Praathoek

Reactiescore
1.736
Ja typisch iets voor je om er dan alleen maar op door te gaan, maar ik vind het dan wel weer jammer dat als iemand anders het doet (Ezra) jullie gaan roepen: ''maar speeder is er voor gestraft en ezra niet, voor die woorden''.
Zoals ik eerder benoem, een gros van het VF zoekt altijd de grenzen op, dit is behoorlijk irritant. Dit doe jij eigenlijk ook door je tekst over jezus in je handtekening. Het doet er niet toe hoe lang je het er hebt staan, maar als ik op het VF niveau ga zitten, zal ik een support aanmaken en zeggen dat ik het niet vind kunnen dat die tekst daar staat.

Natuurlijk, als jij had gelezen wat die gast tegen mij heeft geroepen zou je hetzelfde doen. Maar jij komt hier net kijken en meteen al een beetje popiejopie doen op dit forum dus dat heb jij allemaal niet meegekregen. Daarbij is het is mijn vrijheid om de spot te drijven met religies en als iemand zich daar gekwetst door voelt is dat zijn/haar probleem, want diegene kiest daar zelf voor.

Onzin en dit weet je zelf ook. De regels moesten aangepast worden omdat Speeder ging lopen huilen huilen, dat Ezra ook woorden had gebruikt.
Voor deze kleuter waren zwart wit regels nodig als: Dit woord mag wel en dit woord mag niet.
Terwijl het daar niet om ging in speeder zijn post, dat weet je zelf ook dondersgoed. Het ging om de manier waarop.

Daarom absolute vrijheid bij een roast. Heb je dit gezeik ook niet.
 
Reactiescore
7.944
giphy.gif
 
Reactiescore
2.064
Iedereen ziet toch dat die VF gasten enkel de intentie hebben om wereld forums te verzieken. Perma-ban die gasten gewoon of geef ze geen mogelijkheid op normale forums te reageren.

Melvin nieuwe Community Manager?
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
wat is dat toch met al die dikke melvin jokes
zie ze overal tegenwoordig je kan er niet meer omheen

Om mij ook eens te kunnen pakken hebben ze het gerucht de wereld ingeholpen dat ik 150kg+ weeg. In werkelijkheid weeg ik ruim 60kg minder dan dat, maar dat terzijde.

Ik vind het eigenlijk wel grappig dat ze iets moeten verzinnen om me te kunnen pesten, zegt toch iets over wat voor geweldenaar ik eigenlijk ben:cool:
 
Reactiescore
1.804
Om mij ook eens te kunnen pakken hebben ze het gerucht de wereld ingeholpen dat ik 150kg+ weeg. In werkelijkheid weeg ik ruim 60kg minder dan dat, maar dat terzijde.

Ik vind het eigenlijk wel grappig dat ze iets moeten verzinnen om me te kunnen pesten, zegt toch iets over wat voor geweldenaar ik eigenlijk ben:cool:
heel trots zegt'ie RUIM 60kg :biggrin: :biggrin:
maw je bent obees??
 
Reactiescore
453
Om mij ook eens te kunnen pakken hebben ze het gerucht de wereld ingeholpen dat ik 150kg+ weeg. In werkelijkheid weeg ik ruim 60kg minder dan dat, maar dat terzijde.

Ik vind het eigenlijk wel grappig dat ze iets moeten verzinnen om me te kunnen pesten, zegt toch iets over wat voor geweldenaar ik eigenlijk ben:cool:

ja ze zeiden ook dat ik in first dates had, pff alsof ik ooit achter me pc vandaag kom
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
heel trots zegt'ie RUIM 60kg :biggrin: :biggrin:
maw je bent obees??

Als je 85-90kg weegt en 1,90 meter bent dan val je zover ik weet niet onder de kwalificering Obese?

Daarnaast is de hoeveelheid krachttraining die je verzet natuurlijk ook belangrijk, dat kan aardig aanzetten in kg’s terwijl het geen vet is.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.281
Niets mis overigens met een Community Manager met obesitas, dat is een traditie voor die rol, toch @Poo. ?
 
Reactiescore
453
heel trots zegt'ie RUIM 60kg :biggrin: :biggrin:
maw je bent obees??

als je 90 kg obeze noemt moet je eens naar buiten gaan en dan niet naar die healthy vegan shops voor je theetje van 12 euro met versgeplukte organische gember maar gewoon naar een shaormazaak of macdonalds in de bijlmer, daar zitten pas tientonners (nohate, niet iedereen heeft keuzes)

Als je 85-90kg weegt en 1,90 meter bent dan val je zover ik weet niet onder de kwalificering Obese?

