Top/Flopspelers

Reactiescore
1.226
Ja en dat vind ik dus subjectief. Barbs worden naast spelersinterns gezet in dit topic omdat het zicht beperkt wordt tot de filter die je nu noemt.

Ik denk dat barbs juist objectiever te benaderen zijn aangezien dat gelijk uit TWstats getrokken kan worden. Om een intern van de vijand op te zoeken moet je al enige voorkennis hebben over of diegene zich bewust leeggezet heeft om zijn dorpen over te laten nemen. Wat vaak in een welles/nietes meer subjectieve vorm van discussie leidt.
 
Reactiescore
1.893
Ja en dat vind ik dus subjectief. Barbs worden naast spelersinterns gezet in dit topic omdat het zicht beperkt wordt tot de filter die je nu noemt.
Waarom zouden barbs daar niet toe gerekend mogen worden? Het punt waar men over ‘valt’ is dat een aantal accounts weinig tot geen tegenstand hebben gehad en daartegenover veel gratis dorpen hebben gepakt. Of barbs effect hebben op je farm, wat voor invloed het heeft op je front en wat de bijkomende gskosten zijn, is totaal niet relevant. Het valt gewoon onder de noemer gratis dorpen waar je niks voor hoeft te doen. Snap ook niet echt waarom je al die argumenten aanhaalt. Wat heeft dat ermee te maken?
 
Reactiescore
241
Gewoon ook grappig hoe ze hier spreken van ‘meeste dorpen geïnternd’. Zouden jullie dat niet beter bekijken in verhouding met het totale aantal dorpen?(Kan zijn dat ik dit gemist heb in deze rotzooi van de afgelopen 3-5 pagina’s.)

Het klopt dat Noire een behoorlijk aantal dorpen heeft genomen zonder enige moeite. Dat je TDM en bepaalde leden van Juvy! als intern ziet begrijp ik zeker. (Zal hier ook nog enige missen)

Ik denk wel dat gewoon 99% van de schreeuwers hier op het AF gewoon niet weet hoe er gespeeld wordt op Noire dus dan is oordelen heel moeilijk. Alsook dat wij een ander account moeilijk kunnen bekritiseren aangezien je intern normaal gezien niet kan binnenkijken :)

Zo hebben wij bv snel spelers gehad die in de 20:1 regel kwamen nadat wij 5 dorpen namen. Alle troepen zijn dan wel weg door een massa te droppen op deze spelers maar dan kan je de laatste 10 dorpen bv niet meer edelen door deze zieke regel dus dan doen MB’s dat zoals inderdaad, Vanquisher.
Toch normaal dat wij deze dorpen nadien gewoon overnemen?
We speelden laatst 25 dorpen weg van de defbunker DC in een uur tijd maar daarover wordt niets gezegd. Edelen ook gewoon netjes naar de rim en edelden ervoor al dorpen van Waste (AYS, draakje, lerra, dabb). Ook gewoon mooi een cruciale aanvallen uitgevoerd in de start waardoor we een mooie voorsprong behaalden op de ranglijst. (Al kwamen we wel snel onder druk door bb noblers)
BB’s edelen kan je met zekerheid zeggen dat het easy is. Door van een MB dorpen te edelen kan je dat vaak niet, aangezien je niet weet welk verhaal erachter zit.
Onze MB’s doen superwerk en doen dus gewoon bij bijna elke attack mee. Waarvoor dank! Deze vind je geen 2 keer.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
241
Ik vind dat noire genoeg doet om ervoor te zorgen dat deze wereld niet gwn ineens al voorbij is tbh, vooral met name lukas echt trekpaardje tbh, eerste keer dat ik het genoegen had met deze jongen op account te zitten en alleen maar props. En daarmee wil ik de rest van tyrant of noire nie mee onderuit halen ofzo.
Wat on topic betreft denk dat beide kanten wel moeten internen soms door omstandigheden en gebrek aan activiteit of gedwongen beslissingen om de vijand geen voordeel te geven. Is dit dan een grote prestatie ? Wss niet. Was deze nodig? Absoluut wel in vele gevallen.

Kom jij maar snel terug!:wink:
Dan spelen we langer samen!!!
Zoals je zegt doen we er met ons Team wel alles aan voor de rest... Noire onder Internkoning zetten mogen ze zeker. Wij weten enkel beter.
 
Reactiescore
1.498
Ik had bijna nog een topspeler te pakken. Helaas net niet gelukt.
Succes verder allemaal op deze wereld!

03cduVR.png
 
Reactiescore
319
Ik had eigenlijk wel weer een Pythagoras berekening verwacht over het internen.
 
