Praathoek

Reactiescore
1.242
Consequent is onmogelijk. Alleen ik heb ontelbaar vaak times gehad op 1/3 ms en heb de screens nog. Ik heb er zelf ook zat verstuurd. Stel je stuurt 30 aanvallen en 3 landen er binnen 5ms, is gewoon legit. Is een kwestie van veel doen, oefenen, goed internet en vooral geluk.
Die screens niet naar support sturen he :(
 
Reactiescore
614
Waarom zou ik allemaal irrelevante meningen moeten lezen en beantwoorden? Het enige wat telt is wat de support zal beslissen alle andere speculaties heb ik geen baat bij, wie weet is de ban onterecht wie weet is die terecht wie zal het weten, de support en jullie niet.

Stel jij had die goede timings legit gezet (afgezien van die ene mistimede edel waardoor je sowieso al ziet dat het handwerk is) en ik zou jou reporten. Vervolgens word jij onterecht geband waardoor je stilstand oploopt buiten jouw kunnen om. Dit simpelweg omdat iemand anders het niet kan hebben, jou report en support zoals wel vaker beslissingen neemt op basis van assumpties. Hoe zou jij je dan voelen?

Als vrijwel iedereen hier aangeeft dat dit goed mogelijk is, vanuit verschillende kampen, gaat er dan geen lichtje bij je branden?

Natuurlijk ligt een deel vd fout bij support dat klakkeloos een ban uitdeelt en daarna pas de situatie gaat beoordelen. Maar je had zelf ook even navraag kunnen doen in plaats van mensen klakkeloos te rapporteren met alle gevolgen van dien.
 
Reactiescore
148
Het is een gekend probleem maar we moeten ook begrijpen waarom de mods meteen tijdelijk bannen en daarom zal ik een voorbeeldje geven.

Lieve Murus heeft het corona virus opgelopen door ergens op café een meisje op te scharrelen die ook het corona virus had en voelt zich niet helemaal lekker dus wat zegt de dokter je moet in quarantaine en we gaan je onderzoeken, zo kan je niemand anders besmetten... dus maw lieve murus zou een bot gebruiken dus hebben ze zijn acc meteen stil gezet om te onderzoeken of het daadwerkelijk zo is en om te voorkomen dat hij nog andere spelers zou pakken op die manier. aan het eind van de rit is het een mes dat snijdt aan 2 kanten want wat als het niet zo is dan heeft Murus een ban voor niks opgelopen en is hij onterecht blijven stilstaan maar als het wel zo is hebben ze het kunnen onderzoeken en vaststellen wat dus in iedereen zijn voordeel is terwijl het nu enkel in voordeel is voor Too hot. Echter moet je beide kanten van het verhaal begrijpen... al is een ban alrijd smerig.
 
Reactiescore
1.226
Geneeskunde en rechtspraak zijn 2 verschillende dingen. In Nederland is het nog altijd onschuldig tot het tegendeel bewezen is.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
oke ander voorbeeld, Lieve murus zou tussen klaar en donker 2 hoeren verkracht en vermoord hebben dus wat doet de politie hem tijdelijk opsluiten en ondertussen onderzoeken of het echt gebeurd is.

Aangezien murus wel eerder echt heeft gestabbed lijkt me dit wel aannemelijker dus hier sta ik achter.
 
Reactiescore
2.039
oke ander voorbeeld, Lieve murus zou tussen klaar en donker 2 hoeren verkracht en vermoord hebben dus wat doet de politie hem tijdelijk opsluiten en ondertussen onderzoeken of het echt gebeurd is.
Dit vind ik nogal een beschuldiging?? Al zou het mij bij Sean niet verbazen tbh
 
Bovenaan