[Speeltopic] WvW #317 Werewolves of Disney

  • Topicstarter Deleted User - 487963986
  • Startdatum
Reactiescore
421
Wat is er weer veel gepost zeg..

Wat mij opvalt

Nog steeds Jo ban. Er is hem veel aan gelegen om zo min mogelijk op te vallen. Als dat niet lukt countert hij goedkoop.
 

Deleted User - 2265087

Guest
Je haalt een post uit waarmee ik op 2 infectiewoffen doel maar de posts die erom doen vergeet je. Waarom zou ik daar überhaupt op reageren. Maar lynch candiu maar, als die goedje blijkt volgen jullie me misschien eindelijk ipv nonstop bullshit lynches uit te brengen.

Kun je ook gewoon antwoord geven op mijn vraag? De posts die ertoe doen is jij die tunnelvisiet op Killing en daarop reageren heeft vrij weinig nut.
 
Reactiescore
2.193
Kun je ook gewoon antwoord geven op mijn vraag? De posts die ertoe doen is jij die tunnelvisiet op Killing en daarop reageren heeft vrij weinig nut.

Die post was enkel ervoor om te laten zien waarom ik denk dat er 2 infectiewoffen zijn alleen wat matig geformuleerd.

Zo heb antwoord gegeven, nu candiu stemmen, dank. Zo vlug mogelijk kunnen we slechtjes lynchen.
 
Reactiescore
1.577
Ik ga volgen op killingspreeee, omdat ik het nu wel gewoon weten wil. Hij leek zichzelf inderdaad in te dekken voor de eerste lynch, maar kan ook gewoon een goedje zijn die zijn mening deelt. Nadien heeft hij zich vooral beperkt tot verdedigen. Echter door hem nu te lynchen, leren we het meest. Anders blijven we in deze impasse.

Ook Jo Han en in mindere mate materlotti en rukurt vallen me wat op in negatieve zin. Jo Han lynchen heeft eigenlijk mijn voorkeur:

Blijkbaar is de zoekfunctie kapot, ik kon het niet vinden wanneer ik op gepost door jou, in dit topic zoek.
Anyway, wat Jokersbrain betreft, is dat eigenlijk die impulsiviteit die ik eerder al noemde, die volgens mij vrij typisch is voor Jokersbrain. Dat is niet direct verdacht wat mij betreft.

Wat Kenneth betreft zie ik geen verschil qua speelstijl met zijn eerdere potjes.

Thanks, op zich kan ik het grotendeels vinden in je mening over Jokersbrain, hoewel ik moet zeggen dat ik me niet anders van hem kan herinneren qua stijl.
Het is voor mij dus geen reden om hem enorm hoog op mijn lijst te plaatsen.

Doet ongeveer hetzelfde als wat killingspreeeee vooral wordt beticht, namelijk zichzelf indekken voor wanneer Jokersbrain goedje blijkt. Lijkt over voorkennis te beschikken.

Kan je die over Jokersbrain nog even quoten?
Wat Dash betreft: Exact deze speelstijl met de zaken die jij nu aangeeft heb ik een keer tegen Dash gebruikt in een eerder potje, weet niet meer exact welk potje dat was, maar daar bleek hij achteraf goedje te zijn. Zoals ik aangaf herken ik deze speelstijl van Dash als goedje. Ik kan er uiteraard naast zitten, maar je vragen zijn denk ik in mijn analyze al in zekere zin beantwoord.

Dank voor je verdere reactie.

In twee posts heeft hij drie spelers benoemd als goedje. We waren op dit moment anderhalve dag ver in het potje. Hoe kan je dit zo snel concluderen?
 
Reactiescore
1.468
Doet ongeveer hetzelfde als wat killingspreeeee vooral wordt beticht, namelijk zichzelf indekken voor wanneer Jokersbrain goedje blijkt. Lijkt over voorkennis te beschikken.
Ik heb dan ook niet op Jokersbrain gestemd. Ik verdacht hem simpelweg niet. Ik was het eens met de constateringen als feiten, maar de conclusie was niet dat hij dan slechtje was.
 
Reactiescore
1.577
Kan je die punten even quoten? Ik heb ze denk ik gemist.

Bij deze:

Ik counter niet zozeer maar de wijze waarop jij speelt is ook mijn geijkte wolvengedrag.

