Stelling van de dag

Reactiescore
1.226
Red sky werd dan ook gewoon weggeknald door Exitus en hun allianties. Kunnen er weinig aandoen dat de stamaanval goed in elkaar zat en er direct grote verliezen vielen en na 2-3 dagen de meesten de handdoek in de ring gooiden.

Je gaat toch niet menen dat je de mislukte jump van Red sky schaart onder "actief front" voor Spread? Saillant detail is dat het voortouw genomen werd door een andere stam, namelijk -AIE-. Eerst draagt -AIE- bij aan het voorkomen van jullie jump, daarna faciliteren ze jullie jump. Het kan soms raar lopen :tongue:
1601731359670.png

Stamaanval zat zeker goed in elkaar, viel mij ook wel tegen hoe snel het over was met Exitus, wellicht ook te naïef over gedacht. Met kipkalkoentje was het ons waarschijnlijk ook niet gelukt stand te houden, hooguit het moraal was hoger dan dat het nu was.
 
Laatst bewerkt:

Deleted User - 487957763

Guest
Je gaat toch niet menen dat je de mislukte jump van Red sky schaart onder "actief front"? Saillant detail is dat het voortouw genomen werd door een andere stam, namelijk -AIE-. Eerst draagt -AIE- bij aan het voorkomen van jullie jump, daarna faciliteren ze jullie jump. Het kan soms raar lopen :tongue:

Stamaanval zat zeker goed in elkaar, viel mij ook wel tegen hoe snel het over was met Exitus, wellicht ook te naïef over gedacht. Met kipkalkoentje was het ons waarschijnlijk ook niet gelukt stand te houden, hooguit het moraal was hoger dan dat het nu was.
Red sky had zich daar al aardig gevestigd dus er werd een "frontje" gemaakt. Hoe wil je het anders noemen? Was inderdaad nog geen goed gevormd front.

Tja dat is het spelletje de vijanden van vandaag kunnen de vrienden van morgen zijn. Na W70 had ik ook met een aantal spelers nooit meer gespeeld, maar na beetje op elkaar schelden kan het wel weer bijgelegd worden.
 
Reactiescore
470
Red sky had zich daar al aardig gevestigd dus er werd een "frontje" gemaakt. Hoe wil je het anders noemen? Was inderdaad nog geen goed gevormd front.

Tja dat is het spelletje de vijanden van vandaag kunnen de vrienden van morgen zijn. Na W70 had ik ook met een aantal spelers nooit meer gespeeld, maar na beetje op elkaar schelden kan het wel weer bijgelegd worden.

Kipkaloentje was destijds geen recruit van de vijand, zo hebben jullie dat goed gepraat. Waarom nu een actief front?
 
Laatst bewerkt:

Deleted User - 487957763

Guest
Kipkaloentje was destijds geen recruit van de vijand, zo hebben jullie dat goed gepraat. Waarom is het nu ineens een actief front?
Zucht... Deze discussie weer voeren, volgens mij heb ik destijds al aangegeven dat het een discutabele recruit was vanaf mijn kant, maar zag het destijds als noodzakelijk om ons west front te versterken. Was toen meer gefocust op de eindstrijd met Imago en dat was niet fair voor Exitus. Echter zou ik het zo weer doen, mag je vinden wat je wil, maar het pakte goed uit.
 
Reactiescore
1.226
Red sky had zich daar al aardig gevestigd dus er werd een "frontje" gemaakt. Hoe wil je het anders noemen? Was inderdaad nog geen goed gevormd front.

Het was inderdaad een "frontje". Best wat dorpen in bezit, echter met heel weinig punten. RSAM had een actief front door zijn jump, maar om nu te zeggen dat Spread daar als stam zijnde een actief front mee had, overschat je naar mijn mening de situatie daar wel een beetje. Op een klein beetje ondersteuning sturen en vv draaien na, kon de stam vrij weinig doen. Door de grote afstand kon er (bijna) niet gesniped of gerecapped worden, derhalve niet een actief front voor de stam naar mening.
 

Deleted User - 487957763

Guest
Het was inderdaad een "frontje". Best wat dorpen in bezit, echter met heel weinig punten. RSAM had een actief front door zijn jump, maar om nu te zeggen dat Spread daar als stam zijnde een actief front mee had, overschat je naar mijn mening de situatie daar wel een beetje. Op een klein beetje ondersteuning sturen en vv draaien na, kon de stam vrij weinig doen. Door de grote afstand kon er (bijna) niet gesniped of gerecapped worden, derhalve niet een actief front voor de stam naar mening.
Kan ik mij in vinden. Zat meer in als Red Sky ook wat actiever was geweest, maar door veel interne discussie heeft het allemaal te lang geduurd. Gefaald projectje :(
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.133
Wees vooral trots op die 12 dorpen je staat er nog maar 210 in de min met Imago. Sinds Imago niet meer vol voor wereldwinst gaat is voor velen bij ons de motivatie een stuk lager geworden. Als jullie niet op 100% motivatie doorgaan waarom zouden wij dat dan doen. Kan het mijn leden niet kwalijk nemen dat ze gewoon rustig slow pace de wereld nu willen uitspelen na maanden van intensiviteit. Voor Imago begon de actie pas nadat het front met Spread kwam, maar wij hadden de maanden daarvoor ook al actief front met Exitus & POV die geveegd zijn. Velen spelen de wereld nu lekker rustig uit en het Absurd front wordt nog actief bestookt waar beide partijen gewoon met respect elkaar benaderen zonder denigrerend gezeik zoals over devaluatie.

12?
:biggrin::biggrin::biggrin:
Rookie numbers onderhand
 
Reactiescore
1.363

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.133
Rekt :(
Was tbh wel echt zwaar salty idd xD
En n paar van jullie frontclears waren rip :D

Hahaha snap ik. Ik was overigens ook gewoon online, maar had al een paar dagen niet gelogd op 73

Geen idee hoe laat we erachter kwamen. :boer:
 
Reactiescore
1.363
Reactiescore
1.363
Jonge t was gewoon baas! eindelijk n "gelukje" dat jullie er niet waren xD
 
Bovenaan