[Speeltopic] WvW #317 Werewolves of Disney

  • Topicstarter Deleted User - 487963986
  • Startdatum
Reactiescore
1.000
Voor vandaag ga ik toch ook voor Candiu gaan in plaats van killingspree. Time geeft meermaals aan aan het tunnelen zijn dus daaruit leid ik af dat hij niet per se iets meer weet. Bovendien zijn de zienende rollen beperkt dus zo groot is de kans nu ook weer niet.

Andere wolven denk ik: Jo Han, Anthraxxol en Combino (en misschien killinspree)
 

Deleted User - 2265087

Guest
Nog bedankt voor het redden van wolf killing gisteren he. Waar slaat dit op

Graag gedaan!

Maar serieus: vind jij de argumenten tegen Killing echt zo sterk dat hij zonder twijfel wolf is? Probeer (in zoverre dat mogelijk is in WvW) objectief ernaar te kijken.

Ik denk dat dit gewoon zo'n typisch gevalletje is dat iedereen zich blind staart op twee goedjes. Mocht Killing wolf zijn, my bad, dan trek ik deze woorden terug. Maar er zijn andere spelers die verdachter zijn dan Killing imo.

Wie vind jij eigenlijk, behalve Killing, nog meer verdacht?
 

DeletedUser17472

Guest
Kan iedereen alvast eens argumenteren waarom killingspreeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee een wolfke is. Bullet points graag! Ik zit intussen aan pagina 8.
- hij speelt totaal anders dan het vorige potje
- hij doet wolfse uitspraken die zelfs ik doorheb.
Ik had dat ander topiqueske al gemaakt voor tijdens mijn ban, ik moest bij wijze van spreken enkel nog op enter drukken. Atm zit ik nog in de LES, erna kom ik met een POST.
Moet je nablijven of zo, het is 5 uur geweest.

Goed. Killingspree wolf lijkt me vrij duidelijk. Ook tussen Blue en ILT lijkt mij een wolfke te zitten. Opvallend ook hoe anthraxx de theorieën compleet negeert en er iemand anders uitpikt. Derde wolfke gevonden? Ik weet dat ik meer input beloof maar vandaag best druk geweest en straks nog les helaas. Dat er elke dag 15 pagina's bijkomen helpt dan niet??
Ik denk blue. In tegenstelling tot de vorige ronden vertrouw ik jou volledig puur gevoel.
 
Reactiescore
2.196
Graag gedaan!

Maar serieus: vind jij de argumenten tegen Killing echt zo sterk dat hij zonder twijfel wolf is? Probeer (in zoverre dat mogelijk is in WvW) objectief ernaar te kijken.

Ik denk dat dit gewoon zo'n typisch gevalletje is dat iedereen zich blind staart op twee goedjes. Mocht Killing wolf zijn, my bad, dan trek ik deze woorden terug. Maar er zijn andere spelers die verdachter zijn dan Killing imo.

Wie vind jij eigenlijk, behalve Killing, nog meer verdacht?

Please vertel me welke spelers dan? Want dat zeg je er niet bij, lekker makkelijk toch.
 

Deleted User - 487977578

Guest
Oke, ik denk dat ik de wolven op een rijtje heb na nog eens heel het topic door te lezen.
 
Reactiescore
1.804
Dit is grappg wel want:

Dit deed jij precies ook gisteren.
Dit doet anthraxxis consequent elk potje dat hij ooit gespeeld heeft
weet ik en ik dacht al dat je me erop ging wijzen
dat was echter toen jullie hier max 10 posts over bezig waren, althans zo leek het voor mij omdat ik maar met een half oog had kunnen teruglezen
nu is er al een hele dag aan posts aan voorafgegaan.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.281
Graag gedaan!

Maar serieus: vind jij de argumenten tegen Killing echt zo sterk dat hij zonder twijfel wolf is? Probeer (in zoverre dat mogelijk is in WvW) objectief ernaar te kijken.

