W5 awards

DeletedUser26035

Guest
Bedankt merijn :D
Ik heb dit lijstje al meerdere malen ingevult dus ga het niet nog eens doen.
Maar ik moet even bij beste spelers: Nelsonius en Merijn666 toevoegen (als beste vijandige speler dan)
Ook de enige waar ik het moeilijk bij heb.
 

DeletedUser29828

Guest
Beste speler: Qua vijand denk ik toch dat Switchie het wint.
Slechtste speler: Moeilijk te zeggen, maar ik denk toch Dreadnought.
Meestbelovende speler voor de toekomst: Merijn666, Een speler die werkelijk nog een prachtige toekomst voor zich heb en een geweldige aanvaller.
Beste stam: Ik denk toch het rijk van |DT|. De samenwerking loopt vrijwel goed en ze hebben een goede structuur.
Slechtste stam: Een tijd terug zij ik MIB en daar blijf ik bij. Ik zie de stam zelf als MIB niks presteren in oorlogen en ik zie ze nooit eens hard en goed uit de kast komen.
Meestbelovende stam voor de toekomst: [/B] ATR, Nieuw, fris, vol met activiteit. Ze maken 't wel weer.
Beste leider: Met alle respect voor de rest, maar de beste is gewoon PARA-GRENADIER.
Slechtste leider: Ik noem geen namen, maar de leiders die gewoon niet meer hun stam klein of groot kunnen leiden..
Favoriete leider: PARA-GRENADIER en Nelsonius. Deze 2 weten hoe je een stam moet leiden en als ik een nieuwe leiding mag kiezen horen deze 2 daar absoluut erbij.
Favoriete forumposter: Switchie, altijd lachen met die gozer hier op 't AF
Minst favoriete forumposter: - (Iedereen weet 't wel ^^)
Meest overschatte stam: Kiwi. Ik denk dat Kiwi niet lang de top kan behouden.
Meest onderschatte stam: Op dit moment is het moeilijk, maar ik denk dat NUTS! wordt ondergeschat/
Mooiste profielplaatje speler: Beyonce (L)
Mooiste profielplaatje stam: Kies er 1!
Grootste Blunder: Een oorlog voeren met Tante Pollewop!!
 

DeletedUser59386

Guest
Zo raar.

merijn zegt dat draednoght de allerslechtste speler is...(natuurlijk koekjes speler met de mindste puten.)

dan zie ik dit???????????:confused:

Zijde 1:
Spelers: Merijn666
Zijde 2:
Spelers: dreadnought

Timeframe: Laatste week

Totale overnames:

Kant 1: 17
Kant 2: 48
Verschil: 31

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 7
Kant 2: 43
Verschil: 36:eek:

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 134,613
Kant 2: 309,626
Verschil: 175,013

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 43,686
Kant 2: 275,791
Verschil: 232,105

chart




of merijn acht de schijn hoog(en heel DT)of koekje zal wel liegen e.

ach stats liegen niet. en op stats ben ik gek hoor.


maar goed, para zijn de aan hangers zijn hebben t
vaak aan t goed voor elkander.



dread is echt de allerslechte speler e merijn:D
 

DeletedUser7104

Guest
Zo raar.

merijn zegt dat draednoght de allerslechtste speler is...(natuurlijk koekjes speler met de mindste puten.)

dan zie ik dit???????????:confused:

Zijde 1:
Spelers: Merijn666
Zijde 2:
Spelers: dreadnought

Timeframe: Laatste week

Totale overnames:

Kant 1: 17
Kant 2: 48
Verschil: 31

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 7
Kant 2: 43
Verschil: 36:eek:

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 134,613
Kant 2: 309,626
Verschil: 175,013

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 43,686
Kant 2: 275,791
Verschil: 232,105

chart



of merijn acht de schijn hoog(en heel DT)of koekje zal wel liegen e.

ach stats liegen niet. en op stats ben ik gek hoor.


maar goed, para zijn de aan hangers zijn hebben t
vaak aan t goed voor elkander.



dread is echt de allerslechte speler e merijn:D

Wellicht bedoelt ie slecht in de vorm van gemeen :confused:
 

DeletedUser

Guest
@Rixs

Je weet net zo goed als ik dat dat dread zelf niet is ;)
En ik wist dat een van jullie deze stats ging posten omdat jullie het dan zogenaamd heel goed doen, maar dat valt best mee hoor ;)

Allereerst, omdat je zo van stats houdt, zal ik het eerst maar in verhouding zetten:

Zijde 1:
Spelers: Merijn666
Zijde 2:
Spelers: dreadnought

Timeframe: Voor altijd


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 213
Kant 2: 54
Verschil: 159

chart




Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1,847,145
Kant 2: 372,511
Verschil: 1,474,634

chart


Dus daar is ie nog wel ffkes mee bezig voordat ie dat heeft teruggeedelt ;)




Ten tweede, ook uit de stats te halen. Kijk eens naar dat punten verschil.
Punten van dorpjes die ik overneem:

1,847/213 = 8,6k per dorp

372/54=6,8k per dorp.

