[Speeltopic] WvW #317 Werewolves of Disney

  • Topicstarter Deleted User - 487963986
  • Startdatum

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.281

Excuus dat is 'blue'
@Calamus Incendium jij weet dondersgoed dat het vanavond ook lynch/lunch is. Het sarcasme straalt er vanaf

met een opmerking dat je het morgen wel leest wat er tot nu toe is gepost, geeft aan dat je weet dat je veilig bent voor lunch en je post niet teveel, waardoor je ook geen lynchtarget wordt.

Misschien spreekt mijn jaloerse ik, want jij krijgt dit elk potje weer voor elkaar. Beetje op de achtergrond ‘mee’spelen. En dag na dag verder komen.

eigenlijk vraag ik hierboven “Hoe doe je dit toch? “ :rolleyes:

Klopt.

En dat overige klopt niet het maakt me een zeer makkelijk lynchtarget voor wolven als Simeco met deze post

jezus idd doe eens moeite CI? Als het zo zit mag je er gewoon direct uit hoor wat mij betreft
 
Reactiescore
1.014
jezus idd doe eens moeite CI? Als het zo zit mag je er gewoon direct uit hoor wat mij betreft

De één houdt van van de ene manier van spelen, de andere van de andere. Ik hoop dat je stemt op iemand waarvan je denkt dat hij slecht is en niet omdat hij lange posts maakt. Het feit dat jij potjes start zonder er tijd voor te hebben, daar hoeven andere geen last van te hebben. Irritants.
Jullie reageren vrij snel in dezelfde strekking als mij bericht.
 
Reactiescore
3.586
Wat een onnuttige teksten allemaal. Ben er maar even snel doorgegaan.


Huijsen lijkt mooie lynch voor vandaag omdat ik vind dat enkele spelers hem subtiel aan het verdedigen zijn/uit de wind zetten. Indien hij wolf is kan ik meteen 2 andere namen droppen. Genoeg voor dag 1.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.281
Wat een onnuttige teksten allemaal. Ben er maar even snel doorgegaan.


Huijsen lijkt mooie lynch voor vandaag omdat ik vind dat enkele spelers hem subtiel aan het verdedigen zijn/uit de wind zetten. Indien hij wolf is kan ik meteen 2 andere namen droppen. Genoeg voor dag 1.

Huijsen prachtig target voor de wolven als nieuwe speler op dag 1
 
Reactiescore
51
lolking. Word overduidelijk verdedigd door huizen. Wat kan betekenen dat hij een belangrijkere wolven rol heeft zoals infectiewolf.
 
Reactiescore
1.014

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.281
Voor nu Simeco

Even mijn hamburgers bakken jongens!! Maar ik ben denk ik net optijd terug om mijn kritisch oog nogmaals op de nieuwere posts te laten vallen
 
Reactiescore
1.279
Goed ik zie dat huijsen niet meer online lijkt te komen. Ik wilde graag achterhalen wie onder dit alibi voor een account speelt, zodat ik mogelijk beter de connectie kan vinden, maar helaas. Voor mij is het vooral de verdediging van lolking terwijl ze elkaar niet lijken te kennen. Iets zegt me dat hier meer speelt.

Huijsen.
 

Deleted User - 487977578

Guest
lolking. Word overduidelijk verdedigd door huizen. Wat kan betekenen dat hij een belangrijkere wolven rol heeft zoals infectiewolf.

Dus je bent er zeker van dat Huijssen wolf. En daarom ben ik wolf, want een wolf, volgens jou, verdedigt mij. Maar momenteel stem ik Huijssen eruit. Als ik zijn medewolf ben, waarom zou ik hem dan eruit stemmen?
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.281
Goed ik zie dat huijsen niet meer online lijkt te komen. Ik wilde graag achterhalen wie onder dit alibi voor een account speelt, zodat ik mogelijk beter de connectie kan vinden, maar helaas. Voor mij is het vooral de verdediging van lolking terwijl ze elkaar niet lijken te kennen. Iets zegt me dat hier meer speelt.

Huijsen.

Dit is ook weer Llolls king eerste potje in jaren, alhoewel hij velen van ons al kent, plaatst dat het 'nieuwe' van Huijsen wel in context.
 
Reactiescore
397
Goed ik zie dat huijsen niet meer online lijkt te komen. Ik wilde graag achterhalen wie onder dit alibi voor een account speelt, zodat ik mogelijk beter de connectie kan vinden, maar helaas. Voor mij is het vooral de verdediging van lolking terwijl ze elkaar niet lijken te kennen. Iets zegt me dat hier meer speelt.

Huijsen.
Hier heb ik antwoord op gegeven.

Oke, overige spelers ik geloof niet dat Huijsen slecht is. Zijn er nog mensen die iemand anders verdenken en waar wij onze stemmen op kunnen zetten? Ik zit te denken aan een Jo Han en CI. Eventueel vind ik ItsDash of Jokersbrain nog een optie vanwege deze makkelijke stemmen.
 
Reactiescore
723
vgm wordt huijsen hier idd al makkelijk target gezien. Al moet ik niet veel zeggen, want ik zit al de 2de keer te lezen en heb nog geen target.
 
Reactiescore
1.468
Hier heb ik antwoord op gegeven.

Oke, overige spelers ik geloof niet dat Huijsen slecht is. Zijn er nog mensen die iemand anders verdenken en waar wij onze stemmen op kunnen zetten? Ik zit te denken aan een Jo Han en CI. Eventueel vind ik ItsDash of Jokersbrain nog een optie vanwege deze makkelijke stemmen.
Stap eens uit je tunnel....
 
Reactiescore
1.014
killingsspree.
Volgens mij loop jij volledig naast je schoenen door vorig potje.

Je reageert op alles en iedereen, en je hebt over al een plausibele verklaring voor, waarom iets wel of niet zo is.

je bent te gefocust op wie niet te lynchen, dan wie wel


Great minds think alike.
Ehh nee

Huijsen prachtig target voor de wolven als nieuwe speler op dag 1

Je liked deze post, iets zegt mij dat dit niet klopt. En dat je juist daarom wilt uitstralen, dat je niks met de wolfjes te maken wilt hebben


Hier heb ik antwoord op gegeven.

Oke, overige spelers ik geloof niet dat Huijsen slecht is. Zijn er nog mensen die iemand anders verdenken en waar wij onze stemmen op kunnen zetten? Ik zit te denken aan een Jo Han en CI. Eventueel vind ik ItsDash of Jokersbrain nog een optie vanwege deze makkelijke stemmen.

Punt wat ik hierboven aandraag. Meer bezig met wie niet lynchen. Dan wel
 
Reactiescore
51
Dus je bent er zeker van dat Huijssen wolf. En daarom ben ik wolf, want een wolf, volgens jou, verdedigt mij. Maar momenteel stem ik Huijssen eruit. Als ik zijn medewolf ben, waarom zou ik hem dan eruit stemmen?

Om dan te kunnen zeggen van kijk ik heb een wolf eruit gestemd. Die truc is al zo oud als de bijbel.
 
Bovenaan