Ik denk dat dit gewoon zo'n typisch gevalletje is dat iedereen zich blind staart op twee goedjes. Mocht Killing wolf zijn, my bad, dan trek ik deze woorden terug. Maar er zijn andere spelers die verdachter zijn dan Killing imo.

Wie vind jij eigenlijk, behalve Killing, nog meer verdacht?

Die argumenten heb ik zelf ook al benoemd, dusja.

Verder Jo Han door zijn stem gisteren op iemand waar niemand anders op ging en totaal dus niet relevant was, namelijk Bappos. Iemand op wie Blue nu overigens ook gaat. Anderzijds is bappos ook wel iemand die ik qua postgedrag verdacht vind. Een stem op bappos zou mogelijk het eea kunnen zeggen. Maar we zitten niet in een positiewaar we ons nog een foutieve lynch kunnen veroorloven.

Wel vermoed ik dat als Bappos een goedje is, Jo Han en Blue slechtjes zijn.
 
Reactiescore
397
Blue lijkt mij goed, hij is de enige die verder kijkt dan zijn neus lang is en de puntjes met elkaar kan verbinden. Ik ben blij dat degene die met een nieuwe frisse blik @Capricorno ook ziet dat de hele argumentatie om mij eruit te stemmen mager is.

Jo Han staat bij mij bovenaan mijn verdachtenlijst. Hier ga ik vandaag nog een post over maken. Het switchen van @simeco vond ik overigens heel makkelijk gisteravond, want het kwam op mij over alsof hij hele andere verdachten had de dag ervoor waar hij ook zijn stem op uitbracht. Toevallig net na een mogelijke infectie.

@famdecibel Hoe speel ik anders dan het vorige potje. Ik speel precies hetzelfde en doe mijn uiterste best wel wolven te vangen. Jij zegt aan het begin van het potje al dat je met weer verdenkt. Vorig potje heb je me ook het hele potje verdacht. Heb je gedacht aan de mogelijkheid dat jij mijn speelstijl automatisch als verdacht beschouwd?

Overigens heb ik het gevoel dat CI en .Time beide wellicht een goedje zijn, vooral gezien hun frustratie dat ik er niet uit gestemd wordt en het feit dat ze zich zo openlijk uitlaten en de volle verantwoordelijkheid gaan nemen voor het lynchen van een goedje. Kijk alsjeblieft verder jongens want de goedjes gaan het potje door jullie tunnelvisie wellicht verliezen. Kijk eens naar de mensen die jullie volgen zoals Jo Han en candiu die opnieuw geen verantwoordelijkheid gaan dragen voor de lynch en zich op de achtergrond kapot lachen dat jullie mij aan het lynchen zijn. Zij zijn volgen op basis van jullie tunnelvisie waarin er amper argumenten zijn aangedragen en de aangedragen argumenten zijn volledig weerlegd. Daarnaast ligt er een theorie op tafel van @Blue over mij.
 
Reactiescore
2.196
Capri is wof, ze negeerde me de vorige keer ook expres toen ik op @nonkel jos ging en dat haar medewolf was.

Blue twijfel ik over maar 60/40 kans dat hij ook wolf is met hoe hij focus bij een inactieverw speler legt. Enige reden daarvoor: killing is actief.
 
Reactiescore
2.196
Owja en dan kom je bij dash, die gisteren op killing stemt en killing meteen countert. Lijkt meer op een wolf die boos is dat een medewolf op hem stemt, maarja ik met mijn tunnel he.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.281
Was het overigens gisteren niet gelijke stand en moest de BM de lynch aanwijzen?
 
Reactiescore
1.000
Ik denk dat Capri hier als wolf weet dat Killing goed is en hem nu opzichtig probeert te verdedigen, wat haar in het vervolg zou vrijpleiten. Capri ook wolf dus, samet met Candiu. Wat was ik graag wolf geweest deze ronde: dan zat ik met 3 schoontjes in een chat (Tigor ook nog)
 

Deleted User - 2265087

Guest
Please vertel me welke spelers dan? Want dat zeg je er niet bij, lekker makkelijk toch.

