Golden Awards

Reactiescore
14
Beste spelers: @Qui Intus Diaboli
Er goede defensieve actie gedraaid zover ik begrepen heb. Uiteraard benieuwd of dit een actie voor 1x is of dat dit niveau standaard is. Doorgaan zou ik zegen.

Beste stam: Ik denk dat een stam kiezen in dit stadium erg lastig is. 2 premades met ontzettend veel Mbs of interns voor zich werken is natuurlijk geen prestatie. Wel ken ik de nodige spelers uit beide stammen en er zit in beide stammen genoeg kwaliteit. Dan hebben we Waste. Natuurlijk nog in het midden liggen waar weinig bekend over is. Hebben onlangs een aantal fussies gehad waardoor ze toch mee zouden kunnen doen op deze wereld.

Als we dan toch gaan kijken naar de beste stam gaan we in dit opzicht voor Salt. Puur op basis van ligging en de kwaliteit die hier zit. Tyrant zal daar denk ik niet voor onder doen.

De beste stam speler:

Ik ga hier voor @are you serious om het feit dat de betreffende speler er altijd in aanbelang voor heeft gekozen om door te gaan. Veel voor de stam defect betekent en hopelijk in de toekomst een drijvende kracht binnen de stam Waste.

Beste leider: Elke leiding heeft het beste voor met zijn haar spelers. Hierom denk ik dat elke leiding een compliment verdient. Omdat ik enkel de leiding van waste ken is dit voor mij de beste leiding. @19Chico91 @Deathstroke @areyouserious @neverlosehope

Slechtste leider: Hier benoem ik mezelf. Puur om het feit dat je als leiding zijnde nooit bij een andere stam moet solliciteren en wij dit wel gedaan hebben. Ondanks dat we veel voor de stam gedaan hebben is dit zeker geen plus punt.

Meest onderschatte stam: @waste. Dit om het feit dat de ligging ontzettend kut is en beide premades een safe voordeel hebben. Daarnaast is de kwaliteit vermoed ik bij tyrant en salt ook beter wat het voor waste enkel positief kan uitpakken.

Meest overschatte stam: Een week geleden had ik hier baken gezet maar die zijn er niet meer.

Meest overschatte speler: der stolz der zukunft. Duitsers denken altijd dat ze de beste,machtigste en slimste zijn. Ik ben benieuwd wat deze gasten gaan presteren.

Meest onderschatte spelers: the american snipes. Zeer goed team met erg goed defwerk tegen defect. Team met ervaring maar voor nu nog relatief laag in stand. Ik denk een team voor de top 3 in de toekomst!

Wie zou je zeker graag in een stam zitten:

@areyouserious @TAS @thomasshelby @andere stamgenoten

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten
:

Toohotforthisplanet. Veel te veel geklets op het AF en veel te weinig presteren in game. Prima dat je iemand niet mag in game maar om daar continu over door te drammen dat doen enkel meisjes van 4 als de barbies worden afgepakt.

Mooiste spelers naam:

Lucifer aka the devil

Mooiste stam naam:

Waste.

Het tofste topic:

Goldenawards

Het domste topic:

Huisdieren

Minst favoriete forum poster:

Too hot tot this planet

Mooiste profiel foto van spelers:

Noire

Mooiste profiel foto stam:

Waste.

Grootste blunder:

Solliciteren bij tyrant!

Voor wie heb je nu echt respect:

Iedereen die de leiding neemt binnen een stam + alle mensen die daar naar luisteren. Iedereen doet zn best maar meewerken in stam belang daar kom je het verst mee!
 
Reactiescore
2.178
Beste spelers: @The Night Pharmacy, @Der stolz der zukunft, @Thomas Shelby Jr.

Beste stam: Zal de tijd uitwijzen.

De beste stam speler: @Luvian

Het grootste ego: @Too Hot For This Planet

Beste leider: /

Slechtste leider: @Supergirl als toenmalige leider van |CS| informatie naar spelers buiten de stam doorspelen.

