Het begin van wereld 76, potentieel topniveau?

Reactiescore
1.165
Jij geeft aan in je posts de motivering waardoor jullie over zijn gegaan op de aanval. Namelijk dat het front dat bij jullie ligt niet in verband staat met deze stab door de afstand. In mijn post en ook die van Litte Red wordt dit argument ontkracht, omdat zo'n stab nu eenmaal gevolgen kan hebben voor bijvoorbeeld preventieve DEF waardoor de reële mogelijkheid bestaat dat indirect van deze stab geprofiteerd is.

En nu reageer je maar niet meer, omdat je geen zin hebt in een welles niettes spelletje. Kom er dan eerlijk voor uit dat je fout hebt gezeten en de gevolgen die de stab van Murus heeft gehadniet helemaal goed hebt ingeschat. (Zelfde verhaal als Elko eerder vandaag) Simpelweg stoppen en de discussie een welles nietes spelletje noemen op het moment dat je doorhebt hoe onzinnig je argumenten zijn is natuurlijk kansloos.

Je laat het nu overkomen alsof de stab van Murus, de reden is om voor ons tot aanval over te gaan. Dat is niet waar he...
Aanval stond al een week gepland :)
 
Reactiescore
768
Je laat het nu overkomen alsof de stab van Murus, de reden is om voor ons tot aanval over te gaan. Dat is niet waar he...
Aanval stond al een week gepland :)
Anton doelt er meer op dat er geprofiteerd (bewust of onbewust) van de gevolgen t.a.v. Moby. Als dat niet had plaatsgevonden, dan had er mss def bij Siimontjee kunnen staan. Ik zeg niet dat, dat zo zou zijn geweest,
 
Reactiescore
1.165
Anton doelt er meer op dat er geprofiteerd (bewust of onbewust) van de gevolgen t.a.v. Moby. Als dat niet had plaatsgevonden, dan had er mss def bij Siimontjee kunnen staan. Ik zeg niet dat, dat zo zou zijn geweest,

Ja dat is makkelijk scoren. Siimontjee had een week de tijd om zich voor te bereiden en enkel bij Kyuka stond een stack. Tot zover zijn argument?:redface:
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
Grappig. Miljoen schreeuwers hier die toch uiterst zeker wisten dat murus NOOIT dorpen terug zou geven. Dat tyrant ze er niet op zou aanspreken en dat die onderhandelingen vast niet voorstellen.

Puntje bij paaltje zijn 2 vd 3 al blij met hun compensatie en de derde heeft al een tijdje een aanbod van alle dorpen trrug en een dorp clear als compensatie. En dan nu geen woord van die mensen erover he, zo walgelijk hypocriet weer en geeft ook aan (wat allang logisch was) dat het puur gaat om tyrant hier te kunnen bashen.
 
Reactiescore
1.278
Ja dat is makkelijk scoren. Siimontjee had een week de tijd om zich voor te bereiden en enkel bij Kyuka stond een stack. Tot zover zijn argument?:redface:

Misschien even de posts nalezen die hierover gaan? Het is vrij normaal dat spelers DEF terughalen wanneer er ineens een onverwachtse dreiging opdoet -> stab van Murus. Murus leaved de stam valt drie leden aan en dit is natuurlijk een gebeurtenis waardoor men zich minder veilig voelt en bang is om nummer vier te worden.

Een verandering in safe/front liggingen van een stam zorgt altijd voor onrust met betrekking tot stamdef, ik denk dat iedereen dit kan beamen. Dat gevaarlijke front van DOTN lijkt dan ineens een stuk minder gevaarlijk met de prominentere dreiging van Murus. Dat Simon een week had om zich voor te bereiden doet er dan ook weinig toe. Gezien de veranderde situatie van de stam en de onduidelijkheid met betrekking tot Murus had de stam nog maar maximaal 21 uur om hier allemaal op in te spelen.

Maar het klopt inderdaad dat je nu maar één stack bent tegengekomen, maar de kans dat dit er meer zouden zijn al had Murus fatsoenlijk met een NAP geleaved is beduidend groter. Daarom had het jullie gesierd al was er langer dan 21 uur gewacht, want kom op 21 uur...
 
Reactiescore
470
Ja dat is makkelijk scoren. Siimontjee had een week de tijd om zich voor te bereiden en enkel bij Kyuka stond een stack. Tot zover zijn argument?:redface:

Dat haalt het argument niet weg dat er meer def had kunnen staan als er geen 3 stamgenoten waren gestabbed 1 dag voor de aankomst van de massa? Dus in die zin kan je stellen dat de stab jullie heeft geholpen.
 
Reactiescore
768
Grappig. Miljoen schreeuwers hier die toch uiterst zeker wisten dat murus NOOIT dorpen terug zou geven. Dat tyrant ze er niet op zou aanspreken en dat die onderhandelingen vast niet voorstellen.

Puntje bij paaltje zijn 2 vd 3 al blij met hun compensatie en de derde heeft al een tijdje een aanbod van alle dorpen trrug en een dorp clear als compensatie. En dan nu geen woord van die mensen erover he, zo walgelijk hypocriet weer en geeft ook aan (wat allang logisch was) dat het puur gaat om tyrant hier te kunnen bashen.
Dat hoort erbij he, dat gebeurde op W73 ook en elke andere wereld. Onderdeel van het spel :p
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
Dat hoort erbij he, dat gebeurde op W73 ook en elke andere wereld. Onderdeel van het spel :p
Ja ik snap het ook allemaal wel. Zat ik nu niet in tyrant zat ik wss net zo te schreeuwen als de rest, puur tribalisme wat dat betreft.