Candiu en in mindere mate ILT, Materlotti en Bappos.

Die argumenten heb ik zelf ook al benoemd, dusja.

Verder Jo Han door zijn stem gisteren op iemand waar niemand anders op ging en totaal dus niet relevant was, namelijk Bappos. Iemand op wie Blue nu overigens ook gaat. Anderzijds is bappos ook wel iemand die ik qua postgedrag verdacht vind. Een stem op bappos zou mogelijk het eea kunnen zeggen. Maar we zitten niet in een positiewaar we ons nog een foutieve lynch kunnen veroorloven.

Wel vermoed ik dat als Bappos een goedje is, Jo Han en Blue slechtjes zijn.

We hebben twee dagen gehad, vier doden waarvan één slechtje. Ervanuitgaande dat er een verhouding van 1/5 is, kunnen we ons makkelijk nog een foutieve lynch veroorloven.

Als Bappos goedje is zijn Jo Han en Blue allebei slechtje, omdat ervaren wolven natuurlijk overduidelijk met z'n tweeën op dezelfde persoon gaan ... euhm, ja, juist.

Capri is wof, ze negeerde me de vorige keer ook expres toen ik op @nonkel jos ging en dat haar medewolf was.

Blue twijfel ik over maar 60/40 kans dat hij ook wolf is met hoe hij focus bij een inactieverw speler legt. Enige reden daarvoor: killing is actief.

Pff, dat ramp potje waar jij specifiek om mijn mening vroeg. Wat haatte ik jou toen.
Ten eerste ga ik niet op jouw verdenking tegen Killing in omdat je in zo'n tunnelvisie zit, dat het geen nut heeft. En ten tweede, ik negeer je niet. Ik stelde je nota bene net een vraag waarop jij overigens geen antwoord heb gegeven (wie negeert wie?). Dus nogmaals: waarom zou specifiek ILT infectiewolf zijn volgens jou?
 

Deleted User - 2265087

Guest
Ik denk dat Capri hier als wolf weet dat Killing goed is en hem nu opzichtig probeert te verdedigen, wat haar in het vervolg zou vrijpleiten. Capri ook wolf dus, samet met Candiu. Wat was ik graag wolf geweest deze ronde: dan zat ik met 3 schoontjes in een chat (Tigor ook nog)

1. Haha lol jij hebt nog nooit een foto van mij gezien.
2. Ik ben wolf samen met Candiu, vandaar dat ik op Candiu stem op een punt dat de stemming mogelijk naar Candiu over zou kunnen slaan? Juist..
 

Deleted User - 487977578

Guest
Mohniels
Jongens doe eens effe rustig. Zo te zien heb ik vanavond weer veel te veel om bij te lezen.

Antraxx. Tyfus forum.

Lolking

Dit maakt het de eerste dag wel interessanter.


Tigor is wel langzaam.

Ssst. Probeer haar wat op te naaien.

Ik ben vooral benieuwd waarom mensen hem verdacht vinden. Ik ga het vanavond nog eens terug lezen.

Wat vind jij van lolking en Joban ?

Rukurt is het perfecte voorbeeld van een volger. Heeft geen ruggegraat en loopt met alles en iedereen mee.
En dit komt ook tijdens dit spel tot uiting.

Ik ga vanavond weer op lolking. Heb hem nog niet echt gezien. En heb verder geen tijd om alles door te lezen en vanavond ben ik hier drinken dus geen tijd verder.

lolking

Speelt als een 'textbook' wolfje. Klagen over gebrek aan tijd, maar wel de tijd hebben om meerdere malen onzin spam posts te maken. Heeft enkel meegelopen. Op het moment dat er op mij werd gestemd, liep hij mee. Heeft nog geen enkel argument geplaatst het hele potje lang. Klaagt over meelopers, maar doet zelf niet anders. Daarbij hoorde hij ook naast ILT bij degene die gister de aandacht van Killing af probeerde te halen, maar daar zo meer over.

