[Speeltopic] WvW #317 Werewolves of Disney

  • Topicstarter Deleted User - 487963986
  • Startdatum
Reactiescore
723
Wolf of dramatisch jij.
Take your pick.

Waarom zou hij niet wachten? Hij is letterlijk nog nooit in gevaar geweest.
Het feit is dat hij geen wolf is. Dus hij kan er niet mee wachten.
Maar zelfs dan nog. Waarom dan zoveel dagen wachten iemand te infecteren, ook al kom je niet in gevaar, het kan ineens omkeren waardoor je wel in gevaar komt. Dan moet de geïnfecteerde heel zijn verdachtenlijst omgooien en dat is toch veel te obvious?
 
Reactiescore
1.804
Het feit is dat hij geen wolf is. Dus hij kan er niet mee wachten.
Maar zelfs dan nog. Waarom dan zoveel dagen wachten iemand te infecteren, ook al kom je niet in gevaar, het kan ineens omkeren waardoor je wel in gevaar komt. Dan moet de geïnfecteerde heel zijn verdachtenlijst omgooien en dat is toch veel te obvious?
Nee het feit is dat hij wel wolf is.
@ItsDash ik ben zeker.
 
Reactiescore
1.279
Als je echt wolven wil eruit stemmen mag je gerust morgen rukurt eruit halen. Ik denk niet dat hij wolf is maar probeer gerust.
Maar vandaag anthraxxol.

Wordt een beetje moe van je. Tis nu of potje voorbij.Er is een reeele reden waarom anthraxxis geen wolf is. En als hij het wel is, is hij goed slecht en dus het probleem van de wolven.

Laten we dan de beste gok doen en rukurt eruit stemmen.
 
Reactiescore
1.804
Wordt een beetje moe van je. Tis nu of potje voorbij.Er is een reeele reden waarom anthraxxis geen wolf is. En als hij het wel is, is hij goed slecht en dus het probleem van de wolven.

Laten we dan de beste gok doen en rukurt eruit stemmen.
Ga je nog steeds die mening hebben als er vannacht geïnfecteerd wordt?
 
Reactiescore
1.279
Ga je nog steeds die mening hebben als er vannacht geïnfecteerd wordt?
Als ze vannacht infecteren en het potje is klaar dan is het zo. Maar als hij geen wolf is ben je dan ook zo zeker?
 
Reactiescore
1.804
Als ze vannacht infecteren en het potje is klaar dan is het zo. Maar als hij geen wolf is ben je dan ook zo zeker?
Dus je overweegt deze mogelijkheid een optie is en aldus het potje zou kunnen eindigen vannacht. En dat risico wil je lopen? Ik roep niet vanuit het niets dat anthraxxol wolf is
 
Bovenaan