Praathoek

DeletedUser69389

Guest
Ik moet geen posts meer typen vanaf mn mobiel xd. kut autocorrectie, moest mortaliteit zijn. En kijk de who tweets maar na woutertje:). Heb geen Netflix jammergenoeg.
Dutch is Elko Christiaan. Iets meer buitenkomen en van je stofzuigslang afblijven. Want dat heeft duidelijk geen goede zaken verricht voor je gedachten. :biggrin:
 
Reactiescore
1.365
Dutch is Elko Christiaan. Iets meer buitenkomen en van je stofzuigslang afblijven. Want dat heeft duidelijk geen goede zaken verricht voor je gedachten. :biggrin:
Lul! ik antwoord op 2 posts jonge
 
Reactiescore
980
Mortaliteit van het coronavirus is amper vast te stellen sinds de data nog zo uit één loopt. Buiten dat is het vrij irrelevant, de kernvraag is of het zorgsysteem het aankan. Als alle ziekenhuizen vollopen met Covid patiënten, kan de reguliere zorg niet doorgaan. Sinds de laatste stijging in Nederland is al 40% van de reguliere zorg uitgesteld, stel het virus blijft exponentieel stijgen heb je te weinig plekken in ziekenhuizen om opgenomen te worden (niet specifiek IC plaatsen). Als de ziekenhuizen echt overbelast worden dat er te weinig personeel en middelen zijn, zal de mortaliteit ook sterk toenemen.



Voort geval dit bericht totaal random lijkt:

Je bericht in topic Het grote complimententopic werd verplaatst naar Praathoek. Reden: Alle niet complimenten mogen verder besproken worden in de praathoek.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.918
Klopt, dan moet je niet enkel rekening houden met de mortaliteit van het virus zelf maar ook met de collateral damage

Anderzijds het volgende: door de maatregelen die vorige lockdown genomen werden, bleven er blijkbaar ook veel patiënten thuis die eigenlijk wel nood hadden aan zorg. Zo werden er veel minder mensen met herseninfarcten behandeld/opgenomen en dat was niet omdat de ziekenhuizen er geen plaats meer voor hadden.



OT: ik bedank graag Rob voor het niet zeggen van 'smakelijk eten' deze middag, ik had namelijk geen eten :(
 
Laatst bewerkt:

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Ik had een kater, denk maar dat ik zelf smakelijk heb gegeten?? :/
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Smakelijk eten
 
Reactiescore
1.918
smakelijk
 
Reactiescore
757
Vanaf woensdag alle zaalsporten (waaronder zaalvoetbal) waar afstand houden niet mogelijk is weer verboden. Daar gaat m’n enige hobby die ik heb :redface:
 
Reactiescore
757
In België willen ze misschien terug naar een lockdown. Alle winkels zouden wel open blijven. Ik vraag me af welke burger dan braaf thuis gaat zitten en hoe ze gaan controleren wie al dan niet rechtsgeldig naar de winkel gaat.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Inderdaad dat is ook de regel waar ik naar leef
 
Bovenaan