pakt ben ik zelfs +30 dorpen kwijt aan -V- , maar als je het in het juiste perspectief plaatst zitten die cijfers compleet anders.

Dat ik niet heel actief gespeeld heb, betekent overigens niet dat ik de wereld niet dagelijks gevolgd heb.

Het is ook vrij logisch dat de 2 accs waar ik op gespeeld heb het einde niet gehaald hebben als ze beide geinternt zijn natuurlijk.
Je kan natuurlijk ook niet blijven ontkennen dat cl21 vanaf de start verneukt was als je met 4 stammen apart start om later samen te komen, en dan alsnog een extra defrim stam nodig hebben om tot een overwinning te komen.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
Je kan natuurlijk ook niet blijven ontkennen dat cl21 vanaf de start verneukt was als je met 4 stammen apart start om later samen te komen, en dan alsnog een extra defrim stam nodig hebben om tot een overwinning te komen.
Eens, 2 afgezonderde leden die in een plaatselijke stam zitten verpest een classic vanaf de start. Nu heb je een excuus natuurlijk om je verlies op af te schuiven
 
Reactiescore
1.075
Eens, 2 afgezonderde leden die in een plaatselijke stam zitten verpest een classic vanaf de start. Nu heb je een excuus natuurlijk om je verlies op af te schuiven

dus starten met 4 stammen is niet ietwat overdreven?
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
Gelukkig waren er ook geen 4 stammen dus wat maakt dat uit?
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
Boeit me verder niets hoor, jij bent gerekt wat je ook blijft zeggen. Dus stop met de rest te vervelen? :redface: :redface:
 
Reactiescore
1.089
Twstats geeft ook een heel erg vertekent beeld en geen beeld van de situatie op dat moment, daarom is het ook vrij belachelijk om steeds twstats erbij te halen terwijl sommige dingen al 25 x ontkent en in een ander perspectief geplaatst zijn.

Wat valt er in een ander perspectief te plaatsen? Je bent 13 dorpen kwijt geraakt - meer dan 30% van je acc- voordat je geinternd bent. Dat heb je zelf gezegd (ofja 10 dorpen toegegeven, wat alsnog 25% is) en dus ben je gewoon weggespeeld?

Dat ik niet heel actief gespeeld heb, betekent overigens niet dat ik de wereld niet dagelijks gevolgd heb.

Het is ook vrij logisch dat de 2 accs waar ik op gespeeld heb het einde niet gehaald hebben als ze beide geinternt zijn natuurlijk

Je kan natuurlijk ook niet blijven ontkennen dat cl21 vanaf de start verneukt was als je met 4 stammen apart start om later samen te komen, en dan alsnog een extra defrim stam nodig hebben om tot een overwinning te komen.

Dagelijks gevolgd ja mijn reet. Je bleef en blijft maar onzin praten over die zogenaamde 4 stammen en interns die er niet zijn geweest, wat ik de vorige keer al heb ontkracht en wat ook prima te zien is in twstats. Dus je hebt de wereld goed gevolgd kan ik opmerken. Not.

Lekker geinternd nadat je stam en de beide accs waar jij op heb gespeeld zo dramatisch gingen ondanks alle boosts in de start. Dan nog je stamgenoten die kwamen klagen dat TEB zoveel deff had opgevroten. Dat heet dus gewoon gefaald.

Rustig Rob denk er aan wat Avril zou denken als ze dit zag??

Ik denk dat ze zou zeggen goh wat is die King in the North een retard
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.075
Gelukkig waren er ook geen 4 stammen dus wat maakt dat uit?

stam van martijn, stam van sons of leon, stam van phuture en stam van idk hoe die andere accs weer heetten, dus ja 4 stammen.
 
Reactiescore
1.075
Wat valt er in een ander perspectief te plaatsen? Je bent 13 dorpen kwijt geraakt - meer dan 30% van je acc- voordat je geinternd bent. Dat heb je zelf gezegd (ofja 10 dorpen toegegeven, wat alsnog 25% is) en dus ben je gewoon weggespeeld?



Dagelijks gevolgd ja mijn reet. Je bleef en blijft maar onzin praten over die zogenaamde 4 stammen en interns die er niet zijn geweest, wat ik de vorige keer al heb ontkracht en wat ook prima te zien is in twstats. Dus je hebt de wereld goed gevolgd kan ik opmerken. Not.

Lekker geinternd nadat je stam en de beide accs waar jij op heb gespeeld zo dramatisch gingen ondanks alle boosts in de start. Dan nog je stamgenoten die kwamen klagen dat TEB zoveel deff had opgevroten. Dat heet dus gewoon gefaald.



