Het grote complimententopic

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Ik wil Salt complimenteren met de winsten op ALONES deze middag.

Ik moet eerlijk bekennen dat ik echt even gedacht heb dat het geen intern was. Complimenten voor de prank.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
449
Reactiescore
2.878
Ik moet eerlijk bekennen dat ik echt even gedacht heb dat het geen intern was. Complimenten voor de prank.
Check ODA stats van QiD en ODD van DienO/Luvian/Simon eens. Dat doen we niet voor de lol helaas.
 
Reactiescore
2.878
Maar die andere speler wordt geedeld, Kieftjai ofzo?

Doelde op het feit dat er binnen ALONES genoeg verzet is. Gasten pm'en je gewoon om 3 snachts als je aanvallen stuurt.

EDIT: niet door Kiektaj nee
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
864
Doelde op het feit dat er binnen ALONES genoeg verzet is. Gasten pm'en je gewoon om 3 snachts als je aanvallen stuurt.

EDIT: niet door Kiektaj nee

Dus je had een speler in Alones zitten die intern was zonder dat de rest van de stam dat wist?
 
Reactiescore
2.878
Reactiescore
241
Ik heb nog helemaal niets geinterned van Alones?

Men spreekt hier gewoon over Salt in het algemeen. Aangezien jij ook gewoon inging op de reactie over Kiektjai.
Kiektaj is duidelijk intern he... (voor What The Duck dan)
Wel raar dat deze speler dan gewoon in de stam ALONES blijft zitten (erg handig om info te vergaren)
 
Reactiescore
864
Men spreekt hier gewoon over Salt in het algemeen. Aangezien jij ook gewoon inging op de reactie over Kiektjai.
Kiektaj is duidelijk intern he... (voor What The Duck dan)
Wel raar dat deze speler dan gewoon in de stam ALONES blijft zitten (erg handig om info te vergaren)

Ja of de boel een kant op te sturen..
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Volgens mij zijn de dorpen die binnen het cluster lagen van ALONES afgegeven aan ze om geen cf's te creëeren bij deze partij. In mijn optiek is het benadelen van een 3e partij (ALONES) onnodig. Ik wil ook nog even onderstrepen dat er geen samenwerking is met ALONES, dat zijn enkel en alleen aannames gebaseerd op niks. Die kunnen dus best achterwege gelaten worden, Salt leden werden onlangs nog zowat gekruisigd voor het maken van aannames. :biggrin:Tevens is er zoveel mogelijk voor gekozen om eerst aansluiting te laten maken tot het cluster van MOA en niet onnodig over stamclusters te gaan jumpen. Best netjes dus, het draait immers niet enkel en alleen om Salt en Tyrant.

Hmmm...
 
Reactiescore
2.878
Aangezien jij ook gewoon inging op de reactie over Kiektjai.
Kiektaj is duidelijk intern he...

Deed niet veel meer dan jij hier doet. Ook ik zie dat er 0 tegen stand is, meer heb ik niet gezegd volgens mij.

Verder ben ik niet voledig op de hoogte tussen de afspraken van Duck en intern en zeker niet van Duck's intern naar interns stam. Misschien kan Kiektjai of een ALONES lid daar antwoord op geven.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Deed niet veel meer dan jij hier doet. Ook ik zie dat er 0 tegen stand is, meer heb ik niet gezegd volgens mij.

Verder ben ik niet voledig op de hoogte tussen de afspraken van Duck en intern en zeker niet van Duck's intern naar interns stam. Misschien kan Kiektjai of een ALONES lid daar antwoord op geven.

Spelertje internen van ALONES zonder weet van stamgenoten, paar cf's zetten via een intern en wellicht wat info vergaren.
Ik heb nog wel een reactie:

Niet serieuze stammen worden door Tyrant Salt ook niet zo behandeld leert de ervaring.
 
Reactiescore
241
Deed niet veel meer dan jij hier doet. Ook ik zie dat er 0 tegen stand is, meer heb ik niet gezegd volgens mij.

Verder ben ik niet voledig op de hoogte tussen de afspraken van Duck en intern en zeker niet van Duck's intern naar interns stam. Misschien kan Kiektjai of een ALONES lid daar antwoord op geven.

Hier doe ik inderdaad niet superveel. Interesseert mij ook gewoon niet. Doet niets af aan de actie van bv QID op ALONES. (tenzij inderdaad wel gesproken is zoals hierboven al eerder vermeld)

Gewoon enorm vreemd dat een stam als Salt (dé stam van W76) hierover niets zou bespreken intern. Gewoon enorm laks om dit af te schuiven op anderen. (die we hier waarschijnlijk nooit zullen horen)

Niet volledig? Dus wel een deel? :)
 
Bovenaan