Ondertussen worden de gedupeerden gewoon geholpen en zijn die tevreden met de onderhandelingen dus ik snap eigenlijk niet waarom we nog hier reageren op mensen die er niets mee te maken hebben want die zullen toch nooit een kans laten liggen de andere stam zwart te maken.
 
Reactiescore
180
Ja dat is makkelijk scoren. Siimontjee had een week de tijd om zich voor te bereiden en enkel bij Kyuka stond een stack. Tot zover zijn argument?:redface:
Dus dan mag je gewoon direct profijt nemen van de indirecte gevolgen van de stab? Elke oorzaak heeft zijn gevolg. In dit verhaal heeft kamp Tyrant een slecht oorzaak gecreëerd, waarvan de gevolgen voor CS zijn. CS is onterecht benadeeld, alleen Tyrant(die ze heeft benadeeld) mag hier optimaal gebruik van maken, zonder enige schaamte?

Dat er geen "deff had kunnen" staan of "toch niet had gestaan" haalt niet weg dat hetgene wat jullie hebben gedaan net zo slecht is als dat er wel deff had kunnen staan. Dat maakt echt geen enkel verschil. Het praktische aspect van een discutabele actie maakt de actie niet "niet-discutabel".
 
Reactiescore
768
Ja ik snap het ook allemaal wel. Zat ik nu niet in tyrant zat ik wss net zo te schreeuwen als de rest, puur tribalisme wat dat betreft.

Ondertussen worden de gedupeerden gewoon geholpen en zijn die tevreden met de onderhandelingen dus ik snap eigenlijk niet waarom we nog hier reageren op mensen die er niets mee te maken hebben want die zullen toch nooit een kans laten liggen de andere stam zwart te maken.
Tja, mensen die nu 'schreeuwen' hebben hetzelfde meegemaakt op W73. Toen hielden ze ook hun mond dicht of verdedigden ze mensen met shady acties. Daar zijn ook geen consequenties voor geweest :p.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Misschien even de posts nalezen die hierover gaan? Het is vrij normaal dat spelers DEF terughalen wanneer er ineens een onverwachtse dreiging opdoet -> stab van Murus. Murus leaved de stam valt drie leden aan en dit is natuurlijk een gebeurtenis waardoor men zich minder veilig voelt en bang is om nummer vier te worden.

Een verandering in safe/front liggingen van een stam zorgt altijd voor onrust met betrekking tot stamdef, ik denk dat iedereen dit kan beamen. Dat gevaarlijke front van DOTN lijkt dan ineens een stuk minder gevaarlijk met de prominentere dreiging van Murus. Dat Simon een week had om zich voor te bereiden doet er dan ook weinig toe. Gezien de veranderde situatie van de stam en de onduidelijkheid met betrekking tot Murus had de stam nog maar maximaal 21 uur om hier allemaal op in te spelen.

Maar het klopt inderdaad dat je nu maar één stack bent tegengekomen, maar de kans dat dit er meer zouden zijn al had Murus fatsoenlijk met een NAP geleaved is beduidend groter. Daarom had het jullie gesierd al was er langer dan 21 uur gewacht, want kom op 21 uur...

Bedankt Anton voor je input, maar we weten allebei dat we dan wellicht wat meer off waren verloren en het resultaat hetzelfde was. De beste man is voor 08:05 niet eens online geweest immers.

Verder is het zelf iemand die nog een lekkere stab wilde plaatsen op z’n bg, dus we hoeven geen medelijden te hebben. Ook vond deze knul het nodig om ons met zijn dorpsnamen en in pm te beledigen, daar is Dirk nogsteeds onzeker door.
 
Reactiescore
180
Bedankt Anton voor je input, maar we weten allebei dat we dan wellicht wat meer off waren verloren en het resultaat hetzelfde was. De beste man is voor 08:05 niet eens online geweest immers.

Verder is het zelf iemand die nog een lekkere stab wilde plaatsen op z’n bg, dus we hoeven geen medelijden te hebben. Ook vond deze knul het nodig om ons met zijn dorpsnamen en in pm te beledigen, daar is Dirk nogsteeds onzeker door.
Dus achteraf mag het toch?

Van te voren kon je dit niet weten, dus heb je zonder deze kennis de actie domweg doorgezet. Achteraf lullen is altijd makkelijk, maar maakt geen verschil in deze situatie.

Daarbij ook al was dat niet het geval en wist je het wel van tevoren, is dat geen vrijbrief tot zo'n handeling. Het discutabele blijft er dan aanzitten, ondanks dat het qua uitkomst geen verschil heeft bij beide partijen(mogelijk).

Als je weet dat je opslag gaat krijgen van je baas, wacht je geduldig af totdat je dat ontvangt. Je gaat niet liegen om je prestaties zodat je de opslag eerder ontvangt. Ookal maakt dat geen verschil voor de beide partijen; de baas had je de opslag toch wel gegeven en jij had het sowieso wel gehad. Dat is alleen geen vrijbrief om te mogen liegen bij je baas om eerder opslag te krijgen.

Situatie van dit voorbeeld is anders, alleen het morele aspect van het verhaal is vergelijkbaar.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Huh is dit topic nog steeds gaande??
 
Bovenaan