Ik denk dat ze zou zeggen goh wat is die King in the North een retard

je bevestigt alleen maar mijn punt dat je in je eigen wereldje leeft en enkel gelooft wat je zelf denkt.
dus noord (sons of leon als ik me niet vergis?) heeft zijn complete stam niet gebruikt, misbruikt en nadien geinternt? net zoals phuture zn halve stam geinternt of laten internen heeft, net zoals je zelf je halve stam geinternt hebt? ja dat is gewoon terug te vinden in tw stats.
Ik ben benieuwd wie er kwam zeuren over die deff, aangezien wij net zowat helemaal solo moesten deffen en mss enkele deffs hebben ontvangen nadat we al 5 dagen onder vuur lagen. Dat je zelf zegt dat mani het slecht deed vanaf het moment dat ik erop kwam zegt alweer meer over het feit dat je helemaal niets van de situatie afweet dan wat anders.
Mani is zelfs letterlijk geen enkel dorp meer verloren sindsdien, ondanks de dagelijkse 1C stam waar zowat geheel jullie premade om ging huilen nadien.

bij je eerste pakweg 50 dorpen waren er 17 intern van (minstens), waarvan sentinel de rest heeft geinternt van Hein.
hebben phuture en leopord early game niet zowat geheel miror en rainbow geinternt, net zoals golddarksie en nicksimon zijn geinternt.

Ik weet niet waar je zelfs het lef vandaan haalt te zeggen dat jullie nauwelijks geinternt hebben en misbruik hebben gemaakt van de vele stammen waarmee er gestart is.
zowat elk van de eind accs hebben early game de helft van hun dorpen geinternt. Dan noemt men mij retard :).
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.089
je bevestigt alleen maar mijn punt dat je in je eigen wereldje leeft en enkel gelooft wat je zelf denkt.
dus noord (sons of leon als ik me niet vergis?) heeft zijn complete stam niet gebruikt, misbruikt en nadien geinternt? net zoals phuture zn halve stam geinternt of laten internen heeft, net zoals je zelf je halve stam geinternt hebt? ja dat is gewoon terug te vinden in tw stats.

Dit deel is al uitgebreid beschreven door Howlin, en ik weet dan ook echt niet waarom je deze onzin blijft herhalen.

Martijn zat niet bij de premade. Is random gestart en is toen doorgespeeld, later hebben we hem rekruut. Er lag nooit druk op hem om onze premade te joinen, toen zijn stam viel rondom de midgame is die onze premade gejoined. Phutoire heeft 2 spelers geinternd (70 dorpen) met een uiteindelijke intern rate van 10%, Sons of Leon (86 dorpen) dat eigenlijk gedwongen was toen een speler waarmee we goed contact hadden faalde en direct stopte bij de eerste massa, en ons front daarmee te groot werd. Nou niet echt baanbrekend dat we ons naar de top hebben geinternd of diplomatiek hebben gewonnen. We hebben behalve met de stam van Jens nooit een andere zwaar intensieve samenwerking gehad.

Tevens praat ik specifiek over de endgame. Dat elke stam die vanaf dag 1 bestaat diplomatiek actief is lijkt me vrij logisch. Als je alle diplomatieke acties van Space en taart bij elkaar optellen, komen we toch op een immens verschil in diplomatieke betrekkingen. Enige verschil is dat onze premade nooit is gefaald. Je grootste probleem, buiten je waanbeelden over de realiteit, is meer dat we in de start lowkey hebben gespeeld als stam. Hierdoor kreeg jouw stam teveel op zijn bord in de start/mid game en zijn julllie meerdere keren weggespeeld. Desondanks is dat niet diplomatiek, gewoon slim spel om niet in de start al teveel op je bord te krijgen.

Ook het stuk dat ik mijn stam geinternd zou hebben heb ik ook al ontkracht:

Mijn stamleden waren weggespeeld, of waren gefusseerd met el prof, notabene een BG van jullie premade.
Ik heb van flexz9 dorpen geedeld maar daar was niks aan geinternd want die was midden in een aanval verdwenen. Ruim een week gewacht, moest alles clearen, daar was niks gratis of geinternd aan. Had ook geen andere keuze want jullie BG stond al voor zijn voordeur (gentlemen, die later met depri fusseerde).
Verder slechts 16 dorpen van hein gepakt. Maar toen zat ik al in Leon, mijn stam was allang gevallen. Wereld was ruim anderhalve maand bezig. Waren mijn eerste interns



Ik ben benieuwd wie er kwam zeuren over die deff, aangezien wij net zowat helemaal solo moesten deffen en mss enkele deffs hebben ontvangen nadat we al 5 dagen onder vuur lagen. Dat je zelf zegt dat mani het slecht deed vanaf het moment dat ik erop kwam zegt alweer meer over het feit dat je helemaal niets van de situatie afweet dan wat anders.
Mani is zelfs letterlijk geen enkel dorp meer verloren sindsdien, ondanks de dagelijkse 1C stam waar zowat geheel jullie premade om ging huilen nadien.

