Praathoek

Reactiescore
290
Mooie is dat er zelfs door Rose gekeken werd naar toetreding wurm en Kaarsvet.

Hoe triest kan je als stam zijn?
Je hebt al verreweg de grootste meerderheid en accounts in de stam en dan denken jullie er nog aan om 2 recruits erbij te nemen? Laat staan die trieste BG met Wolves.

Jullie moeten je als Stam serieus gaan schamen. Eerst maken jullie 2 stammen compleet kapot en dan dit allemaal nog.
Laat eens wat haar op jullie ballen groeien en speel als echte mannen en fuck off met al jullie NAPS en BGS.
Ik heb er nooit aan
In je latere bericht geef je gewoon opnieuw toe dat rose. een zooi bg's heeft? Ik snap niet wat je aan mijn bericht niet snapt.
Puur Wolves... en ik ben er geen voorstander van.
 
Reactiescore
1.577
Het ligt natuurlijk ook aan de andere stammen. Zij moeten zelf ook wat tegen Rose ondernemen natuurlijk. VFgoed is er deze week in elk geval aan begonnen. Wij reiken alle andere topstammen de hand om zich aan te sluiten bij het winnende kamp:

Zijde 1:
Stammen: VFgoed
Zijde 2:
Stammen: Rose.

Timeframe: Laatste 48 uur

Totale overnames:

Kant 1:
7
Kant 2: 69
Verschil: 62

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1:
3
Kant 2: 0
Verschil: 3

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1:
37,820
Kant 2: 461,235
Verschil: 423,415

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1:
14,880
Kant 2: 0
Verschil: 14,880

chart
 
Reactiescore
290
welke stammen hebben een samenwerking die groter is dan rose/wolves?
Ik moet van mn stamgenoten stoppen op jullie te reageren helaas. Want ik zou om mijn “eigen” discussie dingen zeggen die wat ik denk niemand mag weten;).
En over die bg met wolves moet je niet bij mij zijn. Want ik ben de laatste persoon die daar een voorstander van is.
 
Reactiescore
34
Het ligt natuurlijk ook aan de andere stammen. Zij moeten zelf ook wat tegen Rose ondernemen natuurlijk. VFgoed is er deze week in elk geval aan begonnen. Wij reiken alle andere topstammen de hand om zich aan te sluiten bij het winnende kamp:

Zijde 1:
Stammen: VFgoed
Zijde 2:
Stammen: Rose.

Timeframe: Laatste 48 uur

Totale overnames:

Kant 1:
7
Kant 2: 69
Verschil: 62

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1:
3
Kant 2: 0
Verschil: 3

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1:
37,820
Kant 2: 461,235
Verschil: 423,415

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1:
14,880
Kant 2: 0
Verschil: 14,880

chart
Jij doet juist niks,
Buiten 2 edels gooien achter onze treinen (door samenwerking met 24/7?)...

Maar dat houd deze wereld wel wat interessanter voor ons :p
 
Reactiescore
976
Er zijn op W75 stammen die komen en stammen die gaan, VFgoed blijft echter mooi rechtstaan. Wij zijn goed bezig! :)
 

Deleted User - 487924308

Guest
Er is besloten mits een account een sollicitatie stuurt dat alles democratisch besproken wordt.
Mits ik nu open kaart mag spelen, die keuze maak ik zelf eventjes. Er kwam geen sollicitatie van hun kant dus er is nieteens over gestemd. Waar wij op hameren is dat wurm ons probeerde zwart te maken met R2w maar zelf afgewezen is. Hoe wij in onze stam met sollicitaties omgaan heb jij werkelijk niets over te zeggen. Wij hebben in dit geval een keuze gemaakt. er simpel over te stemmen? We snappen zelf ook dat het R2w wordt. Vandaar een stemming op democratische manier met argumenten onderling. Is het gebeurd het toetreden? Nee. Wat is dan je probleem?

Het komt nu naar buiten maar dit speelde zich al een geruime tijd geleden af. Vooralsnog is die kant in aardige oorlog dus om dit te bestempelen als R2w is klinkklare onzin.
Ik snap deze niet zo goed, wurm heeft dus geen sollicitatie gedaan maar is wel afgewezen?
 

DeletedUser79704

Guest
Ik moet van mn stamgenoten stoppen op jullie te reageren helaas. Want ik zou om mijn “eigen” discussie dingen zeggen die wat ik denk niemand mag weten;).
En over die bg met wolves moet je niet bij mij zijn. Want ik ben de laatste persoon die daar een voorstander van is.
ik ben goed genoeg op de hoogte van de diplomatie binnen w75 om te weten dus er geen enkele groep groter is dan rose/wolves samen. wat jullie doen is gewoon een wereld kapotspelen, maargoed alles om een wereldje te winnen he?
 
Reactiescore
1.478
Ik moet van mn stamgenoten stoppen op jullie te reageren helaas. Want ik zou om mijn “eigen” discussie dingen zeggen die wat ik denk niemand mag weten;).
En over die bg met wolves moet je niet bij mij zijn. Want ik ben de laatste persoon die daar een voorstander van is.
Je stamgenoten weten hoe kansloos ze bezig zijn. Kom naar Fly. :)
 
Reactiescore
34
ik ben goed genoeg op de hoogte van de diplomatie binnen w75 om te weten dus er geen enkele groep groter is dan rose/wolves samen. wat jullie doen is gewoon een wereld kapotspelen, maargoed alles om een wereldje te winnen he?

Vergeet Kaas niet ...
 
Reactiescore
1.000
Jij doet juist niks,
Buiten 2 edels gooien achter onze treinen (door samenwerking met 24/7?)...

Maar dat houd deze wereld wel wat interessanter voor ons :p

Je bent zelf een dramatische speler die door PP te abusen en een beetje goedkope diploamtie toevallig bij de nummer 1 stam is terecht gekomen. Aan je aanvallend gedrag te zien ben je nog slechter dan mijn kleine teen dus je zou beter kappen met je arrogant gedoe. Het feit is dat je 3-0 in het krijt staat tegen een stam die 10x kleiner is, en dat maakt jou gewoon een extreem zwakke speler.

Veel succes verder.
 
Reactiescore
1.707
ahahha ik dacht dat beware the stare een spelertje was van 5 dorpjes ofzo en vond het eigenlijk een beetje laf wat we deden, maar nu ik zie dat hij megagroot geabused is. WAT EEN HELDEN DIE VRIJ FORUMMERS!!!
 
Bovenaan