Het begin van wereld 76, potentieel topniveau?

Reactiescore
195
Ik zou mogelijk in die situatie hetzelfde gedaan hebben als ik nog in een stam zit en dan al lees dat de massaplannen op mij gericht zijn (leest mijn stam mee????). Dat houdt ook in dat een NAP aanbieden geen zin zou hebben als dat er al staat.

Dat murus sowieso al veel wil doen om ze te compenseren vind ik eigenlijk alleen maar lovenswaardig.

Een massa gepland staat, hier is nergens enig bewijs van te vinden dus waarom blijven jullie bullshit erbij halen?

Er staat duidelijk in een voorgaand bericht dat de geloofwaardigheid van Murus zijn loyaliteit hersteld was, dus waarom zouden wij dan een massa op hem plannen?

Ook werd er gezegd ALS hij de stam zou verlaten? Dan kan je alsnog op een menswaardig uur de stam verlaten dan heb je nog enkele uren voordat de eerste zogenaamde gespaarde edels zouden aankomen maar nee in de holst van de nacht is makkelijker he ;)
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.294
Naja dat vraag ik mij af, het voelt een beetje als een grote groep tegen een kleine groep.
Snap ook niet waarom jij hun zo verdedigd, of speel je met ze samen?
De reden dat ik hier mee doe, is omdat het nogmaals meerdere tegen 1 is.
Of kan je er gewoon niet tegen hoe ik mijn dingen beargumenteer. Want inhoudelijk ben je nog niet echt op mij in gegaan.

Haha wat, tegen 1? Wil je beweren dat je de enige bent die nu hier buiten hun stam murus op het matje wil roepen :biggrin::biggrin::biggrin:
Ik zit inderdaad in de stam dus krijg ook het eea mee.

Nee ik vind het gewoon grappig hoe je allerlei voorstellen doet hoe er gecompenseerd kan worden terwijl je niets met de kwestie te maken hebt en dit echt de situatie niet beter maakt. Dus als het je echt om de benadeelde spelers gaat wacht je gewoon rustig af hoe die gesprekken verlopen.
 
Reactiescore
614
Even ter info, hun oplossing is :

Het helpen met het edelen en clearen van 4 dorpen voor Jan86 een speler, wow fantastische compensatie voor het verliezen 3 dorpen en alle troepen.

Moby krijgt 1 dorp terug en een NAP. Jes 1 dorp van de 6 die hij kwijt is!

Lets go krijgt zijn dorp terug en 3 weken NAP.

Wat een professionele en eerlijke oplossingen, mijn leden worden hier vooral niet benadeeld

Murus stabt voor in totaal 8/9 dorpen en daar houdt hij er 6/7 zelf van bij? Is dit een oplossing zoeken? Ik ga met plezier iedere wereld naar dit topic doorverwijzen zodat niemand vergeet wat voor zielige actie Murus & Kyuka op w76 hebben begaan.

Als jij zo kinderachtig erover door blijft gaan zou ik als ik hen was niet eens een compensatie bieden. Want dit is echt een typisch gevalletje het is nooit goed genoeg. Kunnen ze er beter optimaal gebruik van maken als dat toch het geval is ;)
 
Reactiescore
2.444
Jij daarin tegen hebt volgens mij geen compensatie gegeven aan de speler die je kickte en diezelfde dag om 8u edels kreeg, of wel? Eerst aan jezelf werken voordat je de goede intenties van andere minacht.

Dit wordt telkens als tegen argument gegeven maar is inmiddels volgens mij al meerdere keren ontkracht hier op het AF. De betreffende speler was een pp farmer en was een 10 daags ultimatum gegeven om serieus te gaan spelen of uit de stam gezet te worden.
 
Reactiescore
286
Haha wat, tegen 1? Wil je beweren dat je de enige bent die nu hier buiten hun stam murus op het matje wil roepen :biggrin::biggrin::biggrin:
Ik zit inderdaad in de stam dus krijg ook het eea mee.

Nee ik vind het gewoon grappig hoe je allerlei voorstellen doet hoe er gecompenseerd kan worden terwijl je niets met de kwestie te maken hebt en dit echt de situatie niet beter maakt. Dus als het je echt om de benadeelde spelers gaat wacht je gewoon rustig af hoe die gesprekken verlopen.

Oh nee dat ben ik zeker niet nee, maar jullie premade zijn langere spelers op tw en proberen iets goed te praten wat niet goed te praten valt.
Ik vind het bijna een zelfde situatie als die van Ruvon op w72. Daarin zat jij in de benadeelde partij en weet je donders goed wat dit inhoud.

de reden dat ik compensatie dingen voorstel is misschien niet helemaal mijn taak, maar ik vind dat ik wel mijn mening erover mag delen en mag zeggen wat IK denk dat goed is.

jullie willen in mijn ogen hier makkelijk mee weg komen, vooral omdat de ligging van murus een mooie ligging is voor de stam.

ik zal zeker afwachten, maar ik zou het helemaal gek vinden als mijn commentaar op het AF ten nadele van de gedupeerde is. Wie of wat er gezegd wordt staat los van wat jullie oplossing is voor deze smerige situatie.
 
Reactiescore
195
Als jij zo kinderachtig erover door blijft gaan zou ik als ik hen was niet eens een compensatie bieden. Want dit is echt een typisch gevalletje het is nooit goed genoeg. Kunnen ze er beter optimaal gebruik van maken als dat toch het geval is ;)

Kinderachtig op in blijven gaan, hoor je jezelf wel bezig? Ik wacht nog op de eerste reactie van jullie kant met enige inhoud.