Meest onderschatte stam: Baken

Meest overschatte stam: Zou hier graag Tyrant neerpennen maar ga een volledige stam niet beoordelen op basis van 3 niveauloze spelers. De tijd zal uitmaken welke stam overschat is.

Meest overschatte speler: @Kyuka, @Supergirl, @et Murus Magnificum

Meest onderschatte spelers: @Mystery Of Ambiguity, @Losing Our Religion

Met wie zou je zeker graag in een stam zitten: Eerlijke mensen, niet dat je er nog veel vind ano 2020.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: @Kyuka, @Supergirl, @et Murus Magnificum en alle andere stabbers.

Mooiste spelers naam: @Abusing The Law

Mooiste stam naam: Sprinkle the salt

Het tofste topic: Spotprenten

Het domste topic: Huisdier voorstellen

Favoriete forum poster: @Kyuka als je denkt dat het niveau niet lager kan duikt deze speler weer op. Perfect om de lachspieren op te warmen.
& @Theo Walcott. , @JokersBrain & @Absurd.

Minst favoriete forum poster: Iedereen die zich onder reeds bewezen feiten probeert uit te praten.

Dikste wannabe op het forum: @siedost, @Global Knowledge

Dikste wannabe in het spel: @Kyuka @et Murus Magnificum Behalve andere spelers voor hen te laten aanvallen en overmatig pp gebruik stellen ze niets voor.

Mooiste profiel foto van spelers: @Night Train, @Qui Intus Diaboli, @Losing Our Religion, @Too Hot For This Planet


Mooiste profiel foto van stammen: Hostile Defectus Abundant.


Meest belovende stam voor de toekomst: Salt, gezien hun ligging gaan ze er nog een leuke wereld van maken zonder premade.

Grootste blunder: Supergirl & Murus die 11 edels en een stuk of 8 clears doodlopen.

en hun gebruik van time bots/scripts
Bekijk bijlage 23830Bekijk bijlage 23832

Voor wie heb je nu echt respect: Iedereen die groot is geworden zonder een leger dwergen die dorpen voor hen cleart.

Van niveauloos naar opgeven voor botten wegens te goede timing.
 
Reactiescore
215
Beste speler: Ik denk dat hier wel verschillende spelers kunnen gezet worden, maar ondanks alles wil ik hier toch @The American Sniper samen met werner zetten. Top gozers en ondanks hun moeilijke start staan ze er nu toch nog en hebben ze al mooi deffwerk geleverd ! Ze draaien nu ook als een goed geoliede machine !



Beste stam: Ik denk dat ik beetje biased ga zijn en toch men eigen stam hier ga zetten ! Tyrant heeft zeker ook zijn ups en downs, maar ondanks alles trekken we toch aan hetzelfde zeel nu en gaan we samen een glorieuze toekomst tegemoet onder kundige leiding van jordi (@Conceived by Communism). Die ons allemaal in het gareel houd ;).

De beste stam speler: Ik ga hier toch @Vanquisher. zetten is gwn iemand die zich echt vol inzet voor alles en iedereen !

Het grootste ego: Melvin @Kyuka heeft gewoon het grootste ego (soms terecht en soms ook gwn niet (rofl) )

Beste leider: vind jordi gewoon top en heb niet echt ervaring met rene @Theo Walcott. of de leiding van waste, zodus.

Slechtste leider: Vind niet bepaald dat iemand hier past, buiten @Too Hot For This Planet om vele redenen die je wel kan lezen op verschillende AF topic's in w76...

Meest onderschatte stam: Ik denk dat waste misschien nog wel aardig uit de hoek kan komen, we zullen zien !

Meest overschatte stam: Ik vind dat mensen Tyrant ergens wel gwn overschatten terwijl dat we gewoon op gelijke vloer staan met de andere premade IMO.

Meest overschatte speler: Kan niet echt iemand direct bedenken, die zo hard word overschat !

