Top/Flop stammen

Reactiescore
1.363
Op 63 correct, niet op 67. Dat weten jij en hot chicks ook wel maar je wilt het in een slecht dag licht zetten. Vertel je er ook even bij dat zowel jij en chrisje allebei op delete zijn gegaan en zijn gaan runnen voordat er Incs kwamen? Oh, bij deze. Weinig noobs zoals Chris gezien.
En toch verliezen jij en al jouw domme noob amateur kakak vriendjes van mij als ik wel n stam heb, die mij niet stabte/naaide? Jullie kunnen niks zonder katas, zie je toch? Lekker gesloopt worden en verliezen van in jouw ogen de grootste noob en runner, die jij niet in imago wou hebben. Moet je pijn doen hé, jankjochie?

Ga maar lekker wat zakdoekjes pakken! Doeidoeii
 
Reactiescore
7.918
Ja je hebt me en het grootste gross echt keihard weggespeeld. Staat nog steeds 1-0 jankert. Jij geen account meer. Wanneer kom je eens van je luie reet en doe je wat? Huilert. Nog steeds blij dat we je hebben geweigerd, anders was het IQ echt veel te laag geweest. Ook de verhalen uit Spread dat ze je moeten voorkauwen wat je doen moet. Wat een ellende lijkt me dat om niet een onafhankelijke co te hebben.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
Ik sta zelf 2-0 voor :cata:
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.739
Lekker gesloopt worden en verliezen van in jouw ogen de grootste noob en runner, die jij niet in imago wou hebben. Moet je pijn doen hé, jankjochie?

Even voor de duidelijkheid; de originele premaders hebben geen formeel zegje gehad in het wel of niet laten joinen van jou, anton en nog een blikje gekkies. Het was voor Warre en voor mij al een no-go, ondanks dat jullie met een omvangrijk team met een grote lading pp wilde joinen. Het is informeel even besproken onder de premaders, een aanzienlijk deel was tegen, een klein deel zou zelfs niet meer starten bij een Go. De manier waarop je je op deze wereld geprofileerd hebt is het bewijs dat we een juiste keuze maakten.

Ja je wint de wereld met je stam, chapeau. Het gros van de premade accounts heeft er al een aantal op het speelaccount en een tiental op naam. Ik / wij geven meer om de manier waarop, dan om de winst zelf. Ik heb zelfs de eigen, weinig betekenisvolle, winst op 68 gedevalueerd op het AF - het is dus geen kwestie van hoe de vlag staat. Feit dat een deel van Imago spelers maar één wereld te gelijk speelt en er genoeg zijn die enkel op eigen accounts spelen toont al aan dat het ze niet (meer) om wereldwinsten in kwantiteit gaat.

Ik drukte de genegeerde pagina even open omdat de andere posts geen sense maakte - grote fout.

Dat zijn een stelletje lage laffe spelers die bewust ongure dingen doen. Zoals onder andere, maar niet beperkt tot:

Mensen maanden beledigen via allerlei (fake) accounts op het AF,

Is Martijn Kakaka'er?
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.278
Even voor de duidelijkheid; de originele premaders hebben geen formeel zegje gehad in het wel of niet laten joinen van jou, anton en nog een blikje gekkies. Het was voor Warre en voor mij al een no-go, ondanks dat jullie met een omvangrijk team met een grote lading pp wilde joinen. Het is informeel even besproken onder de premaders, een aanzienlijk deel was tegen, een klein deel zou zelfs niet meer starten bij een Go. De manier waarop je je op deze wereld geprofileerd hebt is het bewijs dat we een juiste keuze maakten.

Ja je wint de wereld met je stam, chapeau. Het gros van de premade accounts heeft er al een aantal op het speelaccount en een tiental op naam. Ik / wij geven meer om de manier waarop, dan om de winst zelf. Ik heb zelfs de eigen, weinig betekenisvolle, winst op 68 gedevalueerd op het AF - het is dus geen kwestie van hoe de vlag staat. Feit dat een deel van Imago spelers maar één wereld te gelijk speelt en er genoeg zijn die enkel op eigen accounts spelen toont al aan dat het ze niet (meer) om wereldwinsten in kwantiteit gaat.

Ik drukte de genegeerde pagina even open omdat de andere posts geen sense maakte - grote fout.

Moet vast rot zijn om te verliezen van een blikje gekkies dan. :biggrin: Maar eerlijk dat joinen kwam bij Martijn vandaan. Die helemaal opgewonden werd van jou. Speelde toen zelf al ergens en had nooit echt de intentie om w73 actief te gaan spelen. Speel namelijk ook maar één wereld tegelijk. Uiteindelijk op de andere wereld gestopt dus toch vol voor w73 gegaan. Dat Warre een kwal is stond voor mij toen al vast en hoe jij je op je op het AF profileerde had daar ook alle schijn van. Dus maak maar geen illusies, actief had ik of wij in imago echt niet geworden. Op Martijn na dan.