Daarnaast is de hoeveelheid krachttraining die je verzet natuurlijk ook belangrijk, dat kan aardig aanzetten in kg’s terwijl het geen vet is.
@The BIacklist daniel ze hebben het over krachttraining, toon die biceps ouwe
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
knap staaltje discriminatie en censuur dit je zou niet misstaan in het TW-team.

Om nog even hierop terug te komen: Discriminatie is onterecht onderscheid maken op basis van kenmerken.

In jullie geval is hier niets onterechts aan, want een groepje VF’ers voegt enkel negativiteit en gezeik toe aan wereldforums. Tribalwars is een commercieel bedrijf wat leeft door haar spelers, zij zouden er prima voor kunnen kiezen om dit selecte groepje VF’ers van het AF te bannen om het spelplezier van haar winstgevende wereldspelerbase te handhaven. Sterker nog, het zou een geheel logische keuze zijn gezien ze hun onbetaalde mods er ook nog mee ontlasten.
 
Reactiescore
2.878
Om nog even hierop terug te komen: Discriminatie is onterecht onderscheid maken op basis van kenmerken.

In jullie geval is hier niets onterechts aan, want een groepje VF’ers voegt enkel negativiteit en gezeik toe aan wereldforums. Tribalwars is een commercieel bedrijf wat leeft door haar spelers, zij zouden er prima voor kunnen kiezen om dit selecte groepje VF’ers van het AF te bannen om het spelplezier van haar winstgevende wereldspelerbase te handhaven. Sterker nog, het zou een geheel logische keuze zijn gezien ze hun onbetaalde mods er ook nog mee ontlasten.

GA lijstje: Favoriete forum poster?:p
 
Reactiescore
972
Ik krijg eerder het gevoel dat er een soort nieuwe TW orde aan het opstaan is. Het AF, dat altijd in handen is geweest van de grote spelers van weleer, ofwel "de Werelders", hadden alle macht in handen met mods die aan hun kant stonden. Heden ten dage wordt de teloorgang van TW volbracht door het aanstellen van mods van De Andere Kant, namelijk VF'ers die geen enkel idee hebben hoe ze Werelders moeten behandelen en met harde hand hun decennialange onderdrukking proberen te wederkeren.
 
Reactiescore
3.540
Om nog even hierop terug te komen: Discriminatie is onterecht onderscheid maken op basis van kenmerken.

In jullie geval is hier niets onterechts aan, want een groepje VF’ers voegt enkel negativiteit en gezeik toe aan wereldforums. Tribalwars is een commercieel bedrijf wat leeft door haar spelers, zij zouden er prima voor kunnen kiezen om dit selecte groepje VF’ers van het AF te bannen om het spelplezier van haar winstgevende wereldspelerbase te handhaven. Sterker nog, het zou een geheel logische keuze zijn gezien ze hun onbetaalde mods er ook nog mee ontlasten.

Discriminatie heeft niks met terecht of onterecht te maken.

Voorbeeld: Ik ben een werkgever en zoek een werknemer voor in het warenhuis. Statistisch gezien is de kans groter dat een Marokkaan dingen uit het warenhuis gaat stelen, want puur gebaseerd op statistieken doen ze dit vaker dan Nederlanders. Dus zou het terecht zijn als ik op basis van die statistieken als werkgever geen Marokkanen aan zou willen nemen. Daarom hangt de werkgever op: " VACATURE WARENHUIS (geen Marokkanen)".

Dit is terecht op statistisch vlak, maar je scheert nog steeds alle Marokkanen over één kam en daardoor is dit discriminatie.

Dat gezegd hebbende, fuck de VF'ers.
 
Reactiescore
5.702
Als je 85-90kg weegt en 1,90 meter bent dan val je zover ik weet niet onder de kwalificering Obese?

Daarnaast is de hoeveelheid krachttraining die je verzet natuurlijk ook belangrijk, dat kan aardig aanzetten in kg’s terwijl het geen vet is.
Krachttraining? Bodyweight exercises in jouw geval dan?
 
Reactiescore
453
Ik krijg eerder het gevoel dat er een soort nieuwe TW orde aan het opstaan is. Het AF, dat altijd in handen is geweest van de grote spelers van weleer, ofwel "de Werelders", hadden alle macht in handen met mods die aan hun kant stonden. Heden ten dage wordt de teloorgang van TW volbracht door het aanstellen van mods van De Andere Kant, namelijk VF'ers die geen enkel idee hebben hoe ze Werelders moeten behandelen en met harde hand hun decennialange onderdrukking proberen te wederkeren.

klinkt een beetje als de kakaka beweging en de rest van de wereld op w67
 
Bovenaan