[Speeltopic] WvW #317 Werewolves of Disney

  • Topicstarter Deleted User - 487963986
  • Startdatum
Reactiescore
723
Wat een onzin, het is dag 4 je hoort over iedereen een mening te hebben wanneer deze actief is.
misschien denk ik teveel.
Ik had je gisteren gewoon als goed staan, je was zeer overtuigd van killingspree, ook anderen waren overtuigd en ik heb mijn mening op killing opgeven.
Je had bvb verwacht dat killing de lead ging zijn naar de wolven, maar dat blijkt niet zo en nu vraag ik mij af ben je dit aan het spelen of niet. Heb je expres getunneld of niet. Dus vandaar op deze moment geen mening.
 
Reactiescore
1.014
Ilt is goedje immers heb ik daar een theorie over gemaakt. Stem maar combino of candiu mijn gevangen wolven
Niks gevangen, ik ben goedje.

Wie zijn voor jou goed? Of waar heb je een goed gevoel bij?
Zie boven jouw post waar ik geen goed gevoel bij heb.

Goed gevoel bij vrij weinig mensen gezien er vaak van stemmen gewisseld wordt.
ik kan van veel mensen geen hoogte krijgen.

ik stem liever op ILT dan bappos,bij hem zie ik de slechte kant nog niet.
 
Reactiescore
1.014
Ik heb geen tijd meer vanavond maar ik zal morgen hier nog op reageren.
Beetje mosterd na de maaltijd als ik hier nog op ga reageren nadat het wel heel duidelijk was dat Killer mythomaan was die ItsDash heeft gezien.

Ik benoem vast Bappos en Simeco. Bappos overigens wéér meeloopstem, ontzettend verdacht en weer fout.
En dit blijf ik vreemd vinden.
Gezien claimen en hinten uit staat, waarom zou jij dan overduidelijk iets gezien/gelezen hebben? En dat de rest dit dan niet (gelijk) gelooft:/ziet is dan ook niet zo vreemd.

en dat tigor dit niet ziet en niet ingrijpt?

Dus blijf je dit dan gebruiken als “ zie je, ik ben goedje”. Dus volg me maar op bappos.
 
Reactiescore
122
Ongelooflijk dit Candiu. Het was helemaal geen verkapte claim, waarom ga je hier nog op in? Dit is echt ongelooflijk wolfs wat je nu doet.

@bappos, ik heb even gemist zag ik. Excuus. Ik kan begrijpen dat je 47 pagina's veel vind als je er niet lekker inzit. Ik probeer je ook niet persoonlijk aan te vallen oid, maar t valt me gewoon op dat je vanaf dag 1 al op het lynchtarget hebt gestemd met naar mijn idee meeloopstemmen en dat ze alle 3 de keren goedje bleken. Zoals ik al aangaf waren t voornamelijk randzaken waar je op reageerde. (Even snel tweevoorbeelden: 'he simeco die kleur moet anders' en '9 slechtjes op 25 man is wel een hele slechte verdeling')

Als jij van jezelf weet dat je het niet bent, kun je me dan vertellen welke persoon voor jou een wolf is?

Ik denk overigens ook dat Simeco een wolf is. Eens?
 
Reactiescore
122
Mocht er trouwens nog een heks oid inzitten die nog een doodsdrankje heeft, lijkt me een goed moment om die in te zetten op bijv Simeco, Candiu of ILT (Wanneer Bappos lynch is).

Daarnaast moeten we ervan uitgaan dat er 1 en miss zelfs wel 2 infecties zijn gebeurd. Is even interessant omdat Simeco de BM is en naar mijn idee een (geinfecteerde) wolf is.
 
Reactiescore
999
Blue, ik denk dat jij ook goed bent. Wat zou jij doen? Vervanger chmegers (mohniels) eruit knallen of bappos? Voor mij is het beide goed. Ik denk dat jij goed bent dus ik vertrouw je.
 
Reactiescore
122
Ik heb t idee dat Bappos wolf is en Chmegers, geen idee. Dus voor nu Bappos. Maar ik wacht zijn reactie op mijn post hierboven af.
 
Reactiescore
1.498
Ongelooflijk dit Candiu. Het was helemaal geen verkapte claim, waarom ga je hier nog op in? Dit is echt ongelooflijk wolfs wat je nu doet.

