Oneerlijk spel anno 2020

Reactiescore
2.878
wat te doen om deze rotzooi te kunnen uithalen .
dat is heel simpel
ga met een team op verschillende werelden pp verzamelen .
als dat is gelukt , ga je allen naar 1 wereld , op deze wereld heb je van het team 2 kopmannen
deze gaan in de eerste nacht all gs gestort door de rest van het team oppikken , in de tweede nacht gebeurd hetzelfde , aangezien tw ook elke minuut een storting doet , kijk het maar na , kwestie van ff de beurs in de gaten houden .
scoor je in de nacht maar zo ff 100 k gs aangekocht met pp.
de overige leden verkopen gs voor pp , dus deze kan later weer gestort worden op de twee toppers .
als dit alles is gebeurd komt er een periode dat men onderling gs kan sturen , dat is het moment waarop 1 van de teamleden , opnieuw start zoals nu dus gebeurd .
en deze krijgt dus van de rest leden massa gs gestort , en zal dus dankzij zijn pp een vliegende start maken

Winnen is winnen
 
Reactiescore
41
dat denk je maar , oude accounts kun je gerust op storten , als weg om deze dus naar anderen te storten
vandaag nog gedaan , pp gestort naar een oud accountant , echter vergiste mij , deze had ik reeds lang gewist dus ook de email adres , heb nu goede hoop dat tw dit alsnog kan rechtzetten , maar via dat heel oude account kan ik vrijelijk storten dus de maas is heus nog wel aanwezig
ik ben reeds 10 jaar tw speler . maar daar zal spoedig een eind aan komen
want dit is niet leuk meer .
van een account 400 dorpen 1 miljoen pnt zal nooit meer sprake zijn
laat staan 5 dorpen
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
dat denk je maar , oude accounts kun je gerust op storten , als weg om deze dus naar anderen te storten
vandaag nog gedaan , pp gestort naar een oud accountant , echter vergiste mij , deze had ik reeds lang gewist dus ook de email adres , heb nu goede hoop dat tw dit alsnog kan rechtzetten , maar via dat heel oude account kan ik vrijelijk storten dus de maas is heus nog wel aanwezig
ik ben reeds 10 jaar tw speler . maar daar zal spoedig een eind aan komen
want dit is niet leuk meer .
van een account 400 dorpen 1 miljoen pnt zal nooit meer sprake zijn
laat staan 5 dorpen

Doorgaans hebben spelers geen 400 dorpen van gemiddeld 2,5k nee
 
Reactiescore
757
dat denk je maar , oude accounts kun je gerust op storten , als weg om deze dus naar anderen te storten
vandaag nog gedaan , pp gestort naar een oud accountant , echter vergiste mij , deze had ik reeds lang gewist dus ook de email adres , heb nu goede hoop dat tw dit alsnog kan rechtzetten , maar via dat heel oude account kan ik vrijelijk storten dus de maas is heus nog wel aanwezig
ik ben reeds 10 jaar tw speler . maar daar zal spoedig een eind aan komen
want dit is niet leuk meer .
van een account 400 dorpen 1 miljoen pnt zal nooit meer sprake zijn
laat staan 5 dorpen
PP overdragen naar een account dat niet meer bestaat is niet mogelijk.
 
Reactiescore
1.278
400 dorpen 1 miljoen punten. 2500 punten per dorp pooh.
 
Reactiescore
41
ik doe dit voorstel aan tw , misschien kunnen ze er iets mee.
een nieuwe wereld , verkopen van gs moet mogelijk blijven , het inzetten van het vergaarde pp , is pas mogelijk , na 4 maanden
in deze 4 maanden kan slechts 1 % ingezet worden voor onderdelen van het spel maar niet voor versnellen van het spel zoals op classic waar dit ook niet mogelijk is
zo heeft dat vergaren van pp geen zin , in de zin van snelheid winnen tenopzichte van anderen , zoals nu gebeurd
door de speler op deze manier jaag je iedereen weg
 
