[Speeltopic] WvW #317 Werewolves of Disney

  • Topicstarter Deleted User - 487963986
  • Startdatum
Reactiescore
2.191
Oké ik ga mijn eigen knoop doorhakken, wist niet meer wtf ik moest geloven maar bovenstaande post gaat in op me gevoel.

candiu
 
Reactiescore
1.014
Reactiescore
1.014
Mooie verdediging, zien we je morgen avond weer terug om een onzin post te maken zonder dat je ook maar enige impact hebt? Want zo zijn je posts van laatste dagen geweest.
Ik denk het niet.

Ik ga me toch niet verdedigen voor/tegen jou? Je hebt je knoop al doorgehakt namelijk...

Ik zal dit potje straks snel uit mn geheugen wissen o_O
 
Reactiescore
1.804
Lees de laatste pagina eens terug en denk na, denk dat het dan behoorlijk duidelijk is. Tenzij ik niet meer kan nadenken (wat opzich niet eens uit te sluiten valt xD), is Anthrax goed.
Ok. Ik herhaal nogmaals. Anthrax is wolf. Geen idee wat er speelt met Mike. Ofwel is hij ook wolf, ofwel zijn ze koppel, maar hij liegt.
Oké ik ga mijn eigen knoop doorhakken, wist niet meer wtf ik moest geloven maar bovenstaande post gaat in op me gevoel.

candiu
@simeco geef nog eens je argumenten voor anthaxxol
Gisteren twijfelde ik tussen ILT en anthrax, dat was geen toeval. Nu ILT burger blijkt is het voor mij duidelijk dat het anthrax is.
Nu onttrek je je aan de lynch
Candiu

En svp, vertrouw me iig dat Anthrax géén wolf is @Calamus Incendium @simeco @andere mensen die op Anthrax hebben gestemd.
Dus wij moeten vertrouwen dat jij erop kan vertrouwen dat Mike tiger de waarheid spreekt over anthrax? Dat zijn te veel tussen stations capri.
Anthrax is wolf, geloof me.
 
Reactiescore
1.804
Kijk kijk kijk. Plots gaat iedereen naar candiu. Ik dacht dat ik de wolf was? Plots beseffen alle wolven dat als ik eruit lig ze ook allemaal hangen? Dus gaan jullie candiu opofferen haha.

Dit maakt de theorie dat anthrax infectiewolf is nog een stuk geloofwaardiger overigens
 

Deleted User - 2265087

Guest
Ok. Ik herhaal nogmaals. Anthrax is wolf. Geen idee wat er speelt met Mike. Ofwel is hij ook wolf, ofwel zijn ze koppel, maar hij liegt.

Je zegt het hier zelf. Ze zijn koppel denk ik, op basis van de afgelopen pagina. Dus of ze nou g/g of g/s zijn, de wolven regelen dat wel. Dus we kunnen net zo goed iemand anders lynchen.
 
Reactiescore
1.804
Je zegt het hier zelf. Ze zijn koppel denk ik, op basis van de afgelopen pagina. Dus of ze nou g/g of g/s zijn, de wolven regelen dat wel. Dus we kunnen net zo goed iemand anders lynchen.
Niet als hij INFECTIEWOLF is??!!!!
 
Reactiescore
723
Kijk kijk kijk. Plots gaat iedereen naar candiu. Ik dacht dat ik de wolf was? Plots beseffen alle wolven dat als ik eruit lig ze ook allemaal hangen? Dus gaan jullie candiu opofferen haha.

Dit maakt de theorie dat anthrax infectiewolf is nog een stuk geloofwaardiger overigens
Ik denk van jou en candiu hetzelfde.
Maar ik ga even mee met capri omdat ze nog zoekt ipv bij welles nietes te blijven
 
Reactiescore
1.804
Jongens ik ga het nog een keer zeggen: ik zou als wolf NOOIT zo hard op iemand gaan vanuit het niks. Dit potje deed ik dat zelfs twee keer op rij. Vertrouw jullie bm en stem anthraxxol eruit!
 
Bovenaan