Oorlogstopic | Fix would change the planet

Reactiescore
201
wil f!x nog bedanken voor de sessie lachtherapie van vandaag.
bedankt om ons keertje te komen kietelen :biggrin:
 
Reactiescore
76
Ik wil niet te veel praten hier maar op orbital is echt niet goed gedefft hoor? Weet niet of je de rapportjes wil zien maar stuur mij dan maar InGame een berichtje krijg je de 23+ rapportjes die diep triest zijn.. bovendien is door 1 speler 550+k pop gesloopt en de verdediger heeft 2mil dus als je even uitberekend dat abuser ook 400 had is dit diep triest LOL
 
Reactiescore
106
Als jullie 15 full clears op 13 dorpen gooien waarvan de eerste 700 ram bevatten hoef je geen hogere wiskunde gestudeerd te hebben om te weten dat er dan troepenverlies zal zijn, maar je vergat erbij te vertellen dat van de 260 full clears van jullie er ongeveer 240 gesneuveld zijn, en nog eens een dikke 60 edels.

Het spel draait om dorpen veroveren , eentje hebben jullie met veel pijn en moeite te pakken gekregen na 2 dagen dag en nacht sturen om getimed aan te laten komen, gefeliciteerd daarmee, en tot de volgende keer ;)
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
742
Het spel draait om dorpen veroveren , eentje hebben jullie met veel pijn en moeite te pakken gekregen na 2 dagen dag en nacht sturen om getimed aan te laten komen, gefeliciteerd daarmee, en tot de volgende keer

het leuke is dat jij na 1 week lang veel moeite te doen precies niks gepakt hebt van mij :d

wat boeit het dat er niet goed gedeft is. Heb je dorpen behaald? nee.

Get ur fackt straight lozer....
 
Reactiescore
106
het leuke is dat jij na 1 week lang veel moeite te doen precies niks gepakt hebt van mij :d

We hebben de dorpen van Wolf1995 (die bij jou liggen) geedeld, dat was het plan, de aanvallen op jou waren puur afleiding, en dat was niet een week lang, maar 2x met 1c , jammer dat je overdrijft.

Alle lof voor holycow, die is 2dagen bezig geweest met het sturen van al zijn clears etc. jij s'nachts maar 'n uurtje ofzo, zonder echt behoorlijk resultaat.
 
Reactiescore
973
Rat
 
Reactiescore
201
Beter hadden we vv gevraagd aan jelle, dan kon hij met eigen ogen zien hoe slecht fix aanviel... misschien kon die dan beetje bijsturen hier en daar :eek:
 
Reactiescore
2.444
Beter hadden we vv gevraagd aan jelle, dan kon hij met eigen ogen zien hoe slecht fix aanviel... misschien kon die dan beetje bijsturen hier en daar :eek:
Dan waren er vv restricties. Wel logisch blijven nadenken??
 
Reactiescore
2.444

Deleted User - 487957162

Guest
het leuke is dat jij na 1 week lang veel moeite te doen precies niks gepakt hebt van mij :d



Get ur fackt straight lozer....

Oh Jelle, wat ben jij goed zeg. Ik wou echt dat ik minimaal 5% van jou goedheid bezat!!
 
Bovenaan