Praathoek

Reactiescore
1.478
“weer” te lezen.
Volgens mij is er eerder gewoon toegegeven dag Wolves en Rose. Een bg hebben.
Persoonlijk wat ik er van vind?
Is het klote voor de wereld? Ja eens, een stam zo groot als Rose. Zou geen bg’s nodig moeten hebben.
maar Ja die bg is er toch.
Redens bg? Die zijn er meerdere....
Wij hebben al van meerdere mensen gehoord (of dit nu waar is of niet) dat er meerdere grote stammen in groepen zouden zitten om info over Rose. Te delen en gezamenlijk wat te kunnen.
Dan terug kijkende naar w71 Hi Ho Zoals nu rose een “overmacht” heeft. Werden alle bgs/naps afgeslagen omdat we groot genoeg waren en de wereld wel zouden winnen. Gevolg: andere stammen gaan wel samenwerken waar Hi Ho afgekeurd om zou worden. En Hi Ho verliest de wereld.

Ben ik het eens met de bg? Nee ik denk er het mijne van en dat is bekend.
Maar jij bent een goed voorbeeld waarom rose het zou doen omdat er continu geklaagd word om mensen tegen ons op te zetten bewust of onbewust.

Maar als fly klagen terwijl er overal om jullie heen Bg’s/nap’s of afspraken gemaakt worden door jullie zelf is best wel hypocriet. En je mag me altijd prive aanspreken als je vragen hebt hoor.
Dus je bedoeling is om hiho 2.0 te worden maar dan zo groot dat de rest van de wereld er alsnog weinig tegen kan doen?
 
Reactiescore
2.386
Wurm al op delete ofni? Waarom anders al deze heisa?
 
Reactiescore
290
Dus je bedoeling is om hiho 2.0 te worden maar dan zo groot dat de rest van de wereld er alsnog weinig tegen kan doen?
Nu vraag ik me oprecht af of je leest wat ik zeg. Of lees je gewoon puur wat je zelf wil lezen en maak je er het je eigen van. Als je het wil weten stuur het maar prive dan leg ik het je uit.
 
Reactiescore
1.647
Sorry @Wurm 2.0 , omdat Rose het onwrikbare VFgoed niet klein kreeg, hebben ze maar beslist ons gewoon te passeren en makkelijkere targets te zoeken. Jammer dat jij daar het slachtoffer van bent.

Overigens, hier een tip hoe je je dorpen wel behoudt:
Bekijk bijlage 23609

Lol


RangNaamStamVerslagen
1 Wurm 2.0
151579_thumb
24/7
4,29 Mil.

En jij staat waar?
 

Deleted User - 487924308

Guest
Nu vraag ik me oprecht af of je leest wat ik zeg. Of lees je gewoon puur wat je zelf wil lezen en maak je er het je eigen van. Als je het wil weten stuur het maar prive dan leg ik het je uit.

Je zegt dat Hi Ho fout gegaan is op w71 door het niet aan te gaan van BG's/NAP's, wat Rose. hier dan wel doet? Maar hi ho is toch eerder fout gegaan toen door het verkeerde imago naar voor te brengen en dat niet proberen op te krikken. Iets wat ik deze wereld ook weer zie.
 
Reactiescore
1.380
Mooie is dat er zelfs door Rose gekeken werd naar toetreding wurm en Kaarsvet.

Hoe triest kan je als stam zijn?
Je hebt al verreweg de grootste meerderheid en accounts in de stam en dan denken jullie er nog aan om 2 recruits erbij te nemen? Laat staan die trieste BG met Wolves.

Jullie moeten je als Stam serieus gaan schamen. Eerst maken jullie 2 stammen compleet kapot en dan dit allemaal nog.
Laat eens wat haar op jullie ballen groeien en speel als echte mannen en fuck off met al jullie NAPS en BGS.
 
Reactiescore
290
Je zegt dat Hi Ho fout gegaan is op w71 door het niet aan te gaan van BG's/NAP's, wat Rose. hier dan wel doet? Maar hi ho is toch eerder fout gegaan toen door het verkeerde imago naar voor te brengen en dat niet proberen op te krikken. Iets wat ik deze wereld ook weer zie.
Ik heb deze wereld al vaker dingen onderbouwd.
Hi Ho is fout begonnen met de Mb legers aan t front en dat snap ik. Maar de fout daarna was luisteren naar al het “gezeik” tegen hi ho op het AF en maar geen bgs etc daardoor willen beginnen. Wegens dat weer lekker op t af zou komen.
Nu beginnen precies de zelfde mensen hier weer op Rose te “zeiken” om zelfde redenen alleen hebben mensen ervan geleerd en door al dat “gezeik” en samenspannen gaan ze JUIST bgs etc aan....

Als er door kleine spelers al PM’s gedaan worden naar Rose. Dat allerlei stammen info delen over rose etc zegt dat voor Rose ook genoeg he? Als andere stammen samen bgs afsluiten en door die bgs “groter” zijn als bijvoorbeeld een Rose word hier niks van gezegd. Maar Rose moet alles alleen doen waarbij de rest mag doen en laten wat ze willen.

Buiten dat om ben ikzelf er ook niet van maar je word wel gedwongen uiteindelijk.
 

DeletedUser79704

Guest
Als er door kleine spelers al PM’s gedaan worden naar Rose. Dat allerlei stammen info delen over rose etc zegt dat voor Rose ook genoeg he? Als andere stammen samen bgs afsluiten en door die bgs “groter” zijn als bijvoorbeeld een Rose word hier niks van gezegd. Maar Rose moet alles alleen doen waarbij de rest mag doen en laten wat ze willen.

Buiten dat om ben ikzelf er ook niet van maar je word wel gedwongen uiteindelijk.
welke stammen hebben een samenwerking die groter is dan rose/wolves?
 
Reactiescore
1.478
Nu vraag ik me oprecht af of je leest wat ik zeg. Of lees je gewoon puur wat je zelf wil lezen en maak je er het je eigen van. Als je het wil weten stuur het maar prive dan leg ik het je uit.
In je latere bericht geef je gewoon opnieuw toe dat rose. een zooi bg's heeft? Ik snap niet wat je aan mijn bericht niet snapt.
 
Reactiescore
363
Hoe triest kan je als stam zijn?
Je hebt al verreweg de grootste meerderheid en accounts in de stam en dan denken jullie er nog aan om 2 recruits erbij te nemen?
Er is besloten mits een account een sollicitatie stuurt dat alles democratisch besproken wordt.
Mits ik nu open kaart mag spelen, die keuze maak ik zelf eventjes. Er kwam geen sollicitatie van hun kant dus er is nieteens over gestemd. Waar wij op hameren is dat wurm ons probeerde zwart te maken met R2w maar zelf afgewezen is. Hoe wij in onze stam met sollicitaties omgaan heb jij werkelijk niets over te zeggen. Wij hebben in dit geval een keuze gemaakt. er simpel over te stemmen? We snappen zelf ook dat het R2w wordt. Vandaar een stemming op democratische manier met argumenten onderling. Is het gebeurd het toetreden? Nee. Wat is dan je probleem?

Het komt nu naar buiten maar dit speelde zich al een geruime tijd geleden af. Vooralsnog is die kant in aardige oorlog dus om dit te bestempelen als R2w is klinkklare onzin.
 
Reactiescore
363
Tevens wil ik nog even toevoegen dat wij niet hun aangesproken hebben maar andersom. Dit is misschien wat makkelijker te begrijpen voor je.

Neem dat mee in combinatie met de keuze over elk lid gewoon te praten met elkaar en je hebt een heel ander verhaal klaarliggen.
 
Bovenaan