Top/Flopstammen

Reactiescore
510

W73 ben ik met je eens, maar w69 en w73 komen imo niet in de buurt van het niveau van w73. Maar een goede winst is al mooi ja. Alleen jammer dat het allemaal nieuwe werelden zijn, Hebben ze ook op oude gespeeld?
 
Reactiescore
290
Ik durf te wedden dat jullie ongeveer het hoogste edellimiet hebben. Je geeft zelf aan dat jullie amper farmen doordat jullie clears veel voor stamgenoten lopen. Dit trekken jullie ongetwijfeld deels recht met roven. Maar ik durf te wedden dat jullie in de top 3 staan met PP spenden.

Hebben jullie een wereld gewonnen waar wel een hoog niveau was dan? :O
Heel veel meer als Eén wereld... Buiten dat om kan ik al 3 mensen opnoemen waarvan ik 100% zeker weet dat ze way more pp dan ons hebben gespend. Ik heb niet gezegd dat we *amper* farmen.... Maar onze clears lopen bijna altijd wij farmen wel maar en mindere maten... early game farmde wij steeds mee in de top... dus helaas weer roep je zonder na te denken en kom je weer met *valse* beschuldigen.
 
Reactiescore
510
Heel veel meer als Eén wereld... Buiten dat om kan ik al 3 mensen opnoemen waarvan ik 100% zeker weet dat ze way more pp dan ons hebben gespend. Ik heb niet gezegd dat we *amper* farmen.... Maar onze clears lopen bijna altijd wij farmen wel maar en mindere maten... early game farmde wij steeds mee in de top... dus helaas weer roep je zonder na te denken en kom je weer met *valse* beschuldigen.

In mijn eerste post heb ik jullie toch niet per se valt beschuldigd? Ik constateerde alleen dat jullie veel PP in het event stopte, wat je zelf bevestigde toen je zei een dag 1e te eindigen. Dat jij je dan meteen aangevallen voelt met dat ik zeg dat jullie het meeste uitgeven is niet mijn fout, want dat heb ik toen niet gezegd. Je hapt wel heel snel.
Met een rover van 6,5 met 260 dorpen? Dit haal je al makkelijk met 30 volle offjes als het niet minder is, dat zouden jullie wel thuis moeten staan toch?
 
Reactiescore
1.242
W73 ben ik met je eens, maar w69 en w73 komen imo niet in de buurt van het niveau van w73. Maar een goede winst is al mooi ja. Alleen jammer dat het allemaal nieuwe werelden zijn, Hebben ze ook op oude gespeeld?
Jij hebt zelf 73 gespeeld? Zo ja op welk account? Meeste spelers die 71 hebben gespeeld en 73 ook vonden het niveau op 71 toch pakken hoger liggen dan het niveau op 73. Ook een torenwereld vergelijken met 2 werelden zonder toren is ook beetje gek aangezien je totaal anders moet aanvallen/deffen.
 
Reactiescore
290
In mijn eerste post heb ik jullie toch niet per se valt beschuldigd? Ik constateerde alleen dat jullie veel PP in het event stopte, wat je zelf bevestigde toen je zei een dag 1e te eindigen. Dat jij je dan meteen aangevallen voelt met dat ik zeg dat jullie het meeste uitgeven is niet mijn fout, want dat heb ik toen niet gezegd. Je hapt wel heel snel.
Met een rover van 6,5 met 260 dorpen? Dit haal je al makkelijk met 30 volle offjes als het niet minder is, dat zouden jullie wel thuis moeten staan toch?
30 volle offjes:0 zoveel heb ik er nog nooit gezien.
 
Reactiescore
510
Jij hebt zelf 73 gespeeld? Zo ja op welk account? Meeste spelers die 71 hebben gespeeld en 73 ook vonden het niveau op 71 toch pakken hoger liggen dan het niveau op 73. Ook een torenwereld vergelijken met 2 werelden zonder toren is ook beetje gek aangezien je totaal anders moet aanvallen/deffen.
Heb w73 nagenoeg niet gespeeld. En er zullen ongetwijfeld op elke wereld wel goede spelers zijn. Maar komen deze werelden ook in de buurt van wat oude top werelden? Ik zeg niet dat prone een slechte speler is, ik draag alleen argumenten voor waarom ze in mijn ogen geen rang 1 waardig zijn.

