Stelling van de dag

Reactiescore
2.039
Ah nice vanaf nu bepalen we CF regels met politieke radius, dan kan ik dus ook gewoon achter mensen gaan edelen want dat is niet hun politieke radius.
Beetje krom vind je niet? Hij geeft aan wel edelen als het in je politieke radius ligt, niet dat je mag edelen als het niet in iemand z'n radius ligt. Ligt dan namelijk ook niet in je eigen radius?
 
Reactiescore
2.303
Ah nice vanaf nu bepalen we CF regels met politieke radius, dan kan ik dus ook gewoon achter mensen gaan edelen want dat is niet hun politieke radius.

Je leest verkeerd. Ik heb het niet over het feit dat je dorpen mag edelen buiten anderen hun radius maar binnen uw eigen radius. Try again!
 
Reactiescore
1.016
Dit is echt de eerste keer ooit dat ik hoor dat iemand zijn/haar politieke radius op de kaart hanteert of je wel/niet aan het CF-en bent.
 
Reactiescore
2.303
Dit is echt de eerste keer ooit dat ik hoor dat iemand zijn/haar politieke radius op de kaart hanteert of je wel/niet aan het CF-en bent.
Kan er niet aan doen dat je newgen bent ?
 
Reactiescore
1.918
ja dus je kan een MB buiten je politieke radius blitzen om vervolgens al de bbtjes in je politieke radius te edelen om zo van 1 CF naar 6 cfs te gaan?

slaat natuurlijk nergens op allemaal

verschil is hier natuurlijk dat het een kleine stam is waarvan jullie geen reactie hadden verwacht, daar wringt het schoentje
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
ja dus je kan een MB buiten je politieke radius blitzen om vervolgens al de bbtjes in je politieke radius te edelen om zo van 1 CF naar 6 cfs te gaan?

slaat natuurlijk nergens op allemaal

verschil is hier natuurlijk dat het een kleine stam is waarvan jullie geen reactie hadden verwacht, daar wringt het schoentje

Toen die rim stam bij Snow jullie een pm stuurde zeiden jullie dat ik ze daartoe had aangespoord?
 
Reactiescore
2.303
ja dus je kan een MB buiten je politieke radius blitzen om vervolgens al de bbtjes in je politieke radius te edelen om zo van 1 CF naar 6 cfs te gaan?

slaat natuurlijk nergens op allemaal

verschil is hier natuurlijk dat het een kleine stam is waarvan jullie geen reactie hadden verwacht, daar wringt het schoentje

Oh nee hoor, wringt niks.
Heb niks gehoord van de spelers zelf, tot ze al hun troepen eerst doodliepen op ons? Dus omdat het niks uithaald dan maar naar het af? Heb enkel maar bullshit gelezen op het af en niks constructief. Dus dan doe ik ook niet mee met oplossingen zoeken.
 
Reactiescore
1.918
voor mij persoonlijk moet je ook geen oplossing zoeken

mijn punt is; bij een top 3(of andere noemenswaardige) stam had je dit niet gedaan en denk dat we dat beter zo houden
 
Reactiescore
2.303
Kom laten wij ook wat aannames doen. Shakedown in een w72 speler en salt een w72 pmade, erg verdacht allemaal??
Denk dat shakedown weer iets beraamd om zijn stamgenoten te stabben a la w68. Spannend !
 
Reactiescore
2.303
voor mij persoonlijk moet je ook geen oplossing zoeken

mijn punt is; bij een top 3(of andere noemenswaardige) stam had je dit niet gedaan en denk dat we dat beter zo houden
Kan mooi zijn. Kan ook niet zo zijn.
 
Reactiescore
1.918
is dat wat de meisjes over jou zeggen?
 
Reactiescore
2.303
Bon. Blij dat we dit ook weer opgehelderd hebben!

Als je verder nog wat wilt bespreken omtrent cf of niet. Pm maar shakedown.
 

Deleted User - 487957763

Guest
Kom laten wij ook wat aannames doen. Shakedown in een w72 speler en salt een w72 pmade, erg verdacht allemaal??
Meh sla je de plank volledig mis. Shakedown was juist een speler met wie de W72 premaders verre van een goede relatie hebben. De premaders komen uit de winnende stam Motr! Terwijl Shakedown zonder front in de rim lag en onderdeel was van Fresh!
 
Bovenaan