Spotprenten

Reactiescore
68
Reactiescore
2.433
Vind het vooral grappig dat Planet hier stoer komt doen maar wel aan de lopende band dorpen verliest? Zal wel aan mij liggen. Evenals het feit dat ze F!x bij Icegirl hebben lopen zwart maken en de join van ze naar ons hebben tegengehouden. Zelf VV hulp is ze aangeboden. Nu proberen ze met dwaze afspraken er alles aan te doen dat Fix niet meer zou mogen recruiten nadat ze zichzelf naar een overmacht van 13mil hebben gerecruit. Dacht dat deze wereld niet meer gekker kon worden maar jullie slagen er alsnog in.
 
Reactiescore
68
Deze hele wereld is een Flop op een fantastische speler na jullie weten natuurlijk over wie ik het heb dus ga ik er geen worden meer aan vuilen maken

Ahww.. bedankt <3
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Vind het vooral grappig dat Planet hier stoer komt doen maar wel aan de lopende band dorpen verliest? Zal wel aan mij liggen. Evenals het feit dat ze F!x bij Icegirl hebben lopen zwart maken en de join van ze naar ons hebben tegengehouden. Zelf VV hulp is ze aangeboden. Nu proberen ze met dwaze afspraken er alles aan te doen dat Fix niet meer zou mogen recruiten nadat ze zichzelf naar een overmacht van 13mil hebben gerecruit. Dacht dat deze wereld niet meer gekker kon worden maar jullie slagen er alsnog in.
Van waar komt dat verhaal zelfs? Ik heb zogezegd gedeft, terwijl dat niet is gebeurd. Vraag me af of je alle woorden van random spelertjes zomaar moet geloven. Althans, een kritisch persoon zou dat niet doen.
 
Reactiescore
2.433
Van waar komt dat verhaal zelfs? Ik heb zogezegd gedeft, terwijl dat niet is gebeurd. Vraag me af of je alle woorden van random spelertjes zomaar moet geloven. Althans, een kritisch persoon zou dat niet doen.
Ik geloof dat je niet gedeffed hebt hoor. De icegirl spelers hebben letterlijk gezegd dat jij en een Niels zouden willen helpen deffen/vv'en, dusja een random speler zou ik het niet willen noemen?
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Ik geloof dat je niet gedeffed hebt hoor. De icegirl spelers hebben letterlijk gezegd dat jij en een Niels zouden willen helpen deffen/vv'en, dusja een random speler zou ik het niet willen noemen?
Misschien wouden ze jullie wel gewoon bang maken! 1 vd co's van Ice is onze mb op 73. :p
 
Reactiescore
242
Ik geloof dat je niet gedeffed hebt hoor. De icegirl spelers hebben letterlijk gezegd dat jij en een Niels zouden willen helpen deffen/vv'en, dusja een random speler zou ik het niet willen noemen?

Dat spelers bereid zijn een speler te ondersteunen in de vorm van vv, is niets geks toch? Zeker gezien deze speler zich kranig houdt tegen dat F!X hun wil internen. Icegirl is te prijzen voor hun eigen wil en niet toe te geven aan een grote schreuwer die meent dat als je niet toe laat geinternd te worden, ze je wel even van de kaart spelen (goed gelukt vandaag trouwens) :).

Al betekent dat niet dat hun het daadwerkelijk gedaan hebben. 10x om vv logs vragen schiet je niets mee op toch? Jullie hebben zelf de vv log gezien. En als ik het niet mis heb, hebben jullie ook aanmeldlog willen zien met ip-adressen wat verboden is op tribalwars.nl
 
Reactiescore
2.433
Misschien wouden ze jullie wel gewoon bang maken! 1 vd co's van Ice is onze mb op 73. :p
Ait haha, maar dan snap je vanwaar we dat denken.

Dat spelers bereid zijn een speler te ondersteunen in de vorm van vv, is niets geks toch? Zeker gezien deze speler zich kranig houdt tegen dat F!X hun wil internen. Icegirl is te prijzen voor hun eigen wil en niet toe te geven aan een grote schreuwer die meent dat als je niet toe laat geinternd te worden, ze je wel even van de kaart spelen :).

Al betekent dat niet dat hun het daadwerkelijk gedaan hebben. 10x om vv logs vragen schiet je niets mee op toch? Jullie hebben zelf de vv log gezien. En als ik het niet mis heb, hebben jullie ook aanmeldlog willen zien met ip-adressen wat verboden is op tribalwars.nl
Dus jij vindt het normaal om VV te draaien in de rug van de vijand? Terwijl jullie trachten er afspraken om te maken? Best hypocriet maar op w70 heb je dat ook al eens gedaan hoorde ik. Misschien moet je ook de feiten kennen, we wouden ze bij ons 2e maal contact niet internen. Tevens heb ik die shit nooit gezegd dus snap niet waarom je me nu probeert zwart te maken? Best zielig.

De VV log was van om 11 uur dus dat wilt natuurlijk niets zeggen. Zelf maakte me het ook niets uit en zat ik allesbehalve te azen op de IP-logs. Dat sommige dat wouden zien snap ik echter wel aangezien jullie dan gewoon weer iets smerigs ondernemen. Dat dat niet mag zal niemand hier hebben geweten, anders was daar ook nooit omgevraagd.
 
Bovenaan