Meest onderschatte speler: Damien, zet zich ook gewoon keihard in voor zen stam en word door vorige werelden toch onderschat terwijl hij zeker genoeg kwaliteiten heeft ook.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Gewoon voor eventueel wat afwisseling te hebben, wat spelers van de andere premade? Mijn eigen team, ATL en TAS zijn zeker ook favorietjes, samen met @Rob. en @MyPride .

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: @Too Hot For This Planet sorry gozer je hebt je echt alleen maar van je slechtste kant laten zien tot nu toe zodus.

Mooiste spelers naam: Deathstroke (ook al speelt benji er niet meer op ? )

Mooiste stam naam: Oligarchy

Het tofste topic: Spotprenten

Het domste topic: /

Favoriete forum poster:
@Conceived by Communism , @Dutchgangster @Dream Team. kan ik allemaal appreciëren en soms ook @Theo Walcott. als hij serieus is.

Minst favoriete forum poster: /

Dikste wannabe op het forum:
@Too Hot For This Planet

Dikste wannabe in het spel: @et Murus Magnificum (kiss)

Mooiste profiel foto van spelers: Deceiver of The Nine

Mooiste profiel foto van stammen:
eigen stamplaatje ;)

Mooiste actie van de wereld: Het defwerk van TAS in het noorden was zeker netjes ook het wegbashen van @Interdictum. was proper.

Meest belovende speler voor de toekomst: @The American Sniper

Meest belovende stam voor de toekomst: Denk dat ik deze ga openlaten

Grootste blunder: @Too Hot For This Planet die iemand een ban aansmeert, omdat hij zelf niet kan geloven dat er deftig getimed kan worden zonder bots/scripts.

Voor wie heb je nu echt respect: Het team noire, @Vanquisher. en @The American Sniper @Calamus Incendium

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: @Vitalise @Conceived by Communism @DragonShield3 ook al mag ik geen xp meer zeggen in de whatsapp (kutdwerg)

Ik wil graag nog meedelen dat:


Smeer ons geen ban aan AUB voor strakke timings !
 
Reactiescore
2.303

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
Was ook .Deathstroke
 
Reactiescore
1.918
dat is dan weer een enorme kutnaam
 
Reactiescore
2.062
Mijn early game lijstje

Beste speler: Ik ga hier van de drie grotere stammen (salt, Tyrant en Waste) elk 1 speler neerzetten en tot slot een speler die zich al flink heeft bewezen op w76.

Schedel
De laatste werelden één van de beste accounts op de community. Leiding capaciteiten, kwaliteit, scripts, inzet/iniatief nemend, actievitijd en hoge fairplay kenmerken voor mij dit account. Met nu ook Mats en Lars erbij op dit account zal schedel alleen maar sterker zijn. Ik ben erg benieuwd wat dit account gaat brengen!

Noire
Met Jordi en Jeremy aan de basis had ik dit account waarschijnlijk al genomineerd. Ken deze toppers echt al lang op TW, en vroeger waren ze al absolute bazen. Met versterkingen als Brian, Tom en nog vele andere, moet dit ook het account to beat zijn uit Tyrant. Ze hebben hun voorsprong flink uitgebouwd op de rest van de wereld, met hulp van jurrien ofc. en ben zo benieuwd wat jullie gaan brengen.

Der stolz
Dit account zit vol met toppers die mij het op w72 lastig hebben gemaakt. Heb denk met ieder van deze gasten aan het einde van w72 gefront, en ze hebben het keurig gedaan, terwijl hun stam al aan het opgeven was. Heb veel respect voor deze gasten en weet zeker dat hun actievitijd erg hoog is. Het ziet er naar uit dat ik weer een leuk front met jullie ga krijgen.