Tegen marter en Space had Mani verliezen die ze niet terugpakte hoor. Dat er winsten werden gemaakt op Pony ja, maar als je alles bij elkaar optelt kom ik op 7 dorpjes in de plus uit. Dat klinkt heel geweldig misschien in jou ogen, maar is het niet als je denkt dat in de anderhalve week voorafgaand aan deze overnames Oostwest, On melach hill en TEB werden weggespeeld.

Zal verder die logjes even opzoeken, maar gok Pim of Lukas, en Yoshi.
EDIT: Paul zei het ook

bij je eerste pakweg 50 dorpen waren er 17 intern van (minstens), waarvan sentinel de rest heeft geinternt van Hein.
hebben phuture en leopord early game niet zowat geheel miror en rainbow geinternt, net zoals golddarksie en nicksimon zijn geinternt.

Ik weet niet waar je zelfs het lef vandaan haalt te zeggen dat jullie nauwelijks geinternt hebben en misbruik hebben gemaakt van de vele stammen waarmee er gestart is.
zowat elk van de eind accs hebben early game de helft van hun dorpen geinternt. Dan noemt men mij retard :).

Afgezien van het feit dat de meeste hiervan al in de post van Howlin benoemt is, is het ook gewoon onjuist.
Mijn overnames van flexz9 waren geen interns. Mijn eerste overname van hein was toen ik al 160 dorpen had. Dus waar jij deze onzin vandaan haalt, ik heb oprecht geen idee.

Verder ben ik er wel weer klaar mee. Op het moment dat ik posts van 3 weken geleden moet quoten omdat jij weer dezelfde onzin argumenten komt aandragen, is het wel weer mooi geweest.
 
Laatst bewerkt:

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
stam van martijn, stam van sons of leon, stam van phuture en stam van idk hoe die andere accs weer heetten, dus ja 4 stammen.
Martijn hoorde niet eens bij ons toen die in een andere stam zat? Dus wat ik zeg, 2 afgelegen accounts die in een plaatselijke stam zaten. Konden ook 20 boostaccounts hebben zoals jouw stam en stammen volproppen met boostaccounts, dus geen idee waarom het ene een classic verpest (niet van dag 1 in een stam gaan met je premades die volledig de andere kant vd wereld liggen), en het andere (zo veel mogelijk boosts regelen en mensen 20v1 kapotspelen) niet? :redface: :redface: :redface:
 
Reactiescore
460
Grappig dat je naar mij verwijst terwijl ik niet eens die massa gedeffed heb of zelfs niet als mainspeler gestart ben daar, enkel door het feit dat iedereen naar mij wijst mbt CL21 zegt genoeg om te weten dat jullie eigenlijk nuts over de situatie toen weten.
TEB zou sws gefaald hebben als dat account niet geinternt werd.

Correctie, je hebt die massa niet alleen gedeft, maar je was wel actief aanwezig op dat moment.
De deff die toen verloren ging hebben de dagen erna hun tol afgezien, aangezien we daar heel zuinig mee moesten zijn omdat niet alleen nobles toen een groot front had met een kleine safe. No biggy trouwens want de andere spelers op nobles waren zeer onervaren en beginnend. Was joao zijn eerste wereld dacht ik?
Maar wilt dus niet zeggen dat jij er helemaal voor niets tussen zit zoals je beweerd.

Klopt dat je bent gequit nadat de fusie heeft plaatsgevonden, maar je had daarvoor al niet super veel motivatie om de classic te spelen omdat je het destijds druk had irl of op een andere wereld. Dus dat was niet de main reason dat je toen bent gestopt want je ging uiteindelijk ook akkoord met de fusie en gaf toe dat er geen andere mogelijkheid was om nog potentieel de classic te winnen, je zat zelfs in de gezamelijke chat waar dat allemaal besproken werd.
 
Reactiescore
1.075
Dit deel is al uitgebreid beschreven door Howlin, en ik weet dan ook echt niet waarom je deze onzin blijft herhalen.