@bappos, ik heb even gemist zag ik. Excuus. Ik kan begrijpen dat je 47 pagina's veel vind als je er niet lekker inzit. Ik probeer je ook niet persoonlijk aan te vallen oid, maar t valt me gewoon op dat je vanaf dag 1 al op het lynchtarget hebt gestemd met naar mijn idee meeloopstemmen en dat ze alle 3 de keren goedje bleken. Zoals ik al aangaf waren t voornamelijk randzaken waar je op reageerde. (Even snel tweevoorbeelden: 'he simeco die kleur moet anders' en '9 slechtjes op 25 man is wel een hele slechte verdeling')

Als jij van jezelf weet dat je het niet bent, kun je me dan vertellen welke persoon voor jou een wolf is?

Ik denk overigens ook dat Simeco een wolf is. Eens?

Vorige pagina staat mijn lynch stem en mijn bedenkingen.
Nonkel jos en Combino wolf dus.
Simeco zie ik vooral er niet zijn, maar overtuig mij?
 
Reactiescore
1.468
Heb redelijk meegelezen maar door drukte op werk nog niet kunnen posten. Ik hoop dat later vanavond nog te kunnen doen.
 
Reactiescore
122
Vorige pagina staat mijn lynch stem en mijn bedenkingen.
Nonkel jos en Combino wolf dus.
Simeco zie ik vooral er niet zijn, maar overtuig mij?

Nonkel Jos en Combino zaten een paar pagina's geleden nog op elkaar.
De verdenking op simeco kan ik nu niet hard maken, maar is vooral op gevoel gebaseerd. Vandaar ook mijn oproep aan een heks (of jager), indien diegene mij vertrouwt, om Simeco te killen.
 
Reactiescore
122
chmegers

bappos

Blond, ik vind het prettig dat je me vertrouwt maar ik zou ook graag willen zien dat er niet zomaar meegelopen wordt en dat we even goed afwegen wie lynch wordt.

Volgens mij had er al eerder iemand aangehaald dat je nog niet eerder met reden had gestemd nml. Zou dat wel graag willen zien.
 
Reactiescore
723
Ik vond nonkel daarstraks wel heel hard pushen op combino, van hee stem eens mee, ik ben er een wolf aan het uitwerken.
 
Reactiescore
1.014
Ongelooflijk dit Candiu. Het was helemaal geen verkapte claim, waarom ga je hier nog op in? Dit is echt ongelooflijk wolfs wat je nu doet.

@bappos, ik heb even gemist zag ik. Excuus. Ik kan begrijpen dat je 47 pagina's veel vind als je er niet lekker inzit. Ik probeer je ook niet persoonlijk aan te vallen oid, maar t valt me gewoon op dat je vanaf dag 1 al op het lynchtarget hebt gestemd met naar mijn idee meeloopstemmen en dat ze alle 3 de keren goedje bleken. Zoals ik al aangaf waren t voornamelijk randzaken waar je op reageerde. (Even snel tweevoorbeelden: 'he simeco die kleur moet anders' en '9 slechtjes op 25 man is wel een hele slechte verdeling')

Als jij van jezelf weet dat je het niet bent, kun je me dan vertellen welke persoon voor jou een wolf is?

Ik denk overigens ook dat Simeco een wolf is. Eens?

Mijn reactie wolfs noemen, is dat niét wolfs. Ik reageer gewoon op iets dat ik gisteren opvallend vond en waar ik nog niet op had gereageerd.

Je komt me verder prima over hoor, want jij doet met een klein clubje je best om uit te zoeken wie wie is. Initiatief toon je genoeg, puur als ik met mezelf vergelijk.

maar door de vele meningen, weet ik nog niet waar ik goed aan doe.

ILT, bappos blond zie ik veel voorbijkomen.
ben benieuwd wie zich nog gaat verdedigen.

Staat Jo Han ook nog op de lijst?

—-

en de oproep voor een eventuele heks. Gebruik niks op mij, schiet je niks mee op.
 
Reactiescore
1.278
Echt.

Iedereen is het eens dat ik bewezen goedje ben?

Mooi

Stem verdomme materlotti
 
Reactiescore
559
Echt.

Iedereen is het eens dat ik bewezen goedje ben?

Mooi

Stem verdomme materlotti
waarom zou jij een bewezen goedje zijn?
niet dat ik je bij slecht heb staan, maar heb de voorgaande dagen niet gevolgd.
 
Reactiescore
1.278
waarom zou jij een bewezen goedje zijn?
niet dat ik je bij slecht heb staan, maar heb de voorgaande dagen niet gevolgd.

Mythomaan die mij gezien heeft en burger is geworden.
 
Bovenaan