Presenteer je huisdier W76

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Reactiescore
1.770
ik heb nog wel een inzending heb hem alleen nog niet echt kunnen uitwerken

echter is er wel een topique over op het VF
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
Wellicht kunnen we nog een paar inzendingen toelaten aangezien ik pas grondig punten geef eens ik thuis ben van werk en dat duurt nog even?

Nog tot 16u zou ik zeggen voor wie zin heeft!!
 
Reactiescore
470
Wellicht kunnen we nog een paar inzendingen toelaten aangezien ik pas grondig punten geef eens ik thuis ben van werk en dat duurt nog even?

Nog tot 16u zou ik zeggen voor wie zin heeft!!

Als ik nog wat tijd kan vrij maken zal ik mijn puppy Mila eens posten, ken je die nog rob?
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
Reactiescore
756
Prutske
Voor mij begon het eigenlijk allemaal zo'n 26 jaar geleden. Wij zijn altijd een gezin geweest, waar een huisdier op zijn plaats was. Toen ik op 19 januari 1994 geboren werd, zaten er een moeder en vader op me te wachten, geen broer of zus, maar wel een hondje. Zijn naam was Pruts. Het was een klein bruin, ontzettend fragiel hondje, vandaar zijn naam. Pruts is nog zo'n 10 jaar in mijn leven geweest. Jawel, een echt deel van het gezin. Aan alle mooie liedjes komt jammer genoeg een einde, Prutske is mooi ingeslapen, van ouderdom. Jammer genoeg heb ik geen foto meer van dit geweldig hondje.

Zenna
Zenna.jpg
Ik moet niemand vertellen dat je huisdier afgeven pijn doet. Lange tijd hebben we beslist om geen hondje meer te nemen, maar het huis voelde al snel als leeg aan, zonder een hondje. Allereerst werd er besloten om opnieuw een hondje in huis te nemen, genaamd Zenna. Zenna was een Jack Russel, een beetje speciaal ook wel. Normaal gezien laten Jack Russels hun oortjes hangen, maar Zenna deed dat niet. Zenna hield van tv kijken en gamen. Dit zal de foto onderaan bewijzen.

Miccie
Na zenna, kregen we de kans om een hondje in huis te nemen, dat als pup geboren werd bij een gezin dat er niet voor kon/wou zorgen. We krijgen het hondje cadeau, jammer genoeg in slechte gezondheid. Lange tijd was hij het zorgenkindje van het huis. Zijn naam was Miccie :) Miccie was een dwergpincher. Aangezien hij lang in slechte gezondheid was, werd hij uiteraard ook flink verwend. Dat zorgde er dan weer voor dat Miccie heel goed in zijn vel zat. Vele mensen vergeleken Miccie met een mini rotweiler. Het was een hondje met een sterk karakter. Ook heb ik van deze kanjer, jammer genoeg geen foto meer.

Het einde van Zenna en Miccie, was ook het einde van een mooi tijdperk. Mijn ouders gingen scheiden, en er kwam een nieuw adres. Op een nieuw adres, hoort uiteraard ook een nieuwe hond!

Jawel, Toby werd geboren! Toby is een Engelse Stafford. Vele mensen aanzien deze honden als gevaarlijk, maar eigenlijk is dit totaal niet zo. Wat mij betreft zijn dit de liefste honden die je maar kan hebben.

Toby als pup
Toby 2.jpg

Toby als volwassen hondje
Toby.jpg


Dit was mijn huisdieren verhaal in een notendop :)
Succes met het bepalen van de winnaar straks!

Groeten, Miccie
 
Reactiescore
5.592
Bovenaan