[Speeltopic] WvW #317 Werewolves of Disney

  • Topicstarter Deleted User - 487963986
  • Startdatum
Reactiescore
1.577
ja doe allemaal maar lekker bijdehand, tis dat er al zoveel wolven gevangen zijn

jullie zouden me beter bedanken, nu gaat het eindelijk de goede richting uit
 
Reactiescore
723
Nee ik ben geen wolf, maar jullie luisteren niet naar mijn verdachten.

Er is niemand die mij of anthrax verdedigt. Toch duidelijk dat de wolven nu al aan het lachen zijn.
 
Reactiescore
1.271
Nee ik ben geen wolf, maar jullie luisteren niet naar mijn verdachten.

Er is niemand die mij of anthrax verdedigt. Toch duidelijk dat de wolven nu al aan het lachen zijn.
Maar jij zegt dat jij lacht, dus vandaar de vraag ben je wolf dat je lacht?
 
Reactiescore
1.577
Ik roep alsnog op om bappos eruit te stemmen vanavond ipv anthraxxol

enerzijds lijkt miketijger me te zeker van zijn stuk dat dit geen goede zaak is. Ik kan me perfect voorstellen dat mike en anthraxx g/s zijn, maar wat als de slechtjes de overmacht hebben wanneer zij eruit gaan en het potje daardoor verloren is?


ik geef de voorkeur om een bewezen wolf er nu uit te tiefen. al het hele potje glijdt hij door het potje, zonder bijdragen te leveren, en tot dusver zat hij enkel op personen waarvan ik zeker ben dat ze goedje zijn. Bekijk ook zijn posts eens, daar leer je meteen uit dat hij zich doorgaans buiten de debatten houdt. Zeker de voorbije dagen, waardoor ik er de geïnfecteerde wel in zie

Snap ik, maar waarom dan weer? Wat was de vorige keer? Vorige potje was hij namelijk een goedje.

Huijssen heeft een leuke rol en daarmee zin in het potje, dat kan zowel goed als slecht zijn.
ll0ll king moet ook andere even de tijd geven te reageren vind ik, nu komt het heel geforceerd over.

Zijn eerste target was Huijssen, waarover hij een ballonnetje opgooide om een makkelijk slachtoffer te zoeken. Hij plaatste pas later zijn lynchstem, zodra hij gevolgd werd:

Nee ik stem niet op Huijssen omdat hij overactief is, ik zei dat ll0ll king overactief was. Ik zei over Huijssen dat hij actiever was dan normaal, wat aangeeft dat hij een "leuke" rol heeft.

Daarnaast had ik geen nietszeggende reactie op Simeco. Simeco wou Anthraxxol BM maken, maar plaatste de verkeerde kleur. Ik geef het hem aan, dus daarmee help ik hem. Ik verwijs vervolgens ook, aangezien nog iemand anders al had gestemd.
Dat ik niet meteen Huijssen rood zet is juist te wijten aan dat ik nog de tijd gaf om mijn mening te veranderen maar dat is niet gebeurt.

Bappos' eerste verdachte was dus iemand die iets actiever was dan normaal, wat een flauwekul en niet iets wat je verwacht van een speler met zijn staat van dienst. Huijssen was burger.

Voor mij zijn er momenteel 2 hoofdverdachten en 2 bijverdachten.
Qua hoofdverdachten: TimeforplanB en Jokersbrain, bijverdachten: DenDuvel en Killingsspreee

Nadien hoor je Bappos niet, tot hij een meeloopstem plaatste op Jokersbrain, die burger was.

Dit klinkt heel logisch ja.
Dat staaft de gedachte dat Killingsspree of Johan de infectiewolf is aangezien de rest veilig leek.

Killingsspree

Helaas geen tijd aangezien ik ga quizzen, vandaar mijn stem op diegene die tot nu toe de meeste heeft.

Opnieuw loopt Bappos mee zonder echte argumentatie, met als excuus dat hij geen tijd had. Ik heb hem op andere kanalen evenwel heel actief gezien.

Tot dusver heeft hij bovendien nog geen enkele eigen verdachte aangebracht, behalve TimeforplanB, waarop hij nooit heeft doorgezet. Na deze post valt hij 'hoofdverdachte Time' nooit meer aan. Killingspreee was overigens ook burger.

Vorige pagina staat mijn lynch stem en mijn bedenkingen.
Nonkel jos en Combino wolf dus.
Simeco zie ik vooral er niet zijn, maar overtuig mij?

Mocht bappos wolf zijn, zou het mij niet verbazen dat Time het ook is. Zoals ik al zei, vermeldt bappos zijn 'hoofdverdachte Time' niet meer. Hij komt met drie nieuwe hoofdverdachten op de proppen, namelijk simeco, materlotti en mezelf. Die namen herhaalt hij nu al twee dagen, opnieuw zonder argumenten te geven:

Nonkel Jos, Simeco en Materlotti wolven lijkt mij.

Aangezien niemand mee gaat op Nonkel Jos, ben ik bereid eerst Simeco of Materlotti eruit te stemmen.

Simeco zijn lobby heeft geholpen zie ik, gaan het zien zo maar ik twijfel nog steeds over wat er allemaal gebeurd is vandaag.
Ik geloof ngo steeds: nonkel Jos, materlotti, simeco wolf

Ik zoek wel mee, jullie focussen op de actieve mensen maar vergeten hierbij de inactieve als nonkel Jos.
Zelfs simeco noemde nonkel Jos

En dan plots schakelt hij over op anthraxxol, puur uit opportunisme? ziet het wolfke ene kans om het koppel eruit te tiefen?

Vandaag sowieso anthraxxol eruit stemmen. Met een beetje geluk hebben we zijn liefje miketijger er ook uit en 1 van de twee is waarschijnlijk infectiewolf.

Volgende op de lijst zijn dan rukurt en eventueel capricorno

Nonkel Jos is nog een beter alternatief.

Ik wijs er jullie ook op dat onze BM een mooie boodschap achterliet:

Jongens als ik Lynch ben (of lunch), onthou: anthrax is het slechtje. En kijk vooral na de spelers die ik al de hele dag noem voor de rest. Time lijkt me goed. Bappos zeker niet. Miketijger zeker niet. Fam wellicht niet.


LIJKT ME DUIDELIJK
 
Bovenaan