Ook het stuk dat ik mijn stam geinternd zou hebben heb ik ook al ontkracht:







Tegen marter en Space had Mani verliezen die ze niet terugpakte hoor. Dat er winsten werden gemaakt op Pony ja, maar als je alles bij elkaar optelt kom ik op 7 dorpjes in de plus uit. Dat klinkt heel geweldig misschien in jou ogen, maar is het niet als je denkt dat in de anderhalve week voorafgaand aan deze overnames Oostwest, On melach hill en TEB werden weggespeeld.

Zal verder die logjes even opzoeken, maar gok Pim of Lukas, en Yoshi.
EDIT: Paul zei het ook



Afgezien van het feit dat de meeste hiervan al in de post van Howlin benoemt is, is het ook gewoon onjuist.
Mijn overnames van flexz9 waren geen interns. Mijn eerste overname van hein was toen ik al 160 dorpen had. Dus waar jij deze onzin vandaan haalt, ik heb oprecht geen idee.

Verder ben ik er wel weer klaar mee. Op het moment dat ik posts van 3 weken geleden moet quoten omdat jij weer dezelfde onzin argumenten komt aandragen, is het wel weer mooi geweest.


Oostwest is niet weggespeeld hoor, maar ook gewoon grotendeels geinternt. De enige die echt compleet weggespeeld is was melach, voor de rest was oostbest een relatief inactief account dat meestal pas logde in de middag en bakken deff bleek te hebben achteraf wanneer we de vv namen, daar werd enkel totaal niets mee gedaan, zelfs niet wanneer ze aanvallen kregen :p

Het mani puntje moet je natuurlijk wel bijrekenen dat we er pas later opgekomen zijn , na de verliezen, en ook hier waren we weer bedt verbijsterd hoeveel deff dat account nog mobiel had staan waar helemaal niets mee gedaan werd.
Het was trouwens ook zo dat TEB vooral in de problemen kwam doordat we op een gegeven moment veel deff uit hadden staan elders als ik me niet vergis, dat zou ik joao eens moeten navragen.

Het grootste falen bij onze premade was vooral het gebrek aan samenwerking en lust, ik herinner me bij melach bijvoorbeeld dat ze onder vuur lagen en gewoon t hele weekend niet logde, dat er geen vv genomen of gegeven meer werd.
 
Reactiescore
1.075
Martijn hoorde niet eens bij ons toen die in een andere stam zat? Dus wat ik zeg, 2 afgelegen accounts die in een plaatselijke stam zaten. Konden ook 20 boostaccounts hebben zoals jouw stam en stammen volproppen met boostaccounts, dus geen idee waarom het ene een classic verpest (niet van dag 1 in een stam gaan met je premades die volledig de andere kant vd wereld liggen), en het andere (zo veel mogelijk boosts regelen en mensen 20v1 kapotspelen) niet? :redface: :redface: :redface:

Hij hoorde niet bij jullie maar jullie mochten wel 70% van Hein internen.
Je zegt toch ook letterlijk wat ik gezegd heb, ze zaten in 2 stammen die ze hebben gebruikt en geinternt tot als ze sterk genoeg stonden om over te stappen.
Wij hadden overigens als stam 3 boost accounts dachtik, waarvan 2 geinternt zijn toen ze 1 a 2 dorpen hadden.
Dat is ietwat anders dan een intern van 40 dorpen early game.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
Hij hoorde niet bij jullie maar jullie mochten wel 70% van Hein internen.
Je zegt toch ook letterlijk wat ik gezegd heb, ze zaten in 2 stammen die ze hebben gebruikt en geinternt tot als ze sterk genoeg stonden om over te stappen.
Wij hadden overigens als stam 3 boost accounts dachtik, waarvan 2 geinternt zijn toen ze 1 a 2 dorpen hadden.
Dat is ietwat anders dan een intern van 40 dorpen early game.
Martijn is gewoon in goed geweten en overleg overgestapt, en dan pas is die intern begonnen wat tevens los staat van Martijn zen leave.
En van de rest van je post klopt ook al helemaal niets. Beter stop je gewoon met reageren ik heb haast plaatsvervangende schaamte?
 
Reactiescore
1.075
TEB zou sws gefaald hebben als dat account niet geinternt werd.

Correctie, je hebt die massa niet alleen gedeft, maar je was wel actief aanwezig op dat moment.
De deff die toen verloren ging hebben de dagen erna hun tol afgezien, aangezien we daar heel zuinig mee moesten zijn omdat niet alleen nobles toen een groot front had met een kleine safe. No biggy trouwens want de andere spelers op nobles waren zeer onervaren en beginnend. Was joao zijn eerste wereld dacht ik?
Maar wilt dus niet zeggen dat jij er helemaal voor niets tussen zit zoals je beweerd.