Namelijk:

Niet deelnemen aan het spel

Wel een post plaatsen

En een stem op een persoon die toch niet onder vuur ligt

En klaar

Verder heb jij al meerdere keren met mij samengespeeld dus ben je ook gewoon aan het jokken. Godver, "ik denk niet dat ik eerder met rukurt heb gespeeld". wat een flagrante leugen wij zijn samen wolf geweest.
 
Reactiescore
397
Zo juist begonnen aan het bouwen van een theorie omtrent de wolven (Jo Han, ILT. & Candiu). Daarnaast vermoed ik door de switch van twee dagen op rij stemmen op Jo Han maar gisteravond na de infectie gelijk naar mij switchen dat simeco geïnfecteerd is. Dit is echt een bizarre switch, want ik had de hele tijd het gevoel dat simeco mij niet verdacht. De theorie komt over ongeveer een uur online, omdat ik eerst nog even eten ben met een vriend. Doe er nog mee wat jullie willen en anders gebruiken jullie hem morgen.

Het valt me trouwens op hoeveel mensen niet reageren op de theorie van @Blue omtrent het mogelijk scenario waarin ik ItsDash nu plots vertrouw. Het lijkt erop dat de wolven hier overheen typen en het weg willen stoppen. Het zou logisch zijn om ItsDash te blijven aanvallen, omdat hij nog steeds niks toegevoegd heeft aan de gehele discussie. Ik vermoed dat ItsDash vandaag ook geluncht gaat worden, omdat iedereen zo meteen weet dat hij goed is als ik zometeen als een goedje gelyncht wordt.
 
Reactiescore
1.014
Nogal opvallend dat je gelijk de infectie aanwijst als reden waarom de lunch niet is doorgaan, terwijl er veel meer opties zijn, waarvan heks imao de meest voor de hand liggende is. We weten dat zij wss actief is geweest vannacht.



Ik heb het wss gemist, maar waarom zou specifiek ILT de perfecte infectiewolf zijn?




Is dit die betere, uitgebreidere post die je gisteren beloofde? Je zegt helemaal niks nieuws met deze woorden en zelfs je aanval op Killingspree is heel erg ingehouden. Zoals ik dacht Stefan al zei, lijk je nogal bang te zijn kleur te bekennen dit potje.



Candiu



Heel veel tunnelvisies en meelopen geloof ik.
Ik heb nergens wat beloofd.
 
Reactiescore
1.468
Thanks, ik denk dat het "niet deelnemen aan het spel" wel komt te vervallen voor mij nu. Ik heb Rukurt overigens niet meer bovenaan staan.


Candiu is mij wel opgevallen, ze speelt anders dan anders heb ik de indruk, in de potjes die ik met haar deed was ze veel nadrukkelijker aanwezig, ik denk dat Susan daarmee de spijker op de kop slaat.
Enige wat ik niet kan plaatsen is dat killing op candiu zit, en andersom, dus ik betwijfel of ze beiden slechtje zijn.

Edit: Capri moest candiu zijn.
 
Reactiescore
1.014
Thanks, ik denk dat het "niet deelnemen aan het spel" wel komt te vervallen voor mij nu. Ik heb Rukurt overigens niet meer bovenaan staan.


Candiu is mij wel opgevallen, ze speelt anders dan anders heb ik de indruk, in de potjes die ik met haar deed was ze veel nadrukkelijker aanwezig, ik denk dat Susan daarmee de spijker op de kop slaat.
Enige wat ik niet kan plaatsen is dat killing op Capri zit, en andersom, dus ik betwijfel of ze beiden slechtje zijn.
Klopt, omdat ik normaal functioneer op info van lynch/lunch. En die info krijg ik er dit keer niet helder uit.
 
Reactiescore
1.707
Wat is er weer veel gepost zeg..

Wat mij opvalt

Nog steeds Jo ban. Er is hem veel aan gelegen om zo min mogelijk op te vallen. Als dat niet lukt countert hij goedkoop.
hier ben ik het overigens mee eens. ik had hem al gevangen met mijn 1e massale theorie, maar ja er is niks veranderd in zijn speelstijl dus ook vrij weinig om hem op te vangen behalve dan gedrag aan de zijlijn
 
Bovenaan