Reactiescore
757
Uberhaupt gefarmde PP is niet te storten, naar geen enkel account meer. Dit is al een tiental werelden zo, als het niet langer is.
Dat wil dus zeggen dat er iets niet klopt aan de post van onze klepper met 1 miljoen punten en 400 dorpen :wink:

ik doe dit voorstel aan tw , misschien kunnen ze er iets mee.
een nieuwe wereld , verkopen van gs moet mogelijk blijven , het inzetten van het vergaarde pp , is pas mogelijk , na 4 maanden
in deze 4 maanden kan slechts 1 % ingezet worden voor onderdelen van het spel maar niet voor versnellen van het spel zoals op classic waar dit ook niet mogelijk is
zo heeft dat vergaren van pp geen zin , in de zin van snelheid winnen tenopzichte van anderen , zoals nu gebeurd
door de speler op deze manier jaag je iedereen weg
Beste cornelus prul,

Indien je leuke ideeën hebt, kan je altijd terecht in dit forum.

Groeten, Miccie
 
Reactiescore
41
ik doe hier ff een berichtje wat vandaag is gebeurd

OnderwerpCornelis prul draagt sr eldiw den eerste 1000 Premium punten over
Verzonden02.10.20 20:49:55
Beste sr eldiw den eerste,
Cornelis prul heeft je 1000 Premium punten gegeven. Premium punten kun je inwisselen tegen een Premium Account.
Veel plezier ermee !

dus versturen van pp is nog steeds mogelijk
/SPOILER]
 
Reactiescore
1.278
Uberhaupt gefarmde PP is niet te storten, naar geen enkel account meer. Dit is al een tiental werelden zo, als het niet langer is.

Kan oude pp zijn. De eerst gefarmde pp kan je gewoon nog vrij overdragen als het goed is.
 
Reactiescore
3.540
ik doe hier ff een berichtje wat vandaag is gebeurd


OnderwerpCornelis prul draagt sr eldiw den eerste 1000 Premium punten over
Verzonden02.10.20 20:49:55
Beste sr eldiw den eerste,
Cornelis prul heeft je 1000 Premium punten gegeven. Premium punten kun je inwisselen tegen een Premium Account.
Veel plezier ermee !

dus versturen van pp is nog steeds mogelijk
/SPOILER]

Enkel PP waar je voor hebt betaald of heel oud gefarmed pp, maar pp wat gefarmed is op de afgelopen 10+ werelden kun je niet overdragen.

Kan oude pp zijn. De eerst gefarmde pp kan je gewoon nog vrij overdragen als het goed is.

Lees zijn vorige post, hij denkt dat er slaafjes nu op deze wereld pp farmen en dat overmaken naar het main account wat letterlijk onmogelijk is.
 
Reactiescore
41
dus dat ging fout , gevraagd aan tw om dit ongedaan te maken omdat ik daar niet meer bij kon , dit heeft tw gedaan gelukkig maar

en dus kon ik het nu wel doen naar het juiste adres van mijn oude account naar deze account

hten
Onderwerpsr eldiw den eerste draagt cornelus prul 1000 Premium punten over
Verzonden02.10.20 22:15:45
Beste cornelus prul,
sr eldiw den eerste heeft je 1000 Premium punten gegeven. Premium punten kun je inwisselen tegen een Premium Account.
Veel plezier ermee !


dus niet stellen dat deze pp niet meer overdraagbaar is
/SPOILER]

Dat wil dus zeggen dat er iets niet klopt aan de post van onze klepper met 1 miljoen punten en 400 dorpen :wink:


Beste cornelus prul,

Indien je leuke ideeën hebt, kan je altijd terecht in dit forum.

Groeten, Miccie
wat klopt er niet , zal je ff overtuigen zie spoiler

Tribal Wars Statistieken: Wereld 14: Player
Tribalwars-spelersprofiel: cornelus prul
Player Graph


Speler bestaat niet meer
Naam:cornelus prul
Eerst gezien2011-05-27 14:11:01
Laatst gezien2013-04-14 03:12:15
Aantal stam veranderingen:26
Overnames:1358 (+770-588)
Toegetreden op:Onbekend
Beste rang:12320th December 2012
Meeste punten:4,094,36919th November 2012
Meeste dorpen:39919th November 2012
Andere werelden van deze speler:NL76NL75NLC1NLP9
Speler's vorige werelden:NL74NL73NL72NL71NL70Meer
Profiel bekeken:500
2020-10-02 22:21:54 CEST
/SPOILER]

ik speel dus al meer dan 10 jaar , als je het maar ff weet

overigens daarna onder vele andere namen , maar dat maakt niet uit
 
Reactiescore
447
97771AF3-CC65-4B66-9DFD-020890031D1F.jpeg

Vandaag een aanval gehad op ons record van Noire. Jammer genoeg heeft @noire het net niet gehaald. Morgen een nieuwe kans. Weet dat ik paraat sta om direct te counteren. Sorry voor dit onnodig lange intermezzo
 