30 volle offjes:0 zoveel heb ik er nog nooit gezien.
Lijkt me dat je toch wel eens 100k lc thuis hebt gehad, met 300 lc in een dorp kan je ook farmen he :)
 
Reactiescore
1.242
Heb w73 nagenoeg niet gespeeld. En er zullen ongetwijfeld op elke wereld wel goede spelers zijn. Maar komen deze werelden ook in de buurt van wat oude top werelden? Ik zeg niet dat prone een slechte speler is, ik draag alleen argumenten voor waarom ze in mijn ogen geen rang 1 waardig zijn.


Lijkt me dat je toch wel eens 100k lc thuis hebt gehad, met 300 lc in een dorp kan je ook farmen he :)
Jazeker niveaus op de werelden lage prima. Zitten vooral old gen spelers op maar is niet zo dat ik hun résumé ken wat ze allemaal gespeeld hebben.

Maar deffen en offen is ook gewoon niet meer hetzelfde zoals vroeger. Met de hedendaagse scripts en events heb je nu vaker absurde edelspam massa's waar je 500-1k edels mag gaan lopen snipen. De opera tijden zijn nu eenmaal verleden tijd :)
 
Reactiescore
54
@Spamkaboutertje ik heb je nog mee laten winnen op classic 5 door je in de laatste week aan te nemen in me stam Weet je nog @famdecibel?


Verder zijn wij soms een beetje lui op het gebied van farmen dat kan ook niet ontkent worden! Maar gezien het huidige TW waar we munten nu al met 68% korting slaan en je gewoon rustig 500% opslag uit een event kan trekken naast het makkelijke verzamelen van GS... zijn de dagen van het moeten farmen ook wel geteld! tis niet dat we niet meer farmen we gaan er alleen niet meer boven opzitten...
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.647
Moesten iets doen om de wereld in balans te brengen hé?

Even de situatie hoe de wereld 3 dagen in elkaar zat volgens TWSTATS:

StammenSom van PuntenLedenPercentage van top 6
24/78.283.0091524%
Kaas & Fly & STS11.994.3532535%
Rose & At14.021.1102341%

Wij werden als kansloze partij bezien, sommige zeiden zelfs: "24/7 telt niet mee, we focussen ons volledig op de eindstrijd tussen Noordelijke premade en Rose/At. De rest telt niet mee of kan niks uitrichten".

Als wij dan sollicitaties krijgen van 2 leden van Rose waarmee we de kansen weer gelijk kunnen trekken besloten wij die kans aan te grijpen. Hierdoor is wereld flink verschoven en flink in balans.

De situatie nu:
StammenSom van PuntenLedenPercentage van top 6
24/711.835.1541435%
Kaas & Fly & STS12.468.8452636%
Rose & At9.956.7141829%

Wereld is dus 10x meer in balans voor een 3-strijd als voorheen. Denk dat we zelfs nog eens moeten gaan kijken naar ons definitieve 14e lid <3

Dus R2W mag je het noemen, maar we hebben nog lang niet gewonnen want lopen nog steeds achter de feiten aan zowel kwantitatief en kwalitatief.
 
Reactiescore
2.386
Hoe zit het met de interns of onmogelijke fronten die je creëert door deze recruits te doen? Die zou je eigenlijk ook moeten meetellen Justin. :smile:

Daarnaast zijn er ook nog een hele hoop geruchten over nóg een recruit vanuit 24/7, maar daar kan ik niks met zekerheid over zeggen. Indien dit wel correct zou blijken, kun je wel bijna schrijven over het dood recruiten van een vijandelijke stam. R2W? Nee klopt, de wereld is zeker nog niet gedaan.
 