(van de gehele tijd dan, dread zelf heeft namelijk ooit wel eens wat terugveroverd, van de stats van afgelopen week kom je zelfs maar op 6,4k per dorp)

Vrij belangrijk verschil vind ik zelf. Jullie hebben wekenlang duizenden clears op die paar dorpjes daar gestuurd, of terwijl, die zijn met de grond gelijk gemaakt en troepen nauwelijks meer aanwezig.


Maar dan nu zelfs de echte prestatie van dreadnought (althans zijn vv'er/vv'ers).
Ondanks dat de dorpjes volledig gesloopt zijn (boerderij 1, hoofdgebouw 1, heel vaak zelfs leemgroeve vernietigd).... Heeft dread het toch voor elkaar gekregen om heel veel edels kwijt te raken.. Toch wel anderhalf keer meer dan die 54, die hij kwijtraakt door die 54 dorpjes te veroveren.
Als je dr heel veel behoefte aan hebt, kan ik ze nog voor je opzoeken en ze hier posten, maar ga dr maar vanuit dat je dat zo van me kunt aannemen ;)



Verder wil ik in mijn verdediging ook nog even heel leuk aangeven dat ik tegen 3 spelers tegelijk vecht op hetzelfde gebied.
Switchhead: bijna 2x zo groot, een speler met wel skills.
Crabbetje: 2,5x zo groot.
En dan dread die maanden lang edels heeft gespaard en die bijna op hetzelfde moment op mij stuurt(half x mij).


Of terwijl, met een leuke optelsom, is dat 5x zo groot als ik zelf, waarvan dread enorm veel edels heeft en die er zo hard mogelijk probeert door te jagen.


Dus om eerlijk te zijn, ben ik zelfs nog van mening, dat deze meneer de vv'er, ook een verschrikkelijke noob is. Duizenden clears nodig hebben om die paar dorpjes te veroveren, 2 mede-spelers op dezelfde vijand en dan ook nog eens verschrikkelijk veel edels verliezen.




Overigens, wel mijn complimenten voor het idee om die edels van dread maar te gebruiken zodat switch wel echt op schiet bij mij ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
@Rixs

Je weet net zo goed als ik dat dat dread zelf niet is ;)
En ik wist dat een van jullie deze stats ging posten omdat jullie het dan zogenaamd heel goed doen, maar dat valt best mee hoor ;)

Allereerst, omdat je zo van stats houdt, zal ik het eerst maar in verhouding zetten:

Zijde 1:
Spelers: Merijn666
Zijde 2:
Spelers: dreadnought

Timeframe: Voor altijd


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 213
Kant 2: 54
Verschil: 159

chart




Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1,847,145
Kant 2: 372,511
Verschil: 1,474,634

chart

tja, dan heb je jezelf hier wel lekker bewezen, dat in 1 week tijd ongeveer een vierde is rechtgezet van wat jij "voor altijd" hebt verwezenlijkt tegen dread;)
 

DeletedUser

Guest
Lees eerst nog ff de edit (sorry daarvoor, drukte iets eerder op versturen ipv van voorbeeld ;)
 

DeletedUser7104

Guest
Na wat weken weer rondgelopen te hebben op deze wereld kan ik nu een wat actuelere mening geven

Beste speler: Ruikertje (lekker bezig tegen mjp1)
Slechtste speler: Kapseljd Wat die soms in dorpen heeft staan... je zou denken dat ie edelmoe is.
Meestbelovende speler voor de toekomst: dj dean nu al lekker bezig en belooft wat voor de toekomst
Beste stam: .Kiwi Niet geheel onbevooroordeeld natuurlijk, maar sinds de oprichting ruim 3 jaar geleden, altijd de strijd aangegaan gewonnen en doorgegaan.
Slechtste stam: huidige HRS zo dood als een pier, waarom is dat nog een stam?
Meestbelovende stam voor de toekomst: Koekje Volle beuk erin met goede resultaten
Beste leider: frank heeft het goed voor elkaar gekregen in .Kiwi en houdt .Kiwi goed op de rit.
Slechtste leider: PARA-GRENADIER niet om de persoon maar om de stijl, die keur ik af ben tegen dictatuur en geloof ik niet in
Favoriete leider: Confusion lekkere babbelkous, die als cement in de stam zit.
Favoriete forumposter: Switchhead korte simpele reacties met optimale boodschap.
Minst favoriete forumposter: famdecibel als leider van een stam zou je niet op een kleuterschoolachtige manier moeten reageren.
Meest overschatte stam: |DT| Komt niet zozeer dat ik ze overschat of anderen, maar het is meer dat zij zichzelf overschatten.
Meest onderschatte stam: ATR Stam is stilletjes maar boekt stiekem goede resultaten.
Mooiste profielplaatje speler: DeadlyDie blijft een mooi plaatje
Mooiste profielplaatje stam: -AK- mooie mevrouw die een kiwi eet en ervan geniet, we zijn ook lekker, maar we kunnen ook zuur zijn.

Grootste Blunder: tegen famdecibel zeggen dat ze zich als een kerel moest gedragen (wist nog niet dat ze een vrouw was)
 

DeletedUser

Guest
Nou vooruit dan maar, heb nu toch even niets meer te doen.

