Top/Flopstammen

Reactiescore
1.498
Dat er 2 stammen in overleg zijn is vervelend maar wij hebben onze tanden dan ook wel laten zien afgelopen week, tuurlijk als er een overmacht tegen ons komt zullen wij worden weggespeeld maar de oorlog gebeurt nu nog vrij in evenwicht

Tanden laten zien? Het leek vanuit Braveheart meer op een Intern als op je *tanden* laten zien.

Ik maak me meer zorgen over het feit dat jullie voorstellen af te staan tot aan sjaak trekhaak en voormalig onderkant psyclone en daarna opeens maar 20 dorpen afstaan en roepen ja prone staat de rest af aan anderen in 24/7 dat is toch ook afstaan

Geen idee wie het gezegd heeft maar Prone heeft Nooit gezegd af te staan zoals jij heir verwoord. Buiten dat om hebben we aangegeven te willen RUILEN en ja ook negatief zoals we nu 1 om 2 geruild hebben. Dat Rose dat al niet wil of niet meer wil bieden om een bredere doorgang te hebben is Rose zijn Fout en niet de onze. Wij hadden boven gerust meer af willen geven in ruil voor dorpen bij onze rim bijv hoor. Ook al zoude de dorpen niet naar Prone gaan. Dat ik niet alles voor niks af ga geven lijkt me logische en een 1:2 verhouding lijkt me dan ook meer als fair.

Dat is een (nog grotere stab) dan het oorspronkelijk leaven, want je gaf ons hoop en een eerlijke 3 strijd en die wordt ons nu door de neus geboort omdat tds en geenpala nog steeds geen lekkere connectie hebben met de rest van ashes

Zoals ik bij je 2de zin al aangaf je moet hiervoor bij Geenpala en Joey van hunt you down zijn. Maar ze vonden het *onredelijk* en konden niet bij de stam aankomen met een 1:2 ruil want dat was oneerlijk... Geen idee hoe ze dat verzinnen maar dat zijn Rose *ashes* zijn woorden.
Ik wou een eerlijke 3 strijd 100% zeker en dat wil ik nog altijd.... jammer genoeg denken niet alle partijen daar zo over.


Ik heb het voorstel gekregen dat destijds is voorgesteld door 24/7 en daarop gereageerd met dat als er daadwerkelijk 80/90/100? dorpen naar ashes zouden gaan dat ik er nog min of meer mee kon leven omdat het dan nog wel een leuke eindstrijd kon worden maar nu jullie dat ook niet doen mogen tides en ashes van mij gerust een nap nemen, zolang 1 van de 2 dat ons ook geeft zijn wij niet zomaar weggespeeld.

Ik en mijn Mb hebben ook wel een 100 dorpen afgegeven ;).
Maar wat je nu zegt: 80/90/100 dorpen zou ik wel mee kunnen leven..... De wereld was gewoon bijna gelijk verdeeld he op het begin van de 3 strijd.... Dat jullie je laten internen zo leek het door Tides... Maakt daar verandering in... Het is gewoon onrealistische was je eist en ik wou alles 1:2 ruilen en heb meerdere voorstellen gedaan het enige waar Ashes mee kwam was dat 1:2 belachelijk was en ze hiermee niet aankonden komen bij de stam.


Verder ga ik nu warzone spelen met wel echte vrienden want de toenmalige vriendschap met jouw was blijkbaar gewoon fake want als je echt in mij had 'geloofd' dat ik rose nog wel bijeen kon houden dan had je dat akkefietje dat irl plaats gevonden had misschien volwassener opgelost en ons niet daarvan de dupe laten zijn.

Dit is weer de domste lijn uit je al zeer domme verhaal. Van mij was het oprecht en ik geloofde echt nog wel in je... Maar ik ga niet in een stam blijven na alles wat er gebeurd. En ook zeker niet als mijn co's allang wegwillen... Andere stamgenoten al gaan... en in jou als enige vertrouwen had terwijl de rest het aan het verzaken was. Het vertrouwen in 1 iemand hebben is niet genoeg om met 50 man samen te blijven... Je hebt overings zelf genoeg gezegd op discord en op app dus als je het over enige vorm van *vriendschap* hebt denk ik dat het voor jou wel zeker *fake* was. Ik heb vanaf moment 1 gezegd niks tegen jou... Jij wel tegen mij dan moet je ook wederzijds klappen kunnen vangen he... Jij bent begonnen, Jij kraakt net zo goed iedereen achter je rug om af... en hier loop je tegen tides poeslief te doen. Sorry dat ik gewoon de waarheid zeg.

En nee het is niet dat ik het niet jammer vindt wat er jouw irl allemaal overkomt, ik ben enkel van mening dat het veel anders opgelost had kunnen worden

Ja als er verder niks gebeurd was en alles soepeltjes verlopen was dan was ik daardoor waarschijnlijk ook niet gegaan. Maar nu was het alles bij elkaar.

Maar dit zal mijn laatste reactie hierop zijn want ik ga geen tijd meer besteden aan jouw achterlijke stook gedrag hier op het forum.

Wat jij noemt stookgedrag.... Ik wil helemaal niks stoken ik wil dat mensen is gewoon eerlijk zijn over de banden en het spel willen spelen op een leuke en eerlijke manier... Nu word op alles altijd maar gezegd ja maar jullie ja maar jullie ja maar jullie. Of Dat komt omdat jullie... Mensen willen vanaf dag 1 winst hebben dus gaan ze maar alle samenwerkingen aan. Kijk nu maar naar Tides... En eerder de leiding van Rose want ik was het met al die samenwerkingen ook TOTAAL niet eens.

Mochten mensen het hier trouwens mee eens zijn dan zou ik graag willen zien dat we niet zo erg happen op wat een ander opeens roept en gewoon 1 stam statement maken zodat als er nog niet w75 spelers dit forum lezen ze zien dat er wel degelijk ook rust heerst. Want zoals velen al wel gezien hebben ben/was (nogsteeds/alweer maar heel even was er weinig hoop) ben ik opzoek naar een vroege ochtendspeler of een nachter en de (5/6/7) mensen die ik gesproken hebben zijn allemaal w76 of w77 gaan spelen vanwege al dat idiote forum gepost hier.

Ja dat is het probleem er zijn leden van de stam die gewoon een statement geven.. en de waarheid zeggen maar hier op het af doet 90% van de stam ineens of hun neus bloed. Als ze nu is gewoon de waarheid zeggen en met een statement komen hoeft er ook helemaal geen drama te zijn op het af. Dat w76/77 spelen om idiote forum gepost hier is natuurlijk onzin he... Wereld 76 en 77 hebben gewoon vele betere instellingen en daar word de wereld tot nu toe nog netjes gespeeld... Deze wereld is al kapot.

*amen*

Leer quoten?
 
Reactiescore
1.279
Welke volslagen monchool post er nou een foto van zichzelf in bad op een forum van een obsecuur gedateerd browserspelletje?

En om het erger te maken, DOET DAT OOK NOG OM STOERDER TE LIJKEN.

Tering wat erg.
 
Reactiescore
1.478
Wanneer mensen meer waarde gaan hechten aan het AF dan wat er in-game gebeurt kun je je sowieso wel afvragen of het een aanwinst is op je account.
TBH leukere werelden hebben vaak over een leuker AF. Wellicht een correlatie maar ik snap die mensen wel.
 
Bovenaan