[Speeltopic] WvW #317 Werewolves of Disney

  • Topicstarter Deleted User - 487963986
  • Startdatum
Reactiescore
2.178
Ik zie hier nu mensen die twijfelen aan de waarneming van het Cherubijntje. Mag ik jullie erop wijzen dat het Cherubijntje er vanuit ging dat het de infectiewolf betrof die we eruit aan het kegelen waren? Dus lijkt het me wijs eerst die wolf te pakken. Mike tijger was mogelijk anthraxxis aan het verdedigen om dan de infectie nog te kunnen uitvoeren.

@.TimeforplanB , ik heb me ogen op jou. Gisterenavond nog overtuigd van anthraxxis en nu heb je het over een G/G koppel... beschamend. Eerst nu anthraxxis eruit wippen.

Hoe kan simeco weten of het zo was? Dat kon hij niet weten dusja, hoi wolfje 3 (geïnfecteerde)
 
Reactiescore
1.238
Hoe kan simeco weten of het zo was? Dat kon hij niet weten dusja, hoi wolfje 3 (geïnfecteerde)
Dat kon hij inderdaad niet weten, wat hij wel kon weten was dat het een infectiewolf betrof. Dat weet medewolf miketijger dan ook. Misschien daarom wel de opzichtige verdediging.
 
Reactiescore
2.178
Dat kon hij inderdaad niet weten, wat hij wel kon weten was dat het een infectiewolf betrof. Dat weet medewolf miketijger dan ook. Misschien daarom wel de opzichtige verdediging.

Hoe kon simeco dat weten dan? Hij is doodgegaan als cheru en niet als bengel.
 
Reactiescore
1.238
Hoe kon simeco dat weten dan? Hij is doodgegaan als cheru en niet als bengel.
Als cherubijntje vraag je toch een rol op van speler a om speler b en c te beschermen?
Misschien heeft hij wel infectiewolf opgevraagd bij anthraxxis.
 
Reactiescore
2.178
Oke ik ga toch op anth denk ik dan, maar dan ga ik ervan uit dat simeco 1/3 heeft doorgekregen en de andere 2 dood zijn.

anthraxxol
 
Reactiescore
1.238
Ligt eraan welke dag enzo, er is ook levensdrankje plus de infectie zelf.

Maar om deze vraag zit ik ook vast.
Op deze fase van het spel zou ik nu vol voor anthraxxis gaan. Er was sprake van opzichtige verdediging kan wijzen op koppel, maar dan kunnen we de posts van mike ook in een ander daglicht plaatsen.

Oke ik ga toch op anth denk ik dan, maar dan ga ik ervan uit dat simeco 1/3 heeft doorgekregen en de andere 2 dood zijn.

anthraxxol
Ook een valide optie.
 
Reactiescore
2.178
Op deze fase van het spel zou ik nu vol voor anthraxxis gaan. Er was sprake van opzichtige verdediging kan wijzen op koppel, maar dan kunnen we de posts van mike ook in een ander daglicht plaatsen.


Ook een valide optie.

Als anth wolf is en Mike gaat niet mee dood weten we voor morgen en overmorgen wat te stemmen:p
 
Reactiescore
1.238
is dat niet een groot risico dan?
straks een GG koppel zijn we gelijk 2 goedjes kwijt :|
Als. als.

We moeten nu echt afgaan op wat simekont ons achter heeft gelaten. Hij had een zienende rol en heeft zijn nek uitgestoken voor deze lynch van anthraxxis. Het is redelijk aannemelijk dat hij dus zeker was dat het een wolf betrof. Hij heeft ook meermaals de worden nu en infectie in de mond genomen.

Ik sluit koppel zeker niet uit, maar een g/s koppel moet ook zijn best doen om de wolven eruit te werken. Best aannemelijk dat mike daar dan al mee bezig was.
 
Reactiescore
1.238
ok candiu anthraxxol dan.
Ik snap die rol van cheru niet zo goed. :/
Cheru stuurt in: ik denk dat laila wolf is. En ik bescherm dash en time.

Dat x3 met andere spelers.

Vervolgens krijgt hij na dag 3 te horen je hebt 1 van de 3 goed.

Na dag 5 zijn er van de 3 bijv 2 zeker geen wolf. Dan weet hij wie van de drie de wolf is.
 
Bovenaan