Reactiescore
1.647
Hoe zit het met de interns of onmogelijke fronten die je creëert door deze recruits te doen? Die zou je eigenlijk ook moeten meetellen Justin. :smile:

Daarnaast zijn er ook nog een hele hoop geruchten over nóg een recruit vanuit 24/7, maar daar kan ik niks met zekerheid over zeggen. Indien dit wel correct zou blijken, kun je wel bijna schrijven van het dood recruiten van een vijandelijke stam. R2W? Nee klopt, de wereld is zeker nog niet gedaan.

Als je situatie niet kent kan je beter niks zeggen.

Interns wisten wij niet bij deze recruit uitvoeren. Wij dachten Prone gelijk stammassa kreeg met 360 graden front. Dat mensen dan omdat ze massa krijgen hun dorpen liever door ons laten internen dan aan Rose geven wisten we simpel niet. Daarbij hadden we die dorpen ook met massa anders gepakt (geeft Rose leiding zelf ook toe).

Daarbij is er vanuit ons al een voorstel gegaan naar Rose/At combinatie met voorstel dat Prone zijn noordelijke dorpen afstaat zodat At en Rose niet een afgesloten cluster op de wereld hebben. Dit omdat we een mooie 3-strijd willen.

Dat mensen solliciteren betekend niet dat we ze automatisch rekruteren anders hadden we ook al 3 stammen gehad zoals jullie ;)
 
Reactiescore
438
Hoe zit het met de interns of onmogelijke fronten die je creëert door deze recruits te doen? Die zou je eigenlijk ook moeten meetellen Justin. :smile:

Daarnaast zijn er ook nog een hele hoop geruchten over nóg een recruit vanuit 24/7, maar daar kan ik niks met zekerheid over zeggen. Indien dit wel correct zou blijken, kun je wel bijna schrijven over het dood recruiten van een vijandelijke stam. R2W? Nee klopt, de wereld is zeker nog niet gedaan.

PM ff ingame wie dat zou moeten zijn? Hou me verreweg van stamzaken maar ben wel benieuwd :p
Justin deelt helaas niet alles namelijk :(
 
Reactiescore
2.386
Als je situatie niet kent kan je beter niks zeggen.

Interns wisten wij niet bij deze recruit uitvoeren. Wij dachten Prone gelijk stammassa kreeg met 360 graden front. Dat mensen dan omdat ze massa krijgen hun dorpen liever door ons laten internen dan aan Rose geven wisten we simpel niet. Daarbij hadden we die dorpen ook met massa anders gepakt (geeft Rose leiding zelf ook toe).

Daarbij is er vanuit ons al een voorstel gegaan naar Rose/At combinatie met voorstel dat Prone zijn noordelijke dorpen afstaat zodat At en Rose niet een afgesloten cluster op de wereld hebben. Dit omdat we een mooie 3-strijd willen.

Dat mensen solliciteren betekend niet dat we ze automatisch rekruteren anders hadden we ook al 3 stammen gehad zoals jullie ;)
Klopt, misschien moet ik er dan over zwijgen. Maar als jij een vertekend beeld kunt geven op het AF, mag ik ook wat trucen gebruiken om de meningen te verschuiven.

Tevens reageer je niet op de geografische gevolgen van je recruits. Puur naar punten kijken geeft een vertekend beeld, wat je zegt zelf al dat er dorpen worden leeggezet voor jullie door mensen die totaal niet aan 24/7 zijn gelinkt. En als je naar de kaart kijkt, zijn er nog meer leden ten dode opgeschreven.

Ook nog even melden voor de geïnteresseerde lezer: Justin ging 'Prone' niet recruiteren omdat deze op een gekke manier de stam Rose. heeft verlaten. Hier zijn gesprekken over geweest, maar zonder enige echte conclusie - bewijs is nooit geleverd. Echter zit Prone nu toch al in 24/7. Ik zeg niet dat het bewijs er niet is, maar niemand heeft deze tot op heden gezien. Dus dan zou ik je nu vragen om dit bewijs door sturen naar de mensen die er om vragen, of je geeft toe dat je je woord niet kunt houden als je deze gegeven hebt.
 
Bovenaan