[Speeltopic] WvW #317 Werewolves of Disney

  • Topicstarter Deleted User - 487963986
  • Startdatum
Reactiescore
1.014
Als je alles teruggelezen had, had je geweten dat ik er vanaf morgen pas weer vol zou zijn. Waarom moet jij altijd de nadruk op mij leggen? Ben ik een makkelijke prooi. Ik heb mijn redenen om mensen te vertrouwen. Goed lezen, dan kun jij ze ook vertrouwen. Ik weet niet wie je vervangen hebt, maar je staat op mijn verdachtenlijstje. Er is niet voor niets een vervanging geweest.

Mijn stem blijft staan op Mater.... en dit kan morgen veranderen, hangt van de reacties af.
Fam, van mater weet ik niks.
maar kan je gezien de lunch op blue ook naar zijn posts kijken? Misschien dat je daar een ander, beter (?) target tussen vind.
Ik denk dat Blue met bappos (of simeco) warm zat en daarom lunch was.
 
Reactiescore
559
Als je alles teruggelezen had, had je geweten dat ik er vanaf morgen pas weer vol zou zijn. Waarom moet jij altijd de nadruk op mij leggen? Ben ik een makkelijke prooi. Ik heb mijn redenen om mensen te vertrouwen. Goed lezen, dan kun jij ze ook vertrouwen. Ik weet niet wie je vervangen hebt, maar je staat op mijn verdachtenlijstje. Er is niet voor niets een vervanging geweest.

Mijn stem blijft staan op Mater.... en dit kan morgen veranderen, hangt van de reacties af.
wow wat een aanval :O
ik beschuldig je nergens van ..... nog niet iig.

ik had je eerder op de avond online gezien, en dan kom je pas na de dl reageren.
mag ik toch wel naar vragen?
en je bent niet de enige die me op was gevallen, zoals je had kunnen lezen ;-)

en tuurlijk laten we iedereen die iemand vervangt gelijk lynchen.
geloof dat je dan in geen 1 potje meer om vervanging hoeft te vragen ;-)
hoop dat je dan wel wat meer argumenten hebt als alleen dat.
 
Reactiescore
559
Ik ben op zoek gegaan naar zijn verdenkingen, die meerdere keren genoemd zijn.
gezien ik van mezelf weet dat ik goedje ben en dus geen lunch regel, ga ik toch niet een post citeren waar ik tussen sta.

Dat is info waar ik niks aan heb om een slechtje er uit te halen.
Rare opmerking Laila. Zou bijna denken dat je iemand beschermt en de aandacht weer wilt verleggen.

Maar fijn dat je ook op zoek bent gegaan.
ik was net als jij aan het zoeken in zijn posts naar zijn verdenkingen en welke namen hij had genoemd
en hoezo verleg ik de aandacht? volgens mij ben ik nergens vanaf geweken
 
Reactiescore
1.804
Okee jongens. Na vandaag twijfel ik niet meer. Anthraxxol is een wolfke. Vertrouwt allen uw BM.
 

DeletedUser17472

Guest
Okee jongens. Na vandaag twijfel ik niet meer. Anthraxxol is een wolfke. Vertrouwt allen uw BM.
Waarom moet ik jou nog vertrouwen? Nadat er gisteren geen lunch is geweest, is het vertrouwen geen 100% meer. Daarvoor was hij 200%.
 
Reactiescore
1.000
Waarom moet ik jou nog vertrouwen? Nadat er gisteren geen lunch is geweest, is het vertrouwen geen 100% meer. Daarvoor was hij 200%.

Jij vertrouwt niemand maar levert zelf geen bijdrage en gaat zelfs op één van de spelers die het meest goedje is van allemaal namelijk mezelf. Fam jij bent zeker een wolf maar helaas wil niemand mij hierin volgen dus moeten we eerst Candiu neerhalen.
 
Reactiescore
1.707
Ik verdenk zoals ik al dagenlang roep combino en candiu.

Timeforplanbie ook goede kandidaat naar aanleiding van gisteren, toen jullie naar mijn gevangen bewezen goedje ilt switchte en hij daar niet zo blij mee leek
 
Reactiescore
1.014
Okee jongens. Na vandaag twijfel ik niet meer. Anthraxxol is een wolfke. Vertrouwt allen uw BM.
Heb jij naar Blue zn posts gekeken?
 
Reactiescore
1.279
Ik verdenk zoals ik al dagenlang roep combino en candiu.

Timeforplanbie ook goede kandidaat naar aanleiding van gisteren, toen jullie naar mijn gevangen bewezen goedje ilt switchte en hij daar niet zo blij mee leek
Wel verdacht dat je in de nacht actief bent wolfke
 
Reactiescore
559
Waarom moet ik jou nog vertrouwen? Nadat er gisteren geen lunch is geweest, is het vertrouwen geen 100% meer. Daarvoor was hij 200%.
dit vind ik een rare opmerking, vooral als ik naar de posts van blue kijk waarin hij oa simeco verdenkt.
waarom vertrouwde jij simeco 200 % nog wel? :O koppeltje? of heeft je medewolf zich niet aan de afspraken gehouden.
 
Reactiescore
1.804
oh blijkbaar verdacht blue mij?
maar goed Blue bewezen slechte wvwer. Geloof mij allen vandaag halen we er een wolf uit!!!!
 
Reactiescore
1.804
dit vind ik een rare opmerking, vooral als ik naar de posts van blue kijk waarin hij oa simeco verdenkt.
waarom vertrouwde jij simeco 200 % nog wel? :O koppeltje? of heeft je medewolf zich niet aan de afspraken gehouden.
altijd gek overigens als mensen een mogelijk G/G koppeltje willen aanwijzen in het topique. Wil je de wolven beetje lunchvoer geven??
 

Deleted User - 487963986

Guest
Mededeling part... (ivm ban)
hierbij heeft ook Combino het leven gelaten in disneyland.

Hij was:
Dorpsoudste
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 487963986

Guest
bij deze wil ik graag toch wat meer activiteit zien van een aantal. Anders ben ik genoodszaakt nog meer dode te laten vallen.
 
Bovenaan