Klopt dat je bent gequit nadat de fusie heeft plaatsgevonden, maar je had daarvoor al niet super veel motivatie om de classic te spelen omdat je het destijds druk had irl of op een andere wereld. Dus dat was niet de main reason dat je toen bent gestopt want je ging uiteindelijk ook akkoord met de fusie en gaf toe dat er geen andere mogelijkheid was om nog potentieel de classic te winnen, je zat zelfs in de gezamelijke chat waar dat allemaal besproken werd.

Ik probeerde hier en daar wat te helpen idd, maar mobiel, tijdens het werken, dan weet je ook wel dat je niet veel moet verwachten. :p
Mijn team was zelf wss te onervaren om t te kunnen rechttrekken maar daarvoor ga ik mn werk en rl niet laten verzinken ofc :p
Dacht dat het vooral lars, joao en jorn waren toen die het voortouw namen op eagle , waarvan lars en joao het meeste (beide hun 2e wereld, joao heeft cl20 gespeeld remember :p)
Ik heb het destijds id stam ook niet geuit dat ik quitte vanwege de fusie, maar dat heb ik intern bij mn team genoeg aangegeven, dat ik hoe dan ook niet meer naar een ander account zou overstappen, en ook de rest had daar geen nood aan. Enkel Joao is nog even verder gegaan nadien bij arjan(?).
 
Reactiescore
1.075
Martijn is gewoon in goed geweten en overleg overgestapt, en dan pas is die intern begonnen wat tevens los staat van Martijn zen leave.
En van de rest van je post klopt ook al helemaal niets. Beter stop je gewoon met reageren ik heb haast plaatsvervangende schaamte?

Bij sons is het gewoon toegegeven dat ze die stam gejoined zijn voor safety, zelfde als ze bij de stam van cabbie deden.
En phuture heeft samen met leopard compleet miror en rainbow geinternt dus idk wat daar niet van klopt?

Geloof je overigens zelf dat er ook maar iemand geloof dat Martijn pas later deel uitmaakte van jullie stam. Het is destijds zelfs toegegeven. Vreemd dat men nu dan een ander verhaal komt vertellen.
 
Reactiescore
1.089
Hij hoorde niet bij jullie maar jullie mochten wel 70% van Hein internen.
Je zegt toch ook letterlijk wat ik gezegd heb, ze zaten in 2 stammen die ze hebben gebruikt en geinternt tot als ze sterk genoeg stonden om over te stappen.
Wij hadden overigens als stam 3 boost accounts dachtik, waarvan 2 geinternt zijn toen ze 1 a 2 dorpen hadden.
Dat is ietwat anders dan een intern van 40 dorpen early game.


Early game? Tegen de tijd dat Seventh Hein heeft mogen internen zaten ze richting de 250 dorpen, en mijn account 180 ofzo? Ik verbaas me echt over deze stelling. Slaat gewoon helemaal nergens op.

En phuture heeft samen met leopard compleet miror en rainbow geinternt dus idk wat daar niet van klopt?

Rainbow is kapot gespeeld door -V- en Leonpold heeft Rainbow ook aangevallen, niet geinternd, al was rainbow toen al dankzij -V- zo goed als dood. Verder heeft leonpold letterlijk 7 dorpen geinternd van Mirror. Pfoe pfoe hoor, ik moet even zitten van die 7 dorpen intern. Welk punt je hier ook echt denkt mee te maken, je hebt wederom de feiten niet op een rijtje voor de tweede stelling op rij.


Geloof je overigens zelf dat er ook maar iemand geloof dat Martijn pas later deel uitmaakte van jullie stam. Het is destijds zelfs toegegeven. Vreemd dat men nu dan een ander verhaal komt vertellen.

Dit is ook echt compleet verzonnen, 3/3. Er is nooit iemand die beweerd heeft dat ik vooraf bij de premade zat. Bij deze wil ik daar graag bewijs van zien?

Sterker nog, het was algemeen bekend dat ik yolo was begonnen. O.a. yoshi en dorine en nog een paar in jou stam wisten dat. Ik had zelfs al contact met Lukas voor ik Panda joinde, ik had op een gegeven moment zelfs het idee dat hij mij wilde recruiten.
Ook de reden waarom Eli pas halverwege op het account kwam spelen

EDIT: stond zelfs openlijk op het af

Vind het overigens wel knap dat ik bij een premade zou horen terwijl ik letterlijk voor het eerst in een half jaar op skype kwam toen de wereld al een halve week onderweg was en de premade al gemaakt was.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan