Announcement geweest?

Reactiescore
429
Beste medeforum fanaten,

hierbij open ik een topic omdat er van de nogal wat commotie was in de skype/discord/whatsapp groepen waar ik in zat omdat er diverse farm scripts 'opeens' illegaal waren geworden en daarom was iedereen die in het bezit was van enkele prive scripts waarmee wij farmden in paniek raakten

nu zat ik al eerder wat op het forum rond te scrollen en te speuren opzoek naar een aankondiging die hieraan gekoppeld was maar die zie ik nergens staan.

ik was benieuwd of het aan mij lag, en ik gewoon niet kan zoeken (gebeurt vaker) of dat er niks openbaar was gemeld.

NB. als dit onder scripts forum valt mag je hem gerust verplaatsen, maar ik dacht een vraag hoort in het vragen topic plaats

(ps, als er farmscripts zijn die nog wel werken, let me know plz mijn arm doet pijn van het op a/b/c klikken)

Eric
Addison Rae W75
 

DeletedUser17472

Guest
Volgens mij zijn er geen scripts 'opeens' afgekeurd. Er is dus ook geen aankondiging geweest.

Zoals ik altijd zeg, gebruik geen illegale scripts, want ze zijn in staat alles te traceren. Wil je weten of een script legaal is, kun je altijd support indienen en het script voorleggen. Het wordt dan nagekeken of het script wel of niet legaal is.
 
Reactiescore
429
Volgens mij zijn er geen scripts 'opeens' afgekeurd. Er is dus ook geen aankondiging geweest.

Zoals ik altijd zeg, gebruik geen illegale scripts, want ze zijn in staat alles te traceren. Wil je weten of een script legaal is, kun je altijd support indienen en het script voorleggen. Het wordt dan nagekeken of het script wel of niet legaal is.

er waren scripts goedgekeurd, en een maand later waren ze 'opeens' illegaal, er waren wat regels veranderd in het TW nl beleid begreep ik uit mijn support

ging over exact het zelfde script
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser17472

Guest
Alle goedgekeurde scripts zijn bekend bij de communitymanager, ook de scripts die in bezit zijn van een stam. Geen idee of je het zelf hebt nagevraagd of een script legaal was of niet. Illegale scripts worden ook doorgegeven.
Als je een support hebt lopen over scripts, lijkt het me beter om daar te bespreken. Dan heb je een zwart op wit antwoord.
 
Reactiescore
429
Alle goedgekeurde scripts zijn bekend bij de communitymanager, ook de scripts die in bezit zijn van een stam. Geen idee of je het zelf hebt nagevraagd of een script legaal was of niet. Illegale scripts worden ook doorgegeven.
Als je een support hebt lopen over scripts, lijkt het me beter om daar te bespreken. Dan heb je een zwart op wit antwoord.

ik kan inderdaad nog reageren op de support, ik zal daar anders wel even om opheldering vragen
 
Reactiescore
2.489
Soms wordt er teruggekomen op een eerdere aankondiging dat een script legaal, toch illegaal is. Daarom werd het script afgekeurd en tevens uit alle snellijsten 'verbannen'.

Het pogen van het lopen van dit script zal dan tot een heel duidelijke melding komen dat het script illegaal is.
 
Reactiescore
429
Soms wordt er teruggekomen op een eerdere aankondiging dat een script legaal, toch illegaal is. Daarom werd het script afgekeurd en tevens uit alle snellijsten 'verbannen'.

Het pogen van het lopen van dit script zal dan tot een heel duidelijke melding komen dat het script illegaal is.

dus er is geen announcement geweest dat opeens onze farm scripts verboden werden?
 
Bovenaan