Beste speler: Greetzzzzzzz
Slechtste speler: Ligt eraan hoe je het meet :)
Meestbelovende speler voor de toekomst: Zijn er zoveel!
Beste stam: |DT|, niets veranderd sinds jaren terug eigenlijk, constant efficiënt
Slechtste stam: nu? MIB
Meestbelovende stam voor de toekomst: |DT| vertrouwen in de eigen stam, ik weet hoe we werken, goede positie.
Beste leider: PARA, staat al zoveel jaar aan het hoofd van zijn stam, en heeft nog nooit een steek laten vallen
Slechtste leider: pff, die speelt al niet meer :)
Favoriete leider: PARA, altijd goed om met je te praten :)
Favoriete forumposter: Geen, iedereen heeft + en - hier
Minst favoriete forumposter: Same
Meest overschatte stam: .Kiwi, groot en machtig, alleen kunnen ze nog niet zo veel.
Meest onderschatte stam: NUTS! die gasten kunnen echt wel wat heren
Mooiste profielplaatje speler: Pff, dan moet ik te veel zoeken
Mooiste profielplaatje stam: .Kiwi, is toch een mooie dame
Grootste Blunder: twoface ver weg overnemen, gedoemd te mislukken haha
 

DeletedUser29828

Guest
Beste speler: Altijd moeilijk om te kiezen, maar ik kies iemand die zich echt in de afgelopentijd heeft ontwikkeld tot 1 v/d beste spelers.
Slechtste speler: Ik kan er op dit moment niet echt meer 1,2, 3 op noemen.
Meestbelovende speler voor de toekomst: Ik denk dat ik nu Irvan, speler van droppie neerzet.
Beste stam: Ik denk toch het rijk van |DT|. Sinds de fusie met NUTS zijn zij alleen maar sterker geworden.
Slechtste stam: Het niveau is hoog op wereld 5 dus als ik iemand moet kiezen kies ik toch een subtobber: AFE.
Meestbelovende stam voor de toekomst: [/B] ATR, schitterd gewoon nog steeds.
Beste leider: Met alle respect voor de rest, PARA-GRENADIER is gewoon PARA-GRENADIER.
Slechtste leider: Ik noem geen namen, maar de leiders die gewoon niet meer hun stam klein of groot kunnen leiden..
Favoriete leider: Thorstnn (Fam). Zeker een goeie leidster als je haar heb in je leiding.
Favoriete forumposter: Mercenary, ik geniet toch wel eventjes vanzijn posts.
Minst favoriete forumposter: -
Meest overschatte stam: Op dit moment: Koekje. Koekje is toch wel de laatste tijd wat zwakker geworden.
Meest onderschatte stam: ATR. Ik denk dat men denkt dat je dit stammetje even zo kan omwalsen, dus niet.
Mooiste profielplaatje speler: Beyonce (L)
Mooiste profielplaatje stam: Kies er 1!
Grootste Blunder: Een oorlog voeren met Tante Pollewop!!
 
Reactiescore
1.449
Beste stam: up-r, Wat ze hebben opgebouwd is de afgelopen nog niet gevallen, voorlopig hebben ze nog een voorsprong van 50 mil. Dat is genoeg om als beste stam gezien te worden.
Meest beloftevolle stam: KIWI, showen goede voorderingen overal. Hebben nog niet veel tegenstand gehad, maar denk dat ze waardig genoeg zijn om naar de top 3 te klimmen.
Slechtste stam: ODIN, verslagen tegenstanders als aanvaller op plek 16? Of ze komen aan de punten door spelers aan te nemen, of ze vechten alleen met kleinere stammen.
Beste speler: Mordang, Valt veel aan en internt minder dan andere topspelers. Vind het zeer knap wat hij bereikt heeft.
Verder blijft voor mij dragoncrusher ook een goede speler.
Favoriete speler: Saah, persoonlijke mening.
Slechtste speler: Te veel
Minst favoriete speler: Schiet geen naam te binnen
Beste leider: Elysium, leid de nummer 1 stam nog steeds redelijk, ook al stoppen er daar wat spelers. Nog steeds knap om Up-r naar zo'n hoogte te krijgen
Favoriete leider: ThePlague en Knight of the World, 1ste omdat ze samen een geweldig duo zijn en ik weet dat ze er alles aan doen om in de top te komen, 2de omdat die THBLSH leider is en al veel te verdragen heeft gehad maar blijft spelen
Slechtste leider: Geen idee
Minst favoriete leider: Robbie281, Te slecht in diplomatie naar andere stammen.
Favoriet forumposter: Na de nieuwe stats geef ik Nonkel jos veel eer;)
Maar Lil-john blijft mijn favoriete W5 forumlid;)
Minst favoriete forumposter: De spammers van W5
Dit is toch wel een bazenlijstje!!!!

THBLSH was een beetje mijn eerste echte stam destijds. Knight of the World samen met 86Pokerface mijn eerste mentoren.
Leuk om terug te lezen zo.
 
Bovenaan