ILT

Ik vind dit onderonsje (en de verdere posts die hier over gaan) opmerkelijk. Het is gewoon een complete non-issue dat over meerdere posts uitgesmeerd wordt om blijk van activiteit te geven en elkaar wat licht onder vuur te nemen, om later toch weer te kunnen switchen omdat het te makkelijk was. Zou zomaar even een wolfduo kunnen zijn, zeker omdat Blond vorig potje ook al geen schrik had om zijn medewolven van zeer vroeg te benoemen.

Hola, hoe komt het dat jij ineens je eigen theorie uitermate slecht noemt? Anders ben je zo enorm zelfzeker.

Huijsen lijkt mij dan de beste lynchoptie. Speelt inderdaad opvallend anders dan in het begin van vorig potje, en het is denk ik tijd dat we Stefan terug wat serieus nemen na de vorige potjes.

Mijn excuses voor mijn mindere activiteit trouwens, had vanavond iets anders te doen. Zal vanaf morgen terug beter zijn.

Wat ll0ll king betreft blijf ik vinden dat die enorme hoeveelheid posts die over de onzin van "ik ben goedje" gemaakt werden, verdacht blijft. Ik dacht eerst dat het een fake onderonsje tussen hem en Blond was, maar langs Blond zijn kant ben ik daar minder zeker van.

ll0ll king

Terwijl je llollking amper hebt aangevallen ;)

Vandaag zie ik toch echt niet een redding?

Ten tweede deze speler. Op dag 1 heeft hij een kleine aanval op mij, begrijpelijk. Ik was die dag tenslotte een van de meest verdachte spelers. Zodra de focus echter overschakelde naar Huijssen, liep ILT meteen mee. Hij liet zijn 'aanval' op mij vallen en volgde de horde. Vervolgens begint hij dag 2 weer met een stem op mij, desondanks dat hij in de post andere spelers aanvalt. Maar als ik daadwerkelijk zo verdacht was, waarom dan zo makkelijk van mening veranderen dag 1 bij de eerste de beste kans die je kreeg? Tevens is het opvallend dat je stem op mij op dag 2, precies op het moment was dat het warmer onder de voeten werd bij Killing. Nogal interessant dat je de aandacht van hem probeert weg te halen vind je niet? De dikgemaakte tekst in de laatste quote is waarom ik verwacht je vandaag zal meelopen. Omdat je toch geen redding meer ziet van je medewolf.


Blond/Bappos
ll0ll king en Huijsen bewezen koppeltje. het lijkt mij ideaal om één van deze twee te lynchen aangezien er redelijk grote kans is dat dit g/s is aangezien ze direct tegen meerdere schenen aan het schoppen zijn


Dat komt ervan als je gasten zoals ll0llking laat meedoen.

wolven zijn volgens mij jokersbrain en jo han
famdecibel waarschijnlijk ook

killingspree ben ik niet overtuigd van

ll0llking is extreem irritant maar geen wolf


Beulactie is goed op killing, maar ik denk dat famdecibel ook wolf is en door dit soort opmerkingen:

dit probeert te ontkennen.

Dit is overigens een goed argument.

Stem je uit frustratie of omdat je het denkt?

Je moet altijd van je eigen kracht uit gaan.
Ik geef juist al eerder aan dat Huijssen mij verdacht lijkt. Zijn overactiviteit gaf aan dat hij een leuke rol moest hebben, gezien zijn rol is dat nog waar ook?
Dus eigenlijk is mijn analyse spot on, ik snap dus ook je stem niet?

Wat vind je van mijn analyse over Timeforplanb en Jokersbrain?