Reactiescore
241
Noire :

96 dorpen van Vanquisher
63 dorpen van TDM
12 dorpen van Beertje Paddington
11 dorpen van Juvy!
8 barbarendorpen
5 dorpen van de stam Czar
4 dorpen van THC

199 dorpen intern van wat ik weet. dus zoals ik zei noire heeft de meeste interns van W76.

Die 63, 11 en 8 ben ik volledig akkoord mee. De rest niet & nader te bekijken <3

ps: Hoe de fuck kun je trouwens een BB internen? (Beter zeg je gratis verkregen dorpen :))
 
Reactiescore
2.064
Ik drink geen alcohol
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Ik denk dat barbs juist objectiever te benaderen zijn aangezien dat gelijk uit TWstats getrokken kan worden. Om een intern van de vijand op te zoeken moet je al enige voorkennis hebben over of diegene zich bewust leeggezet heeft om zijn dorpen over te laten nemen. Wat vaak in een welles/nietes meer subjectieve vorm van discussie leidt.

Meeste interns zijn vrij helder hoor.

Waarom zouden barbs daar niet toe gerekend mogen worden? Het punt waar men over ‘valt’ is dat een aantal accounts weinig tot geen tegenstand hebben gehad en daartegenover veel gratis dorpen hebben gepakt. Of barbs effect hebben op je farm, wat voor invloed het heeft op je front en wat de bijkomende gskosten zijn, is totaal niet relevant. Het valt gewoon onder de noemer gratis dorpen waar je niks voor hoeft te doen. Snap ook niet echt waarom je al die argumenten aanhaalt. Wat heeft dat ermee te maken?

Zoals ik al aangaf, ze kunnen gementioned worden, maar niet onder dezelfde categorie van spelersinterns imo. Er zit namelijk simpelweg een verschil in 50 barbs edelen en 50 spelersinterns pakken. Ook al zijn ze beide "gratis gepakt". Dat is wat ik duidelijk wil maken.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Meeste interns zijn vrij helder hoor.



Zoals ik al aangaf, ze kunnen gementioned worden, maar niet onder dezelfde categorie van spelersinterns imo. Er zit namelijk simpelweg een verschil in 50 barbs edelen en 50 spelersinterns pakken. Ook al zijn ze beide "gratis gepakt". Dat is wat ik duidelijk wil maken.

Als je 83,9% van je account via barbarendorpen en interns gepakt heeft is dat gewoon een schandalige prestatie. Zeker als je dan de enige speler die weerstand had kunnen bieden internt, is dat natuurlijk best wel wack.

Daarom is Noire ook niet een stapje verder gegaan dan TNP, want TNP had simpelweg niet meer internmogelijkheden voordat hij met Tyrant frontte dan dat hij heeft aangegrepen.
 
Reactiescore
1.893
Zoals ik al aangaf, ze kunnen gementioned worden, maar niet onder dezelfde categorie van spelersinterns imo. Er zit namelijk simpelweg een verschil in 50 barbs edelen en 50 spelersinterns pakken. Ook al zijn ze beide "gratis gepakt". Dat is wat ik duidelijk wil maken.
Niemand spreekt dan ook specifiek over spelersinterns, jij bent de eerste die dat zegt. Iedereen benoemde de barbs gewoon apart en plaatste het onderaan de teller voor het gemak onder de term interns. Kortom een soort verzamelnaam. Als het je namelijk enkel gaat om het correct gebruiken van de term intern mag je alle gratis dorpen buiten je stam er ook niet onder rekenen.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Cacturne
 
Reactiescore
241
Als je 83,9% van je account via barbarendorpen en interns gepakt heeft is dat gewoon een schandalige prestatie. Zeker als je dan de enige speler die weerstand had kunnen bieden internt, is dat natuurlijk best wel wack.

Daarom is Noire ook niet een stapje verder gegaan dan TNP, want TNP had simpelweg niet meer internmogelijkheden voordat hij met Tyrant frontte dan dat hij heeft aangegrepen.

Dat TNP 9de staat en Noire 1ste met een verschil van 1 miljoen punten zegt ook veel. (met ongeveer zelfde aantal dorpen 'gratis' geëdeld)
Ik ben er trouwens van overtuigd als je percentueel gezien alle accounts van de top 25 nader zou bekijken dat er nog accounts hoger staan in deze statistieken dan Noire. Het is enkel omdat het bij Noire goed uitpakt dat er een spotlight op komt vanuit vijandige hoek. Altijd jammer.
 
Reactiescore
1.918
Cacturne
 
Reactiescore
2.064
Als jullie tyrant gasten jaloers zijn, mogen jullie altijd bij mij solliciteren thanks
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Bovenaan