Voor de rest was het gestang van jullie hierover natuurlijk een prima motivator voor ons om jullie weg te spelen. Daarvoor dank.
 
Reactiescore
7.918
Je hebt geen enkel persoon waar je een hekel aan hebt weggespeeld. Je mag dan wel winnen, waarvoor gefeliciteerd maar de spelers die je niet mag staan nog als een blok :p
 
Reactiescore
447
Gelukkig is het een individueel spel en moet je niet met de stam winnen ;)
 
Reactiescore
7.918
Leuk die knipoog op het einde, is dat een poging tot burn of gewoon cocky? Je mist het punt wat ik maakte namelijk ;)
 
Reactiescore
1.278
Je hebt geen enkel persoon waar je een hekel aan hebt weggespeeld. Je mag dan wel winnen, waarvoor gefeliciteerd maar de spelers die je niet mag staan nog als een blok :p

Klopt ten alle tijden rationeel blijven denken. Als elders meer winst te behalen valt dan krijgt dat voorrang. Hekel is trouwens een groot woord, het is dat ik nu weer even op het AF zit, was jullie allemaal al weer bijna vergeten!
 
Reactiescore
7.918
Natuurlijk de tactiek was het beste, maar ik weet dat er bepaalde spelers gebrand waren om ons weg te spelen, dat is niet echt gelukt. Jij vergeet ons nooit weer schatje xx
 
Reactiescore
447
Leuk die knipoog op het einde, is dat een poging tot burn of gewoon cocky? Je mist het punt wat ik maakte namelijk ;)
Nee hoor, jij doet de overwinning af omdat jouw acc nog rechtstaat. Maar zo werkt het niet
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
Doet hij niet? Hij zegt enkel dat hij niet is weggespeeld wat volkomen correct is
 
Reactiescore
1.363
Even voor de duidelijkheid; de originele premaders hebben geen formeel zegje gehad in het wel of niet laten joinen van jou, anton en nog een blikje gekkies. Het was voor Warre en voor mij al een no-go, ondanks dat jullie met een omvangrijk team met een grote lading pp wilde joinen. Het is informeel even besproken onder de premaders, een aanzienlijk deel was tegen, een klein deel zou zelfs niet meer starten bij een Go. De manier waarop je je op deze wereld geprofileerd hebt is het bewijs dat we een juiste keuze maakten.

Ja je wint de wereld met je stam, chapeau. Het gros van de premade accounts heeft er al een aantal op het speelaccount en een tiental op naam. Ik / wij geven meer om de manier waarop, dan om de winst zelf. Ik heb zelfs de eigen, weinig betekenisvolle, winst op 68 gedevalueerd op het AF - het is dus geen kwestie van hoe de vlag staat. Feit dat een deel van Imago spelers maar één wereld te gelijk speelt en er genoeg zijn die enkel op eigen accounts spelen toont al aan dat het ze niet (meer) om wereldwinsten in kwantiteit gaat.

Ik drukte de genegeerde pagina even open omdat de andere posts geen sense maakte - grote fout.



Is Martijn Kakaka'er?
Heb toendertijd genoeg screenshots gezien dat het toch anders was kerel ;). Goh wie zouden er toch zo gepraat hebben... Ter gevolge daarvan dachten oa anti en ik van: wij gaan er ons doel van maken dat jij faalt. En het is gelukt ook nog :). Wel typerend dat jij ons als "gekkies" neerzet. Wel grappig tbh.

En janknoob stevolino, dat wat jij weer lult is kant en klare bs. Ga maar weer jouw bedje in. T feit dat jij 0 gepresteerd hebt op deze wereld zegt al genoeg over jouw kwaliteiten. Vindt het idd jammer dat het maar 51% is.. Anders hadden we waarschijnlijk wel wat meer motivatie gehad.. En ik had Roaldje clears beloofd xD. Dus het staat in mijn ogen gewoon weer gelijk noob. Denk als jij tegen mij gefront had en mn baeteam, dat jij jankend wegrende wss, omdat jij toch helemaal 0,0 voorsteld en ik gewoon een fkin legend ben.
 
Reactiescore
7.918
Wat een jankverhaal, je bent echt zo'n schoothondje die je constant moet corrigeren. Leer eens zelfstandig zijn met je gejank. Nubcake. Ben nog weinig spelers tegengekomen die zo waardeloos zijn zoals jou.
 
Reactiescore
2.062
Wat een jankverhaal, je bent echt zo'n schoothondje die je constant moet corrigeren. Leer eens zelfstandig zijn met je gejank. Nubcake. Ben nog weinig spelers tegengekomen die zo waardeloos zijn zoals jou.

Ga is bier drinken
 
Bovenaan