Zowel Blond als Bappos hebben beide meer dan genoeg potjes gespeeld. Beide spelers hebben tot op heden vrijwel geen bijdrage geleverd tot het spel. Het valt op dat Bappos vaak naar de mening van andere vraagt, maar zeer zelden zelf een mening geeft die beargumenteert is. Blond is er een ergere versie hiervan. Dag 1 en 2 begon hij met een tunnelvisie op mij. Waarom? Omdat ik hem lastig viel. Geen echte reden. Maar hij komt wel dag 1 en 2 door zonder enige aandacht op hem door op deze manier te spelen. Als je het topic doorleest zie je dat Blond eigenlijk helemaal niks bijdraagt aan dit potje, maar wel vaak genoeg post en op de hoogte is. Argumentaties zijn nergens te vinden. Wat mij betreft zijn zij minder verdacht dan eerder genoemde namen, maar beide zeker op de lijst, met name Blond aangezien hij wat dat betreft de 'ergere' versie van Bappos is.


Anders / miketijger

lolking. Word overduidelijk verdedigd door huizen. Wat kan betekenen dat hij een belangrijkere wolven rol heeft zoals infectiewolf.

Ik ga eens denken op een andere manier.

Gezien er eigenlijk niemand is die huijsen verdedigt, lijkt het me niet dat hij wolf is.
Van die stemmers staat er al een stem op bappos en 3 stemmen op lol. + aangezien wolfjes wel eens een stem op een medewolf zetten.
nummer 4 lol

johan
misschien toch iets beter dan lol

Niet bovenaan het wolvenlijstje, maar wel verdachte spelers aangezien hun enige bijdrage tot op heden meelopen stemmen zijn of het soort stem dat je uitbrengt nadat je per ongeluk in een grote berg cocaïne bent gevallen.

Killingspree

killingspree wolf overigens

Om het hele zooitje te concluderen. Ik denk dat er bij Killingspree meer achter zit dan puur een theorie. De theorie en argumenten die worden gebruikt zijn niet bijster sterk en Killing heeft wat dat betreft een redelijke verdediging gebruikt. Ik denk dat er zeker de optie is dat de inbreker bij Killing is geweest met hoe zeker sommige spelers zijn. Op het moment dat Killing wolf blijkt, maakt dat het voor mij ook enkel sterker dat Mohniels en ILT, die tot op heden vrij enkel bezig zijn geweest met de aandacht op andere spelers te krijgen, hoogstwaarschijnlijk wolf zijn.

Voor vandaag: Killing
 
Reactiescore
2.196
Candiu en in mindere mate ILT, Materlotti en Bappos.



We hebben twee dagen gehad, vier doden waarvan één slechtje. Ervanuitgaande dat er een verhouding van 1/5 is, kunnen we ons makkelijk nog een foutieve lynch veroorloven.

Als Bappos goedje is zijn Jo Han en Blue allebei slechtje, omdat ervaren wolven natuurlijk overduidelijk met z'n tweeën op dezelfde persoon gaan ... euhm, ja, juist.



Pff, dat ramp potje waar jij specifiek om mijn mening vroeg. Wat haatte ik jou toen.
Ten eerste ga ik niet op jouw verdenking tegen Killing in omdat je in zo'n tunnelvisie zit, dat het geen nut heeft. En ten tweede, ik negeer je niet. Ik stelde je nota bene net een vraag waarop jij overigens geen antwoord heb gegeven (wie negeert wie?). Dus nogmaals: waarom zou specifiek ILT infectiewolf zijn volgens jou?

Je haalt een post uit waarmee ik op 2 infectiewoffen doel maar de posts die erom doen vergeet je. Waarom zou ik daar überhaupt op reageren. Maar lynch candiu maar, als die goedje blijkt volgen jullie me misschien eindelijk ipv nonstop bullshit lynches uit te brengen.
 
Bovenaan