En dan het account die voor mij op w76 nu al op rang 1 staat:
Qui intus diaboli
Met een latere RIM start, onterechte ban, en een team die erg sterk is doen jullie het voor mij met afstand het beste op w76. Farmrecords, Roofrecords zijn voor jullie geen probleem en doen vol mee met de massa's op andere fronten. Heb gehoord dat Patrick graag op jullie rug zit! Ook een massa gehad van het oude Baken die keurig is afgeslagen met 0 dorpen verlies. Echt een hele sterke early game waar ik jaloers op kan zijn.

Beste stam: Tyrant
Als ik de woorden van vele Tyrant spelers in andere chats mag geloven, hebben jullie een erg sterke stam en zal de eindstrijd voor jullie zijn. Zonder gekheid met Jordi als leider weet je dat je in een verzorgde topstam zit die fairplay hoog heeft staan. Ik hoop echt dat er mooie fights op w76 komen, waar we straks met ze alle terug kunnen kijken op één van de beste werelden van de laatste jaren. Mij maakt het niet eens uit wie er wint, al hoop ik natuurlijk wel Salt.
Wie straks echt de beste stam gaat zijn, zien we als de fights los gaan barsten!

De beste stam speler: Mathieu
Binnen Salt doet Mathieu van schedel op dit moment erg veel voor de stam. Ben erg blij met hem, en hij is altijd erg blij met mij;):rolleyes2::biggrin: Mathieu zet zich gewoon altijd vol in voor de stam, hij heeft echt een hele grote drive om stamresultaten te boeken.

Het grootste ego: Melvin
Melvin doet er alles aan om te winnen, en dit gaat ten koste van zijn spel. Heb op w71 en 73 een leuke tijd met hem gehad, maar nu zitten we weer in het vijandige kamp van elkaar zoals w71. Melvin is tactisch een erg sterke speler, alleen soms iets te tactisch? Ben benieuwd of je op w76 weer je ego gaat waar maken, net als w71 en 73.

Beste leider: Jordi
Jordi heeft mij vroeger ook leiding gegeven en dit is gewoon echt bizar. Jordi heeft bijna bij elke opmerking zijn argumenten al klaar liggen en vaak heb je er daarna weinig tegen in te brengen. Voor mij is dit 1 van de beste leiders op TW.nl, en ik ben blij om team Noire hiermee weer terug te zien op TW.

Slechtste leider: -

Meest onderschatte stam: -

Meest overschatte stam: -

Meest overschatte speler: -

Meest onderschatte speler: Whattheduck en Murus

Twee topteams die naar mijn mening een erg lastige begingame hebben gehad. Beide teams gaan allebei voor hun eigenaccount, maar ook voor de stam tot het gaatje. Ik heb ze allebei binnen stammen meegemaakt op andere werelden en in de omgang zijn ze ook nog erg chill. Voor mij zijn dit twee accoutns die erg sterk zijn!


Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Buiten salt: zou ik natuurlijk nog wel eens een wereldje met me vrienden uit Tyrant mee willen spelen!
Maaar in Waste zitten veel spelers waarmee ik nog nooit heb gespeeld! Accounts als Der Stolz, THC en thebonecrusher (en nog meer) zijn gewoon erg sterke accounts die ik graag eens binnen eigen alliantie zou willen zien.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Ik kan eigenlijk met iedereen omgaan

Favoriete forum poster: Thomas Shelby Jr.

Minst favoriete forum poster: -

Dikste wannabe op het forum:
Ik ga nu tegen veel schenen aan schoppen, maar misschien moeten sommige zich wat minder focussen op Too Hot For This Planet. Deze jongen zit gewoon wat minder in de community en soms profileert die zich wat verkeerd op het AF, maar hij staat er wel. Hij probeert wel zijn stam naar de top te leiden, en gaat hiervoor door het vuur. Om dan met 10 mensen tegen hem te blijven trappen, is misschien niet helemaal de juiste aanpak. Laat dan gewoon 1 iemand reageren en ga niet als een stel boze boeren met ze alle tegen 1.

