Het grote complimententopic

Deleted User - 487948403

Guest
Ik wil Noire complimenten geven voor hun aanvallen op Lerraa, gevolgt door de aanvallen van Perijn die er te veel aan werden.
Ik wil lerraa geen compliment geven voor het droppen van vv 30 minuten voor de aanvallen en niets georganiseerd te hebben (geen toren(s)?). Hopelijk maak je volgende keer je account in orde en hoop dat het prive goed komt.
Ik wil heel Waste! complimenten geven voor het tonen van inzet en strijdvaardigheid in deze uitzichtloze situatie.
Ik wil Deathstroke (James) complimenten geven voor het opzetten van het initiële aanvalsplan.
Ik wil Tyrant complimenten geven voor al het defwerk dat ze hebben uitgevoerd gisteren, vandaag en in de toekomst. Hopelijk was het van deze niet topstam niet te makkelijk.
Ik wil TAS complimenten te geven om elke nacht op bezoek te komen en iets te drinken. Af en toe blijft hij en krijg ik hem niet meer buiten, andere tijden moet ik met hem naar het ziekenhuis voor de maag leeg te pompen als het te zwaar is geweest.
 
Reactiescore
3.540
Waarom heb je mij een hele nacht online tijden van Perijn gevraagd in prive Sem?

Was ongerelateerd, had ik nodig voor huiswerk

Ik snap je punt, maar niet echt relevant gezien de momenten waarop de spelers gestart zijn. Wel erg makkelijk scoren zo.

Nou ja, voor ons is dit de earlygame. Als wij met 1 dorp ons niet aansluiten bij zo'n stam wat denk je dan dat er met ons gaat gebeuren?
 
Reactiescore
1.149
Nou ja, voor ons is dit de earlygame. Als wij met 1 dorp ons niet aansluiten bij zo'n stam wat denk je dan dat er met ons gaat gebeuren?

Ehh, aangezien Salt volledige safe ligt kun je Salt joinen, prestackje ontvangen en is er niks aan de hand. :redface:
 
Reactiescore
1.149
Lezen is moeilijk

Ik las nogal wat sarcasme in Cacturne zijn post. Ook best begrijpelijk gezien de handelingen in-game. Deze one-liner mag je dus achterwege laten, siert je niet.
 
Reactiescore
1.962
Het is toch overduidelijk dat Mashup en Cacturne onderdeel zijn van Salt? Lachwekkend dat er nog de moeite wordt genomen om dit te ontkennen :redface:
 
Reactiescore
3.540
Het is toch overduidelijk dat Mashup en Cacturne onderdeel zijn van Salt? Lachwekkend dat er nog de moeite wordt genomen om dit te ontkennen :redface:

Wat fijn dat Tyrant dat beter weet dan Salt! Kan ik dit bericht screenen en naar de leiding van Salt sturen?
 
Reactiescore
864
Wat fijn dat Tyrant dat beter weet dan Salt! Kan ik dit bericht screenen en naar de leiding van Salt sturen?

Mashup werkte met verschillende spelers uit Salt! samen op wereld 71 en is "toevallig" in dezelfde edelrichting als Calamity. gestart. Waarop volgt dat jullie daar liggen en dezelfde edelrichting hanteren als Calamity. nadat jullie gepakt zijn door Salt!..

Verder is het wel opmerkelijk dat je in de rim van Tyrant gaat liggen en de aanval uitgebreid opent tegelijk met een massa van Waste! terwijl je zelf net toegeeft geedeld te zijn door Salt!..

Verder ook viel dit mij op: https://nl.twstats.com/nl76/index.php?page=tribe&mode=tribe_changes&id=619. Je hebt in dezelfde stam gezeten met Calamity.?

Er zijn gewoon teveel zaken die dit te ongeloofwaardig maken.
 
Reactiescore
2.878
Wat fijn dat Tyrant dat beter weet dan Salt! Kan ik dit bericht screenen en naar de leiding van Salt sturen?

Iets te weinig zout in deze post. Iets zoutiger reageren en misschien maak je een kans.
 
Reactiescore
260
Maar arrogant doen is gelukkig makkelijker
Ik las nogal wat sarcasme in Cacturne zijn post. Ook best begrijpelijk gezien de handelingen in-game. Deze one-liner mag je dus achterwege laten, siert je niet.

Fair enough, ik had wat netter kunnen zijn, die wil ik prima voor mijn rekening nemen. Maar nu maak je een aanname (het bespeurde sarcasme) en bouw je daar vervolgens het volgende argument mee op, zonder die aanname expliciet te maken. Dat is ook niet echt heel sjiek imo
 
Reactiescore
1.149
Fair enough, ik had wat netter kunnen zijn, die wil ik prima voor mijn rekening nemen. Maar nu maak je een aanname (het bespeurde sarcasme) en bouw je daar vervolgens het volgende argument mee op, zonder die aanname expliciet te maken. Dat is ook niet echt heel sjiek imo

Je zegt het verkeerd. Die 'aanname' bevestig ik door argument te geven hoe hij in-game handelt. Wat is daar niet sjiek aan? :tongue:
 
Reactiescore
1.918
Zonder VVD!! oppassen geblazen
 
Reactiescore
64
Ik wil graag mijn LC's bedanken om dagelijks zoveel GS binnen te harken.
Ik wil mijn team niet bedanken voor het slopen van mijn arbeiders en farmtuigen.
 
Reactiescore
3.540
Mashup werkte met verschillende spelers uit Salt! samen op wereld 71 en is "toevallig" in dezelfde edelrichting als Calamity. gestart. Waarop volgt dat jullie daar liggen en dezelfde edelrichting hanteren als Calamity. nadat jullie gepakt zijn door Salt!..

Verder is het wel opmerkelijk dat je in de rim van Tyrant gaat liggen en de aanval uitgebreid opent tegelijk met een massa van Waste! terwijl je zelf net toegeeft geedeld te zijn door Salt!..

Verder ook viel dit mij op: https://nl.twstats.com/nl76/index.php?page=tribe&mode=tribe_changes&id=619. Je hebt in dezelfde stam gezeten met Calamity.?

Er zijn gewoon teveel zaken die dit te ongeloofwaardig maken.

Begrijpend lezen is lastig. Ik heb nergens ontkend dat ik contact had met Calamity, sterker nog dit heeft zo'n 3 weken (all be it ironisch) op mijn profiel gestaan. Ik heb inderdaad een paar dagen in een rim stam gezeten waar Calamity ook in zat voordat ik daar uit ben geknikkerd omdat ik niet genoeg punten had, shit je hebt me te pakken. Dan als laatst ga ik niet nog een keer herhalen dat je geen richting kan kiezen bij het herstarten. Sterker nog, het plan was om bij Tyrant in de rim te gaan liggen om vervolgens die stam te helpen, echter heb ik dat afgeblazen nadat de ligging bij het herstarten daar ronduit ruk voor was.

Dat ik ben geedeld door Salt is correct, moet ik nu perse als een soort Batman wraak gaan nemen op die stam? Ik ken nog steeds de helft van de spelers daar van w69 en ik snap ook dat ze me wel weg moesten spelen voordat ik te groot werd, dat ga ik ze natuurlijk niet kwalijk nemen. Ik snap dat je wantrouwen hebt maar waarom zou ik hierover liegen? Welk voordeel haal ik er uit om hier over te gaan liegen? Het is toch veel logischer voor mij om in Salt te zitten met een prestack?

Anyways, genoeg hierover van mijn kant, ik val in de herhaling. Als iemand nog een complimentje klaar heeft liggen go your gang.
 
Bovenaan