Top/Flopspelers

Reactiescore
447
Qid speelt vanochtend gewoon een stam weg, snap je punt niet echt.
 
Reactiescore
768
Ff een vraagje uit nieuwsgierigheid. Zijn de spelers van QID inwoners van Turkije of zijn het Nederlanders/Belgen met Turkse roots? Ik kan me namelijk herinneren dat er op W49 daadwerkelijk een Turkse stam was :).
 
Reactiescore
2.878
Ff een vraagje uit nieuwsgierigheid. Zijn de spelers van QID inwoners van Turkije of zijn het Nederlanders/Belgen met Turkse roots? Ik kan me namelijk herinneren dat er op W49 daadwerkelijk een Turkse stam was :).
Ja, oğlan.
 
Reactiescore
2.039
Ff een vraagje uit nieuwsgierigheid. Zijn de spelers van QID inwoners van Turkije of zijn het Nederlanders/Belgen met Turkse roots? Ik kan me namelijk herinneren dat er op W49 daadwerkelijk een Turkse stam was :).
Dat is gewoon een dikke troll
 
Reactiescore
5.686
Vaarwel Elko, leuk je gekend te hebben.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
Qui intus 100 dorpen?
Wat een klote wereld is het en we zijn hem met zijn allen lekker extra aan het verpesten

Zo gaat je motivatie lekker naar 0
 
Reactiescore
2.477
Qui intus 100 dorpen?
Wat een klote wereld is het en we zijn hem met zijn allen lekker extra aan het verpesten

Zo gaat je motivatie lekker naar 0
Valt ook te weiden aan hun enorme drive om zo die-hard te farmen en roven? Dat het event enorme bullshit is ziet iedereen, denk echter dat er grotere abusers als QID bijzitten.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
Valt ook te weiden aan hun enorme drive om zo die-hard te farmen en roven? Dat het event enorme bullshit is ziet iedereen, denk echter dat er grotere abusers als QID bijzitten.

Grotere abuser dan iemand die plus 30 dorpen pakt in 1 dag? Dat had totaal op geen enkele manier oook maar in de buurt gekomen met normaal farmen. Mijn team en ik hebben namelijk elke dag de drive om hard te farmen, ook wel te zien aan rovers/plunderaars en hoevaak we hem net niet hebben (we hebben hem nog nooit geboost) en zelfs met dit event komen we bij lange na niet aan zo een edellimiet. Wat zeg je allemaal :redface:

Was er mis mee
Hard groeien hoort er bij he
+ zorgt tw dat het kan en bij t spel hoord dus vind er weinig verpesten aan

Kan er iemand de mensen in Salt eens een klein beetje bijles geven aub.

Dat jij dat vindt is overigens niet heel relevant, kyuka kan net zo goed zeggen dat hij het geen CF vindt is de discussie dan ook gedaan?
 
Reactiescore
2.477
Grotere abuser dan iemand die plus 30 dorpen pakt in 1 dag? Dat had totaal op geen enkele manier oook maar in de buurt gekomen met normaal farmen. Mijn team en ik hebben namelijk elke dag de drive om hard te farmen, ook wel te zien aan rovers/plunderaars en hoevaak we hem net niet hebben (we hebben hem nog nooit geboost) en zelfs met dit event komen we bij lange na niet aan zo een edellimiet. Wat zeg je allemaal :redface:
Dus je vindt het raar dat ze uit een VB 30+ edels meppen? Denk dat er zat accounts een evenwaardige edellimiet hebben of er zelf bovengaan met een goede VB. Hun farm- en roofprestaties hebben er in de early voor gezorgd sneller en meer te kunnen meppen hoor.
 
Reactiescore
1.918
Wilt toch niet zeggen dat zij NU 30 dorpen pakken dat zij de grootste abusers zijn? Je kan ook meppen zonder meteen alle edels te gebruiken of gewoon wachten tot je meer dorpen en hogere opslagplaatsen/markten hebt om de pakketjes efficienter te gebruiken?

Heb al gemerkt dat jullie bij Abusing the law het inderdaad op een laag, fair pitje houden. Andere stamgenoten van je hebben er echter al veel meer PP ingestopt
 
Bovenaan