[Speeltopic] WvW #317 Werewolves of Disney

  • Topicstarter Deleted User - 487963986
  • Startdatum
Reactiescore
1.804
oke dash is niet online op discord maar post hier wel hij gaat vrijuit wat mij betreft??
 

Deleted User - 487977578

Guest
Nu zitten we op de volgende pagina en kunnen mensen aangeven dat ze je post niet zagen Simeco.
 
Reactiescore
1.503
Deze stem is trouwens geplaatst om een complete non-reden, namelijk 'dat hij wat overactief is'.

@ll0ll king, ik vind dat je als goedje de plicht hebt om te zoeken naar wolven en op het moment dat iemand wordt verdacht die naar jouw mening een goedje is, ook bijna bent verplicht om deze persoon te verdedigen. Als goedje hoor je niet te spelen alsof je bang bent voor de lynch en daarom kan verdedigen best oké zijn. Ik zelf verdedigde vaak de mensen die veels te gemakkelijk werden gelynched als goedje bijv. De enige reden waarom je iemand niet zou verdedigen is omdat je bang bent dat dit wordt gezien als een wolvenstreek.
In dit geval verdedigde Huijsen niet per se tegen de lynch, maar in een normale discussie, maar dat wilde ik gewoon even gezegd hebben.

Ik verdenk Simeco ook niet per se omdat ie zn stem int rood zette hoor, het viel me op. Juist omdat het opviel merkte ik op dat Bappos daar weer een nietszeggende reactie op zette. Voor nu neig ik dan ook naar Bappos. Hij stemt geloof ik wel als eerste op Huijssen, maar getuige het citaat doet hij dit pas nadat hij wist dat hij al door jou werd verdacht. (zie: 'vind ik óók het meest verdacht).

Voor nu dus Bappos.

Nee ik stem niet op Huijssen omdat hij overactief is, ik zei dat ll0ll king overactief was. Ik zei over Huijssen dat hij actiever was dan normaal, wat aangeeft dat hij een "leuke" rol heeft.

Daarnaast had ik geen nietszeggende reactie op Simeco. Simeco wou Anthraxxol BM maken, maar plaatste de verkeerde kleur. Ik geef het hem aan, dus daarmee help ik hem. Ik verwijs vervolgens ook, aangezien nog iemand anders al had gestemd.
Dat ik niet meteen Huijssen rood zet is juist te wijten aan dat ik nog de tijd gaf om mijn mening te veranderen maar dat is niet gebeurt.

Gek dat je dus jouw stem baseert op dat je het niet eens bent met mijn stem. Eigenlijk geef je nergens aan dat het is omdat je mij verdacht vind of wat je verdacht vind.
 
Reactiescore
1.804
overigens ben ik je daar erkentelijk voor bappos want anders had ik het wellicht nooit doorgehad dat ik hem per ongeluk op lynch zette??
 
Reactiescore
421
Even een paar opvallende zaken naar voren halen. Ik ben (denk ik) bij nu met lezen.



Lijkt een trollstem. Ik denk niet dat ik eerder met Rukurt een potje heb gespeeld, maar een trollstem is op zich een simpele manier om je aan de lynchstemming te onttrekken.


Vrij vroege stem o[ Lolking, zegt op zich niet zo veel, maar wel opvallend dat hij als 1 van de eersten er over valt en direct een lynchstem zet.

Waarin verdedig ik Fam? Ik heb 1 post gemaakt dat ik de motivatie voor je verdachtmaking opvallend vind.
Ik vind dat je erg de gebeten hond speelt de hele tijd. Ik gok er voor nu op dat het je speelstijl is, en die lijkt op mijn oude speelstijl, dus ik kan er goed in meekomen. Het word gekenmerkt door impulsieve posts.


Voor nu Rukurt

Ik counter niet zozeer maar de wijze waarop jij speelt is ook mijn geijkte wolvengedrag.

Namelijk:

Niet deelnemen aan het spel

Wel een post plaatsen

En een stem op een persoon die toch niet onder vuur ligt

En klaar

Verder heb jij al meerdere keren met mij samengespeeld dus ben je ook gewoon aan het jokken. Godver, "ik denk niet dat ik eerder met rukurt heb gespeeld". wat een flagrante leugen wij zijn samen wolf geweest.
 
Reactiescore
338
Aangezien het vele gemekker mij niets heeft kunnen bijbrengen. Ga ik het over een andere boeg gooien, mijn stem gaat naar ctrl met de simpele reden dat hij dezelfde indruk geeft als vorig potje. Geen inhoud en vrij afwezig. Toen was het infectiewolf. Dus ctrl
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.281
Ik twijfel tussen Dash, Killing, Lloll en Twan. ALleen maken posts die veel te lang van stof zijn wat me mijn spelplezier ontneemt.
 
Reactiescore
1.014
@Calamus Incendium jij weet dondersgoed dat het vanavond ook lynch/lunch is. Het sarcasme straalt er vanaf

met een opmerking dat je het morgen wel leest wat er tot nu toe is gepost, geeft aan dat je weet dat je veilig bent voor lunch en je post niet teveel, waardoor je ook geen lynchtarget wordt.

Misschien spreekt mijn jaloerse ik, want jij krijgt dit elk potje weer voor elkaar. Beetje op de achtergrond ‘mee’spelen. En dag na dag verder komen.

eigenlijk vraag ik hierboven “Hoe doe je dit toch? “ :rolleyes:
 
Reactiescore
1.804
jezus idd doe eens moeite CI? Als het zo zit mag je er gewoon direct uit hoor wat mij betreft
 
Reactiescore
397
Ik twijfel tussen Dash, Killing, Lloll en Twan. ALleen maken posts die veel te lang van stof zijn wat me mijn spelplezier ontneemt.
De één houdt van van de ene manier van spelen, de andere van de andere. Ik hoop dat je stemt op iemand waarvan je denkt dat hij slecht is en niet omdat hij lange posts maakt. Het feit dat jij potjes start zonder er tijd voor te hebben, daar hoeven andere geen last van te hebben. Irritant.

Nee, er moet iets gecreëerd worden zonder informatie. Zo'n dag extra zorgt voor dezelfde posts maar dan verspreid over twee dagen.

Jo Han die nu posts van ll0ll king quote, terwijl dit al door velen is aangebracht is voor mij verdacht. Daarbij dekt hij zichzelf gelijk in door te zeggen: 'ik zeg nog niet dat je slechtje bent'. Ll0ll king komt op mij niet als een slechtje over en al deze quotes doen niks. Iemand die terugkeert op het forum en een goedje is, wil zichzelf bewijzen. Iemand die terugkeert op het forum en een slechtje is, gaat bang zijn zijn mond voorbij te praten en zal niet zo actief zijn als ll0ll king. Voor mij is Jo han verdachte nummer 1 op dit moment.
Op basis van deze post verander ik mijn stem famdecibel Jo Han.
 
Bovenaan