Praathoek

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Discriminatie heeft niks met terecht of onterecht te maken.

Voorbeeld: Ik ben een werkgever en zoek een werknemer voor in het warenhuis. Statistisch gezien is de kans groter dat een Marokkaan dingen uit het warenhuis gaat stelen, want puur gebaseerd op statistieken doen ze dit vaker dan Nederlanders. Dus zou het terecht zijn als ik op basis van die statistieken als werkgever geen Marokkanen aan zou willen nemen. Daarom hangt de werkgever op: " VACATURE WARENHUIS (geen Marokkanen)".

Dit is terecht op statistisch vlak, maar je scheert nog steeds alle Marokkanen over één kam en daardoor is dit discriminatie.

Dat gezegd hebbende, fuck de VF'ers.

Eens, maar we kunnen wel de huidige VF’ers die enkel negativiteit toevoegen bannen.

Bij een vacature mag immers ook staan:
MAGAZIJN MEDERWERKER GEZOCHT (GEEN STRAFBLAD)
 
Reactiescore
1.735
Om nog even hierop terug te komen: Discriminatie is onterecht onderscheid maken op basis van kenmerken.

In jullie geval is hier niets onterechts aan, want een groepje VF’ers voegt enkel negativiteit en gezeik toe aan wereldforums. Tribalwars is een commercieel bedrijf wat leeft door haar spelers, zij zouden er prima voor kunnen kiezen om dit selecte groepje VF’ers van het AF te bannen om het spelplezier van haar winstgevende wereldspelerbase te handhaven. Sterker nog, het zou een geheel logische keuze zijn gezien ze hun onbetaalde mods er ook nog mee ontlasten.

Je vergeet alleen dat veel VF'ers dit spel ook spelen en dus ook een deel is van die winstgevende spelersbase.
 

Deleted User - 487957763

Guest
Je vergeet alleen dat veel VF'ers dit spel ook spelen en dus ook een deel is van die winstgevende spelersbase.
“Spelen” is een groot woord, maar jullie doen leuk mee voor spek en bonen ;)

@simeco deze stijl van roasten beter dan?
 
Reactiescore
1.039
Om mij ook eens te kunnen pakken hebben ze het gerucht de wereld ingeholpen dat ik 150kg+ weeg. In werkelijkheid weeg ik ruim 60kg minder dan dat, maar dat terzijde.

Ik vind het eigenlijk wel grappig dat ze iets moeten verzinnen om me te kunnen pesten, zegt toch iets over wat voor geweldenaar ik eigenlijk ben:cool:
Als je de lengte van Laurens hebt ben je dan echt wel te zwaar hoor
 
Reactiescore
1.804
Om nog even hierop terug te komen: Discriminatie is onterecht onderscheid maken op basis van kenmerken.

In jullie geval is hier niets onterechts aan, want een groepje VF’ers voegt enkel negativiteit en gezeik toe aan wereldforums. Tribalwars is een commercieel bedrijf wat leeft door haar spelers, zij zouden er prima voor kunnen kiezen om dit selecte groepje VF’ers van het AF te bannen om het spelplezier van haar winstgevende wereldspelerbase te handhaven. Sterker nog, het zou een geheel logische keuze zijn gezien ze hun onbetaalde mods er ook nog mee ontlasten.
Dat jij een bepaald onderscheid al dan niet terecht vindt is irrelevant voor het bepalen van discriminatie. Dat maak jij er nu van. Maar ik zie dat die andere kerel dat ook al zei. Je post is dus overbodig.
Net zoals bij Melvin.
boom roasted
“Spelen” is een groot woord, maar jullie doen leuk mee voor spek en bonen ;)

@simeco deze stijl van roasten beter dan?
stijl is beter inhoud nog altijd pauper
 
Reactiescore
1.918
niemand vindt jou grappig simeco, ga terug naar je VF hokje waar dat 5 jarige gedrag de standaard is



boom roasted
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Smakelijk eten
 
Reactiescore
1.804
niemand vindt jou grappig simeco, ga terug naar je VF hokje waar dat 5 jarige gedrag de standaard is



boom roasted
Matige roast maar ik kan wel appreciëren dat je je best doet. Alleen was ik helemaal geen grappen aan het maken?? :confused2:
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik de komst van vf enkel maar kan apprecieren. Eens wat anders dan die lange p&p berichten die enkel aan zelfverheerlijking doen die ik toch niet lees
 
Reactiescore
8
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik de komst van vf enkel maar kan apprecieren. Eens wat anders dan die lange p&p berichten die enkel aan zelfverheerlijking doen die ik toch niet lees

Wil ik op aansluiten door te zeggen dat ik het alvast merkwaardig vind dat sommige personen / groepen fora gaan 'claimen'...

En vervolgens de mods ook aan deze of gene zijde proberen in te delen.

Gewoon een observatie waar ik mezelf verder niks van aantrek :)
 
Reactiescore
757
De contest was geen succes precies @Miccie

Mijn excuses voor het voorstel van de roastcontest. Wist niet dat het zo populair ging zijn dat dat het ging worden. Blijkbaar zitten er veel mensen op tw met verborgen frustraties. :)
Beste Azure Nebula,

Je voorstel was gewoon goed hoor. We nemen dit hele verhaal mee naar de toekomst zodat het organiseren van een volgend contest alleen maar beter zal zijn. Zoals beloofd hebben jullie nog een nieuw contest tegoed. We komen hier later nog op terug:smile:

Nogmaals dank voor de leuke ideeën!

Groetjes, Miccie
 
Reactiescore
1.918

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Smakelijk eten
 
Reactiescore
1.918
Ik vind het misselijkmakend dat je steeds smakelijk eten zegt zonder ook maar 1 hint te geven over het lekkere gerechtje dat je op datzelfde moment door je strottenhoofd ramt @Rob.


wat heb je vandaag gegeten?
 
Bovenaan