Reactiescore
3.540
sorry hoor maar gemiddeld zegt niks toch? die kan toch 99 uitgebouwde dorpen hebben en dan nog 301 op 26 punten, kom je ook rond de 1 miljoen punten uit!
 
Reactiescore
1.140
Bekijk bijlage 23634

Vandaag een aanval gehad op ons record van Noire. Jammer genoeg heeft @noire het net niet gehaald. Morgen een nieuwe kans. Weet dat ik paraat sta om direct te counteren. Sorry voor dit onnodig lange intermezzo


Zat is te kijken maar je hebt ook echt die plunderaar lopen boosten inplaats van effectief te farmen dat maakt het wel beetje pijnlijk :oops:
 
Reactiescore
604
Bekijk bijlage 23634

Vandaag een aanval gehad op ons record van Noire. Jammer genoeg heeft @noire het net niet gehaald. Morgen een nieuwe kans. Weet dat ik paraat sta om direct te counteren. Sorry voor dit onnodig lange intermezzo
Kan niks meer zeggen dan werkelijk waar pro speler! De plunderaar boosten kostte vast veel skill :confused2:
 
Reactiescore
1.165
Tuurlijk, dit is een probleem waar ik al jaren over spreek. Nieuwere spelers, of spelers die terugkomen na een lange pauze, hebben geen schijn van kans in de huidige werelden. Teams van 8 man met een rustige 200k pp en 10 moraalbrekers/DU's/boostaccs zijn gewoon niet meer tegenop te boksen. Zelfs als je een mooie stam maakt van 15 nieuwere spelers kun je niks met de treintjes die om 4u snachts gestuurd worden en die om 8u aankomen terwijl jij net je 300 speer hebt gebouwd ( en als je een normaal slaapritme hebt kun je überhaupt niet meer solo spelen). TribalWars is een spel wat voor nieuwere of minder intensieve spelers gewoon niet meer te behappen valt, en dat heb ik leren accepteren. Daarom bloed dit spel ook al jaren langzaam dood, de werelden zijn belachelijk klein aan het worden. Over 5-10 jaar bestaat dit spelletje ook niet meer, aangezien er gewoon nul toestroom is van nieuwe spelers.

Spreek je over jezelf?
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Tuurlijk, dit is een probleem waar ik al jaren over spreek. Nieuwere spelers, of spelers die terugkomen na een lange pauze, hebben geen schijn van kans in de huidige werelden. Teams van 8 man met een rustige 200k pp en 10 moraalbrekers/DU's/boostaccs zijn gewoon niet meer tegenop te boksen. Zelfs als je een mooie stam maakt van 15 nieuwere spelers kun je niks met de treintjes die om 4u snachts gestuurd worden en die om 8u aankomen terwijl jij net je 300 speer hebt gebouwd ( en als je een normaal slaapritme hebt kun je überhaupt niet meer solo spelen). TribalWars is een spel wat voor nieuwere of minder intensieve spelers gewoon niet meer te behappen valt, en dat heb ik leren accepteren. Daarom bloed dit spel ook al jaren langzaam dood, de werelden zijn belachelijk klein aan het worden. Over 5-10 jaar bestaat dit spelletje ook niet meer, aangezien er gewoon nul toestroom is van nieuwe spelers.

Ik heb het vorige wereld al eens geopperd:

Een nachtbonus van 23:59 tot 18:00

Voordelen:
- Minder runners
- Minder blitzes
- Vrijwel iedereen kan dan daadwerkelijk zelf spelen
- Minder intensieve fake molens

Zelf plan ik mijn massa’s eigenlijk altijd pas vanaf 15:00. Zo bleef het voor onszelf en de tegenstander leuk.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan