Golden Awards

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Reactiescore
3.540
ik stel voor dat we allemaal onze huidige stam verlaten om een reunie te houden in de nieuwe topstam Broodje Tyrant Met Ui
 
Reactiescore
3.540
Hoho niet Cala generaliseren hoor, tis dat Daan mod is anders had ik hem wel gekickt

@Divine Legion dit ga ik je nooit vergeven, NNWO gaat wraak nemen op NWO!!!

6e7294b5cdbfd6c75d0bb03e9d3dd0df.png
 
Reactiescore
3.537
Kritiek op Baken is ook wel beetje overdreven. Het is Interdictum die hun account niet goed opgesteld hadden voor de moeilijkheid van de omgeving, denk persoonlijk dat Absurd er wel vanuit gaat dat ervaren spelers hun stuff onder controle hebben.

Dat Insomnia geen def gaf aan Interdictum valt ook te begrijpen in mijn opzicht. Kregen gelijkaardig aantal inc's van dezelfde spelers, geloof dat hij ook (fake) edels kreeg op een gegeven moment, al is het bij hem gaan stagneren, terwijl het bij ons bleef oplopen. Nu hadden wij beide als buur What the duck en Schedel, die lagen met hun sterke dorpen op bijna identiek dezelfde afstand naar zowel acc Inter als acc Yoda. De edels konden naar elk van ons beide gaan (aan de hand van waar hun edels geplaatst zijn gezet) wat maakte dat Yoda tot heel laat zijn def bij zichzelf moest houden en tegen het duidelijk werd wie het target was (want beide was ook altijd nog een optie) kwam hij al niet meer optijd om acc Inter bij te staan. Wat alsnog niet wilt zeggen hij iets meer had kunnen doen, maar het is zeker geen zwart/wit verhaal.

En zoals the Clown al reageerde op Kyuka, eerst en vooral niet doen alsof je alleskenner bent (alleen ik mag dat). De optie om Inter naar de rim te brengen is overduidelijk overwogen maar hebben wij zelf niet voor gekozen wegens geen ambitie voor, was het theoretisch de beste optie geweest ja? Zijn wij Kyuka's die theoretisch verkiezen boven gevoel, nee. Hebben nog enkele uitgebouwde dorpen, wij zijn nog niet helemaal weg, wij versterken ons cluster nu door bb's te edelen. Als ze onze hoofddorpen pakken zetten wij alles netjes op del. Netjes wilt zeggen, op een fatsoenlijke manier spelen. Dat je ons account daarop afvalt als niet netjes moet je natuurlijk durven na al je eigen streken.


Persoonlijk vind ik de kritiek op Baken van sommige onterecht, mij ga je niet horen zeggen het een wereldstam is maar ze spelen wel gewoon normaal, normaal spelen brengt handicaps met zich mee. Ipv de Mourinho tactiek, alles op save spelen en wandelend de start doorkomen, zo'n mensen moeten andere niet de les komen spellen.
 
Reactiescore
3.537
Had gekund ja. Al lijkt me dat heel makkelijk te blocken als je er niet meer dan 500/1000 in 1 dorp hebt steken.
 
Reactiescore
603
Had gekund ja. Al lijkt me dat heel makkelijk te blocken als je er niet meer dan 500/1000 in 1 dorp hebt steken.

Niet geschoten is altijd mis, en dat wordt sowieso nog vaak vergeten hoor
 
Reactiescore
3.537
Ik weet niet of hij nog edels kreeg van andere. Maar als hij ruim op voorhand kon zien hij geen target was is het wel een kwalijke zaak.

Ik betwijfel ten zeerste of Inter om 5 uur al kon zien met zijn torens. Was zelf toen niet meer aanwezig in ieder geval. Maar dat Inter target was, was wel al duidelijk door het aantal edels. Zoals ik zei was de optie er nog dat What thé duck en Schedel op Yoda zouden gaan.

Maar sws wel kwalijke zaak als hij met zijn torens al ruim van te voren kon zien het fakes waren. Mag hij komen uitleggen dan.
 
Bovenaan