Earlygame Awards / Verwachtingen

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Ik denk dat jij je informatie vanuit een verkeerde bron hebt gehaald. Wij hebben nooit mb’s aan het front gehad, dat was bij night train en consorten. Momenteel hebben wij inderdaad 4 mbs -relatief veel- maar die worden enkel ingezet voor rimopruiming?

Mijn punt gaat ook niet over het meer of minder hebben, nogmaals. Het gaat om hoe Het af profileren niet correspondeert met het ingame handelen.
Alsof een rim geen front kan hebben? Daar lieten jullie gewoon MB's heen jumpen om spelers weg te werken omdat het zonder hen niet geheel eenvoudig ging.
 
Reactiescore
766
Alsof een rim geen front kan hebben? Daar lieten jullie gewoon MB's heen jumpen om spelers weg te werken omdat het zonder hen niet geheel eenvoudig ging.
Ga je nu serieus het hele idee van een moraalbreker betwisten. Tuurlijk gaat het niet makkelijk om door rim-deff stammen te breken met 50% moraal? Daar zijn ze voor.
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Ga je nu serieus het hele idee van een moraalbreker betwisten. Tuurlijk gaat het niet makkelijk om door rim-deff stammen te breken met 50% moraal? Daar zijn ze voor.
Ze werden ook gewoon gebruikt op spelers waar je 100% moraal op had?
 
Reactiescore
766

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
@Chameleon zit je nu echt te klagen dat IJKYO mb's gebruikt om zijn rim op te ruimen?
Heb altijd al gezegd dat ik het aantal MB's dat gebruikt werd en de manier waarop belachelijk vond toch? Tevens is een moraalbreker letterlijk een speler die het moraal breekt, dus echt volledig onnodig op een speler waar je 100% moraal op hebt. Beetje belachelijk om dit goed te praten omdat desbetreffende speler toevallig in de rim lag, niet?
 

Deleted User - 487977976

Guest
Dat murderer account was daar ook niet al te best. Account van Jasey was sterk onderbemand en niet professioneel en had het geluk dat Jolien daar lag nogal lag te falen.
Ga je hier ook weer een beetje tegen schenen schoppen aangezien je denkt dat niemand er nog op gaat reageren? Ons team heeft het heel die wereld prima gedaan met een late start, alsook met het redden van jullie accountje toen jullie gingen rennen. Ik reageer ooit wel op je posts hoor, dus echt slim is het niet. ;)
 
Reactiescore
967
monkaW - pubg.starladder.com
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.744
Ons account gered ja? Dacht het niet maat, het oude team bestaande uit Maks, Steven en Jan heeft het toen weer opgepakt en kunnen redden - die credits behoren aan helemaal niemand anders toe. Of heb je soms mee zitten snipen - dacht het niet. Uiteindelijk is Vitae gewoon genaaid door de banwave en is het offensief op Il burat gestopt door de fakemolen vanuit Seau (welke ik initieerde en de stam goed blijf doorvoeren) en de grote inzet van het vervangende / originele team dat wederkeerde en niets toegaf.

Daarbij vergelijk je nu je eigen account met een rotfrontje met Jolien waar fucking Martijn op speelde (en niet eens bij Vitae) met Il burat, die frontte met Biervertier (met dialgaman), Digital Love (van Dragonshield) en Vayne (eerst van CbC/Vitalise, daarna van Warre). Daarbij heb jij nooit iets betekend op het vlak van vakantievervanging of andere taken. Je was er gewoon een egotripper en niet eens een goede. Tot zover je vergelijking.
 
Reactiescore
1.367
Ga je hier ook weer een beetje tegen schenen schoppen aangezien je denkt dat niemand er nog op gaat reageren? Ons team heeft het heel die wereld prima gedaan met een late start, alsook met het redden van jullie accountje toen jullie gingen rennen. Ik reageer ooit wel op je posts hoor, dus echt slim is het niet. ;)

Das lang geleden
 
Reactiescore
298
(welke ik initieerde en de stam goed blijf doorvoeren)
Dat is gewoon onzin he. Een paar keer brullen "we moeten echt terug aanvallen hoor!!!!" is niet hetzelfde als initieren. Klop mezelf niet graag op de borst, maar initiatief heb ik samen met Vincent van Noble Cause opgezet, daar had jij niks mee van doen.

Daarbij heb jij nooit iets betekend op het vlak van vakantievervanging of andere taken.
Ook wel erg overdreven denk je niet?
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.744
Dat is gewoon onzin he. Een paar keer brullen "we moeten echt terug aanvallen hoor!!!!" is niet hetzelfde als initieren. Klop mezelf niet graag op de borst, maar initiatief heb ik samen met Vincent van Noble Cause opgezet, daar had jij niks mee van doen.

Niet bepaald. Ik heb daar het forumtopic geopend met het plan en de werkwijze. Maar omdat ik al zes uur per dag, gedurende een week of twee aan het deffen was tegen 2 a 8k incs per dag (idem voor Jens Charizard) - had ik de tijd niet om dat te controleren en te blijven organiseren (is gewoon arbeidsintensief) - dus ik vroeg al mensen die dat wilde gaan organiseren verder en daar sprongen jij en vincent in. Initieren wil zeggen: ''het initiatief nemen''. Dat heb ik gedaan, de uitvoering hebben jullie opgevangen. Dat is in geen enkel opzicht credits harken. w42 is eerder een van mijn slechtste werelden, maar een Jasey die komt roepen dat hij Il burat gesaved zou hebben - dat is gewoon de reinste onzin. Hij heeft def uitgeleend in stacks en clears gegooid in de structurele clearmolen - zoals elke andere stamgenoot.

Daarbij was het wel meer dan ''terug aanvallen''. Aangezien ik gewoon een systeem opperde van het stelselmatig onder vuur houden van bepaalde spelers in kleine groepjes - elk account stuurt elke dag 250 incs op twee targets - op bepaalde dagen clears ipv fakes etc etc. Dat is iets dat nog niet eerder gedaan is op andere werelden voor zover mijn geheugen reikt. Daarmee zeg ik niet dat ik het uitgevonden zou hebben, ik baseerde mij gewoon weer op wat Vitae op Il burat deed, maar stelde een structureler format voor. Zal mijn harde schijf bij mijn ouders eens ophalen een keer, daar heb ik het format gewoon nog staan van Seau incl de eerste planning en rits aan coördinaten.
 
Bovenaan