Dikste wannabe in het spel: -

Mooiste actie van de wereld:
De early massa's van zowel Salt als Tyrant, waarmee topspelers werden weggewerkt. Dit laat al het niveau zien van w76.

Meest belovende speler voor de toekomst: Mienmaaiers heeft zich snel neergelegd, ben erg benieuwd naar dit account. Ken de spelers van Mienmaaiers ook relatief slecht, dus ga me blik hierop zetten!

Meest belovende stam voor de toekomst: -

Grootste blunder: -

Voor wie heb je nu echt respect:
Salt, die er als een huis staat! Ben trots op iedereen <3

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Alle spelers die door het vuur blijven gaan voor hun stam! Tot het einde vechten en zoveel mogelijk mensen helpen met VV's, Deff, Counters en tips en tricks tot het klaar is. Mensen die met mij gespeeld hebben, vooral de laatste werelden weten dat ik ookal zijn we de verliezende partij er altijd voor blijf gaan. Ik vind het heerlijk om te zien dat er dat meerdere mensen zijn die dit mee doen. Rotterdamse mentaliteit in overvloed op TW!

Ik wil graag nog meedelen dat: Ik heb voor iedereen respect op w76. Waste, Tyrant, Salt wie er ook gaat winnen, laten we er een top wereld van maken waar we na het sluiten van, terug kunnen kijken op 1 van de leukste, sterkste en mooiste werelden van de laatste jaren.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.157
Mijn early game lijstje

Beste speler: Ik ga hier van de drie grotere stammen (salt, Tyrant en Waste) elk 1 speler neerzetten en tot slot een speler die zich al flink heeft bewezen op w76.

Schedel
De laatste werelden één van de beste accounts op de community. Leiding capaciteiten, kwaliteit, scripts, inzet/iniatief nemend, actievitijd en hoge fairplay kenmerken voor mij dit account. Met nu ook Mats en Lars erbij op dit account zal schedel alleen maar sterker zijn. Ik ben erg benieuwd wat dit account gaat brengen!

Noire
Met Jordi en Jeremy aan de basis had ik dit account waarschijnlijk al genomineerd. Ken deze toppers echt al lang op TW, en vroeger waren ze al absolute bazen. Met versterkingen als Brian, Tom en nog vele andere, moet dit ook het account to beat zijn uit Tyrant. Ze hebben hun voorsprong flink uitgebouwd op de rest van de wereld, met hulp van jurrien ofc. en ben zo benieuwd wat jullie gaan brengen.

Der stolz
Dit account zit vol met toppers die mij het op w72 lastig hebben gemaakt. Heb denk met ieder van deze gasten aan het einde van w72 gefront, en ze hebben het keurig gedaan, terwijl hun stam al aan het opgeven was. Heb veel respect voor deze gasten en weet zeker dat hun actievitijd erg hoog is. Het ziet er naar uit dat ik weer een leuk front met jullie ga krijgen.

En dan het account die voor mij op w76 nu al op rang 1 staat:
Qui intus diaboli
Met een latere RIM start, onterechte ban, en een team die erg sterk is doen jullie het voor mij met afstand het beste op w76. Farmrecords, Roofrecords zijn voor jullie geen probleem en doen vol mee met de massa's op andere fronten. Heb gehoord dat Patrick graag op jullie rug zit! Ook een massa gehad van het oude Baken die keurig is afgeslagen met 0 dorpen verlies. Echt een hele sterke early game waar ik jaloers op kan zijn.

Beste stam: Tyrant
Als ik de woorden van vele Tyrant spelers in andere chats mag geloven, hebben jullie een erg sterke stam en zal de eindstrijd voor jullie zijn. Zonder gekheid met Jordi als leider weet je dat je in een verzorgde topstam zit die fairplay hoog heeft staan. Ik hoop echt dat er mooie fights op w76 komen, waar we straks met ze alle terug kunnen kijken op één van de beste werelden van de laatste jaren. Mij maakt het niet eens uit wie er wint, al hoop ik natuurlijk wel Salt.
Wie straks echt de beste stam gaat zijn, zien we als de fights los gaan barsten!

De beste stam speler: Mathieu
Binnen Salt doet Mathieu van schedel op dit moment erg veel voor de stam. Ben erg blij met hem, en hij is altijd erg blij met mij;):rolleyes2::biggrin: Mathieu zet zich gewoon altijd vol in voor de stam, hij heeft echt een hele grote drive om stamresultaten te boeken.

Het grootste ego: Melvin
Melvin doet er alles aan om te winnen, en dit gaat ten koste van zijn spel. Heb op w71 en 73 een leuke tijd met hem gehad, maar nu zitten we weer in het vijandige kamp van elkaar zoals w71. Melvin is tactisch een erg sterke speler, alleen soms iets te tactisch? Ben benieuwd of je op w76 weer je ego gaat waar maken, net als w71 en 73.

Beste leider: Jordi
Jordi heeft mij vroeger ook leiding gegeven en dit is gewoon echt bizar. Jordi heeft bijna bij elke opmerking zijn argumenten al klaar liggen en vaak heb je er daarna weinig tegen in te brengen. Voor mij is dit 1 van de beste leiders op TW.nl, en ik ben blij om team Noire hiermee weer terug te zien op TW.

Slechtste leider: -

Meest onderschatte stam: -

Meest overschatte stam: -

Meest overschatte speler: -

Meest onderschatte speler: Whattheduck en Murus

Twee topteams die naar mijn mening een erg lastige begingame hebben gehad. Beide teams gaan allebei voor hun eigenaccount, maar ook voor de stam tot het gaatje. Ik heb ze allebei binnen stammen meegemaakt op andere werelden en in de omgang zijn ze ook nog erg chill. Voor mij zijn dit twee accoutns die erg sterk zijn!


Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Buiten salt: zou ik natuurlijk nog wel eens een wereldje met me vrienden uit Tyrant mee willen spelen!
Maaar in Waste zitten veel spelers waarmee ik nog nooit heb gespeeld! Accounts als Der Stolz, THC en thebonecrusher (en nog meer) zijn gewoon erg sterke accounts die ik graag eens binnen eigen alliantie zou willen zien.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Ik kan eigenlijk met iedereen omgaan

Favoriete forum poster: Thomas Shelby Jr.

Minst favoriete forum poster: -

Dikste wannabe op het forum:
Ik ga nu tegen veel schenen aan schoppen, maar misschien moeten sommige zich wat minder focussen op Too Hot For This Planet. Deze jongen zit gewoon wat minder in de community en soms profileert die zich wat verkeerd op het AF, maar hij staat er wel. Hij probeert wel zijn stam naar de top te leiden, en gaat hiervoor door het vuur. Om dan met 10 mensen tegen hem te blijven trappen, is misschien niet helemaal de juiste aanpak. Laat dan gewoon 1 iemand reageren en ga niet als een stel boze boeren met ze alle tegen 1.

Dikste wannabe in het spel: -

Mooiste actie van de wereld:
De early massa's van zowel Salt als Tyrant, waarmee topspelers werden weggewerkt. Dit laat al het niveau zien van w76.

Meest belovende speler voor de toekomst: Mienmaaiers heeft zich snel neergelegd, ben erg benieuwd naar dit account. Ken de spelers van Mienmaaiers ook relatief slecht, dus ga me blik hierop zetten!

Meest belovende stam voor de toekomst: -

Grootste blunder: -

Voor wie heb je nu echt respect:
Salt, die er als een huis staat! Ben trots op iedereen <3

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Alle spelers die door het vuur blijven gaan voor hun stam! Tot het einde vechten en zoveel mogelijk mensen helpen met VV's, Deff, Counters en tips en tricks tot het klaar is. Mensen die met mij gespeeld hebben, vooral de laatste werelden weten dat ik ookal zijn we de verliezende partij er altijd voor blijf gaan. Ik vind het heerlijk om te zien dat er dat meerdere mensen zijn die dit mee doen. Rotterdamse mentaliteit in overvloed op TW!

