[Speeltopic] WvW #313 - Slechte modjes

Deleted User - 487974942

Guest
als niemand de anthraxxol rol tegenclaimt, waarom zouden we dan nog op arbeitman stemmen?
hij heeft jou als slechtje gezien sieb dus geef het gewoon op en verzuip jezelf in het wakkerdamse vijvertje
Het is misschien iemand die inactief is zoals simeco?
Als jij me niet meer gelooft, stop ik met proberen en kunnen de slechtjes de overwinning op hun naam schrijven ..
 

Deleted User - 487974942

Guest
bovendien zorgt arbeitman er nu voor dat de echte anthraxxol zichzelf moet kenbaar maken?
Dat is ook niet verstandig.
 
Reactiescore
1.693
jawel dan hebben we een wolf en de echte anthraxxol kan dan zijn info openbaren?
 
Reactiescore
1.014
Protestpunten

Candiu - 3 punten (14e 13:12, 16e 22:00, 17e 00:00)
Sieb - 1 punt (16e 20:00)

Niet beiden arbeitman

Ik neem even pauze en ga even bestellingen inpakken, gedachten ergens anders haha
Ik hoop dat anderen nog online komen.
 
Reactiescore
1.014
Reactiescore
1.273
Ff bijgelezen, maar die claim maakt het makkelijk

Prosieb eigenlijk jammer dat je die claim had gemaakt arbeitman, misschien had je dat nog niet moeten doen. Nu te laat echter om dat nog te veranderen.
 

Deleted User - 487974942

Guest
oke ik kan nu niet meer anders. Ik ben anthraxxol.

- Arbeitman is (witte) wolf
- Famdecibel is wolf
- Anthraxxol is goedje
 
Reactiescore
3.583
Ik geloof de claim niet. Waarom zou Arbeitman Anthraxxol claimen als hij het niet is. Dat jij dit doet om Arbeitman er nog uit te krijgen valt dan wel weer te begrijpen.
 
Reactiescore
1.014
NIemand wil DE anthraxxol er uit hebben, dus twijfel zaaien willen ze dan allebei

In ieder geval de gene die liegt..en die wil dat we de verkeerde lycnhen, waardoor DE antrhaxxol eruit ligt.
 
Reactiescore
1.014
oke ik kan nu niet meer anders. Ik ben anthraxxol.

- Arbeitman is (witte) wolf
- Famdecibel is wolf
- Anthraxxol is goedje
Heb jij ergens posts, die dit bewijzen, waar jij hints geeft dat je DE anthraxxol bent?
 

Deleted User - 487974942

Guest
Heb jij ergens posts, die dit bewijzen, waar jij hints geeft dat je DE anthraxxol bent?
Ik geef geen hints om te bewijzen dat ik de anthraxxol ben natuurlijk , wolven zitten daar sneller op dan vliegen op een stront. Overigens heb ik wel altijd op Arbeitman en Famdecibel aangevallen!
 
Bovenaan