[Speeltopic] WvW #317 Werewolves of Disney

  • Topicstarter Deleted User - 487963986
  • Startdatum

Deleted User - 2265087

Guest
Het is vrij simpel, Simeco. Als ze G/S zijn, dan moeten de wolven dat maar fixen. Daar hoeven wij niks mee te doen. MAW, je verspeelt een lynch als je een G/G of G/S koppel eruit gooit - laat de wolven daar lekker een lynch aan verspillen.
 
Reactiescore
1.804
Het is vrij simpel, Simeco. Als ze G/S zijn, dan moeten de wolven dat maar fixen. Daar hoeven wij niks mee te doen. MAW, je verspeelt een lynch als je een G/G of G/S koppel eruit gooit - laat de wolven daar lekker een lynch aan verspillen.
Onzin.
1. Zoals ik al zei is g/s onwaarschijnlijk
2. Als hij infectiewolf is dan komt er vannacht gewoon een wolf bij
 
Reactiescore
1.707
oh oh dit gaat helemaal fout. mensen geloven niet dat ik wolf ben dus gaan ze op candiu zodat ik alsnog lynch ben.
 
Reactiescore
723
Dat is geen verspreking? Maar wie neemt nu een risico om pas op dag 5 te gaan infecteren?
 
Reactiescore
1.279
Ik snap het even niet.

Als hij koppel is, is het gewoon niet ons probleem toch?

Dus anthraxxis geen lynch.

Rukurt is wolf denk ik zullen we die gewoon lynchen?
 
Reactiescore
723
Ja maar simeco zegt dat er nog een wolf zou bijkomen vannacht omdat de infectiewolf nog niet geïnfecteerd zou hebben.
 
Reactiescore
999
Oke goed kunnen we nu even met de goedjes namelijk iedereen die niet Candiu, Anthraxxol, Bappos, Famdecibel en Miketijger beslissen wie we eruit stemmen?

Candiu of Anthraxxol kies maar?
 
Reactiescore
1.804
Ik snap het even niet.

Als hij koppel is, is het gewoon niet ons probleem toch?

Dus anthraxxis geen lynch.

Rukurt is wolf denk ik zullen we die gewoon lynchen?
Wolf of dramatisch jij.
Take your pick.
Ja maar simeco zegt dat er nog een wolf zou bijkomen vannacht omdat de infectiewolf nog niet geïnfecteerd zou hebben.
Waarom zou hij niet wachten? Hij is letterlijk nog nooit in gevaar geweest.
 
Bovenaan