Ik wil graag nog meedelen dat: Ik heb voor iedereen respect op w76. Waste, Tyrant, Salt wie er ook gaat winnen, laten we er een top wereld van maken waar we na het sluiten van, terug kunnen kijken op 1 van de leukste, sterkste en mooiste werelden van de laatste jaren.

Betreffende too hot, die is gewoon mijn respect kwijt na zomaar iemand aangeven bij de support.
 
Reactiescore
1.283
Mijn early game lijstje

Beste speler: Ik ga hier van de drie grotere stammen (salt, Tyrant en Waste) elk 1 speler neerzetten en tot slot een speler die zich al flink heeft bewezen op w76.

Schedel
De laatste werelden één van de beste accounts op de community. Leiding capaciteiten, kwaliteit, scripts, inzet/iniatief nemend, actievitijd en hoge fairplay kenmerken voor mij dit account. Met nu ook Mats en Lars erbij op dit account zal schedel alleen maar sterker zijn. Ik ben erg benieuwd wat dit account gaat brengen!

Noire
Met Jordi en Jeremy aan de basis had ik dit account waarschijnlijk al genomineerd. Ken deze toppers echt al lang op TW, en vroeger waren ze al absolute bazen. Met versterkingen als Brian, Tom en nog vele andere, moet dit ook het account to beat zijn uit Tyrant. Ze hebben hun voorsprong flink uitgebouwd op de rest van de wereld, met hulp van jurrien ofc. en ben zo benieuwd wat jullie gaan brengen.

Der stolz
Dit account zit vol met toppers die mij het op w72 lastig hebben gemaakt. Heb denk met ieder van deze gasten aan het einde van w72 gefront, en ze hebben het keurig gedaan, terwijl hun stam al aan het opgeven was. Heb veel respect voor deze gasten en weet zeker dat hun actievitijd erg hoog is. Het ziet er naar uit dat ik weer een leuk front met jullie ga krijgen.

En dan het account die voor mij op w76 nu al op rang 1 staat:
Qui intus diaboli
Met een latere RIM start, onterechte ban, en een team die erg sterk is doen jullie het voor mij met afstand het beste op w76. Farmrecords, Roofrecords zijn voor jullie geen probleem en doen vol mee met de massa's op andere fronten. Heb gehoord dat Patrick graag op jullie rug zit! Ook een massa gehad van het oude Baken die keurig is afgeslagen met 0 dorpen verlies. Echt een hele sterke early game waar ik jaloers op kan zijn.

Beste stam: Tyrant
Als ik de woorden van vele Tyrant spelers in andere chats mag geloven, hebben jullie een erg sterke stam en zal de eindstrijd voor jullie zijn. Zonder gekheid met Jordi als leider weet je dat je in een verzorgde topstam zit die fairplay hoog heeft staan. Ik hoop echt dat er mooie fights op w76 komen, waar we straks met ze alle terug kunnen kijken op één van de beste werelden van de laatste jaren. Mij maakt het niet eens uit wie er wint, al hoop ik natuurlijk wel Salt.
Wie straks echt de beste stam gaat zijn, zien we als de fights los gaan barsten!

De beste stam speler: Mathieu
Binnen Salt doet Mathieu van schedel op dit moment erg veel voor de stam. Ben erg blij met hem, en hij is altijd erg blij met mij;):rolleyes2::biggrin: Mathieu zet zich gewoon altijd vol in voor de stam, hij heeft echt een hele grote drive om stamresultaten te boeken.

Het grootste ego: Melvin
Melvin doet er alles aan om te winnen, en dit gaat ten koste van zijn spel. Heb op w71 en 73 een leuke tijd met hem gehad, maar nu zitten we weer in het vijandige kamp van elkaar zoals w71. Melvin is tactisch een erg sterke speler, alleen soms iets te tactisch? Ben benieuwd of je op w76 weer je ego gaat waar maken, net als w71 en 73.

Beste leider: Jordi
Jordi heeft mij vroeger ook leiding gegeven en dit is gewoon echt bizar. Jordi heeft bijna bij elke opmerking zijn argumenten al klaar liggen en vaak heb je er daarna weinig tegen in te brengen. Voor mij is dit 1 van de beste leiders op TW.nl, en ik ben blij om team Noire hiermee weer terug te zien op TW.

Slechtste leider: -

Meest onderschatte stam: -

Meest overschatte stam: -

Meest overschatte speler: -

Meest onderschatte speler: Whattheduck en Murus

Twee topteams die naar mijn mening een erg lastige begingame hebben gehad. Beide teams gaan allebei voor hun eigenaccount, maar ook voor de stam tot het gaatje. Ik heb ze allebei binnen stammen meegemaakt op andere werelden en in de omgang zijn ze ook nog erg chill. Voor mij zijn dit twee accoutns die erg sterk zijn!


Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Buiten salt: zou ik natuurlijk nog wel eens een wereldje met me vrienden uit Tyrant mee willen spelen!
Maaar in Waste zitten veel spelers waarmee ik nog nooit heb gespeeld! Accounts als Der Stolz, THC en thebonecrusher (en nog meer) zijn gewoon erg sterke accounts die ik graag eens binnen eigen alliantie zou willen zien.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Ik kan eigenlijk met iedereen omgaan

Favoriete forum poster: Thomas Shelby Jr.

Minst favoriete forum poster: -

Dikste wannabe op het forum:
Ik ga nu tegen veel schenen aan schoppen, maar misschien moeten sommige zich wat minder focussen op Too Hot For This Planet. Deze jongen zit gewoon wat minder in de community en soms profileert die zich wat verkeerd op het AF, maar hij staat er wel. Hij probeert wel zijn stam naar de top te leiden, en gaat hiervoor door het vuur. Om dan met 10 mensen tegen hem te blijven trappen, is misschien niet helemaal de juiste aanpak. Laat dan gewoon 1 iemand reageren en ga niet als een stel boze boeren met ze alle tegen 1.

Dikste wannabe in het spel: -

Mooiste actie van de wereld:
De early massa's van zowel Salt als Tyrant, waarmee topspelers werden weggewerkt. Dit laat al het niveau zien van w76.

Meest belovende speler voor de toekomst: Mienmaaiers heeft zich snel neergelegd, ben erg benieuwd naar dit account. Ken de spelers van Mienmaaiers ook relatief slecht, dus ga me blik hierop zetten!

Meest belovende stam voor de toekomst: -

Grootste blunder: -

Voor wie heb je nu echt respect:
Salt, die er als een huis staat! Ben trots op iedereen <3

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Alle spelers die door het vuur blijven gaan voor hun stam! Tot het einde vechten en zoveel mogelijk mensen helpen met VV's, Deff, Counters en tips en tricks tot het klaar is. Mensen die met mij gespeeld hebben, vooral de laatste werelden weten dat ik ookal zijn we de verliezende partij er altijd voor blijf gaan. Ik vind het heerlijk om te zien dat er dat meerdere mensen zijn die dit mee doen. Rotterdamse mentaliteit in overvloed op TW!

Ik wil graag nog meedelen dat: Ik heb voor iedereen respect op w76. Waste, Tyrant, Salt wie er ook gaat winnen, laten we er een top wereld van maken waar we na het sluiten van, terug kunnen kijken op 1 van de leukste, sterkste en mooiste werelden van de laatste jaren.

Kut lijst, sta zelfs niet bij dikste Wannabe ofzo René:mad:

Mopje
 
Reactiescore
2.062
Bedankt Joachim voor je scherpe reactie.
We weten allebei dat jij net in de brugklas zit, dus spelling erg belangrijk is!
Ga zo door en je krijgt een voldoende
 
Bovenaan