Denk moest ik dit niet op het AF hebben gegooid dat jullie rustig verder konden doen met jullie vieze praktijkjes he :D

Ik laat alleen maar aan de geïnteresseerde n weten wat voor super oplossingen jullie aanbieden. Niks mis mee toch? Of zijn ze zo belachelijk dat je je ervoor schaamt.
 
Laatst bewerkt:

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Dit wordt telkens als tegen argument gegeven maar is inmiddels volgens mij al meerdere keren ontkracht hier op het AF. De betreffende speler was een pp farmer en was een 10 daags ultimatum gegeven om serieus te gaan spelen of uit de stam gezet te worden.

BBE0C9DB-20F4-41C0-858E-20979A99E80A.jpeg
Dat is niet hoe het gegaan is.
 
Reactiescore
604
Moby krijgt 1 dorp terug en een NAP. Jes 1 dorp van de 6 die hij kwijt is!

We hebben nog niks concreets besproken met moby, we zijn nog in afwachtend op antwoord! Dus alsjeblieft hou al je assumpties voor je.
 
Reactiescore
614
Kinderachtig op in blijven gaan, hoor je jezelf wel bezig? Ik wacht nog op de eerste reactie van jullie kant met enige inhoud.

Denk moest ik dit niet op het AF hebben gegooid dat jullie rustig verder konden doen met jullie vieze praktijkjes he :D

Ik laat alleen maar aan de geïnteresseerde n weten wat voor super oplossingen jullie aanbieden. Niks mis mee toch? Of zijn ze zo belachelijk dat je je ervoor schaamt.

Ik speel deze wereld niet, tot dusver ‘jullie’ kant. Volledig onpartijdig :)

Even een tip m.b.t. communicatie. Stel een vraag i.p.v. dat je aannames doet en daar heel je post op baseert ;)
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Sorry maar dit is toch te lachwekkend?
Jullie denken het te zien als ''noodweer'' terwijl al weken geleden is aangekondigd dat jullie sowieso bij die premade van @Kyuka horen. Jullie wisten al vanaf dag 1 van wereld 76 dat jullie samen in een stam zouden komen en dat je in de stam Tyrant terecht zou komen.
Je bent bang dat je huidige stam CS, jullie zou aanvallen wanneer je deze overstap zou maken? Zoiets is toch meer dan terecht, want jullie hebben net zoals Kyuka gewoon vies gespeeld en misbruik gemaakt van de stam.
In plaats van om dan gewoon toe te geven dat je lullig bezig bent geweest en de aanvallen te incasseren als een man met waarde, leaven jullie de stam om 03:00 en treinen jullie de spelers om 08:00 en daarop de volgende dagen ook nog wat dorpen.
Het zou jullie eerder sieren om gewoon op barbaar te gaan en weg te gaan van deze wereld met deze actie, want dit is gewoon laf.
Of geef alle dorpen terug aan CS en val ze minimaal een week niet meer lastig nadat het laatste dorp is overgenomen.

Vind het vooral triest hoe jullie dit goed proberen te praten op deze manier.

We hebben geen misbruik gemaakt van de stam, want de stam is nooit lange termijn geweest. Leider Supergirl heeft namelijk in vroeg stadium al aangegeven dat er slechts in enkele spelers potentie zat en we opzoek moeten naar betere oplossingen.

Hoezo heeft Kyuka de stam dan misbruikt? We hebben de stam precies zo gebruikt als hij bedoelt was?


Klopt, ik moest hem kicken van supergirl dus is inderdaad niet zo gegaan.

Dat dit een screens is van een extern communicatiemiddel buiten TW maakt deze screen nog eens extra irrelevant en onbetrouwbaar.
Jouw screens met doorgestreepte namen zijn meer waard zeker? Je bent als speler, discussietegenstander en stamleider nog minder waard dan de 1lc die ik net op een barb met opgebouwde muur ben doodgelopen.
 
Reactiescore
1.893
Dit wordt telkens als tegen argument gegeven maar is inmiddels volgens mij al meerdere keren ontkracht hier op het AF. De betreffende speler was een pp farmer en was een 10 daags ultimatum gegeven om serieus te gaan spelen of uit de stam gezet te worden.
Het kan zijn dat ik eroverheen heb gelezen, maar waar is dat 10-daagse ultimatum gegeven dan?
 
Reactiescore
195
Je bent als speler, discussietegenstander en stamleider nog minder waard dan de 1lc die ik net op een barb met opgebouwde muur ben doodgelopen.

Verander die “je” door “ik” en dan is deze post het eerste inhoudsvolle dat jij geplaatst hebt op de laatste 30 pagina’s.

Alles wat jij beweerd is al meermaals ontkracht door meerdere personen, dat je zelfs nog blijft praten is bewonderingswaardig, maar begint meer naar het zielige te leunen.

Je hebt geen poot om op te staan en daarom gooi je alles in de strijd om toch maar je gelijk te kunnen halen over een PP speler, ik ga oprecht stuk om jou.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.294
Alles wat jij beweerd is al meermaals ontkracht door meerdere personen, dat je zelfs nog blijft praten is bewonderingswaardig, maar begint meer naar het zielige te leunen.

Verander die “je” door “ik” en dan is deze post het eerste inhoudsvolle dat jij geplaatst hebt op de laatste 30 pagina’s.
 
Bovenaan