Spotprenten

Reactiescore
2.444
helms deep, so it begins - So it begins...
 
Reactiescore
1.278
Pit aan het beesten?
 
Reactiescore
2.444
Pit aan het beesten?

Mwa, ik heb met Michiel van Snow vandaag gedeft. De hele dag solo op het account zitten valt me alleen wat zwaarder dan ik me van vroeger herinner, de hele dag achter de pc ging als 18 jarige toch makkelijker haha. Stond gepland om de twee gepakte cf's bij Kratje af te staan, met het cluster dat ik heb is def heel erg schaars en zou die cf's stacken kansloos zijn (zie plaatje). Momenteel ben ik helaas een dorp aan Oelewapper verloren dat niet op de planning stond, nu nog een recap strijd om maar doordat ik de aandacht even verloor zag ik te laat dat een snipe het niet ging houden.


bd65e5ba7d71e19676ece755b07ef786.png
 
Reactiescore
1.278
Mwa, ik heb met Michiel van Snow vandaag gedeft. De hele dag solo op het account zitten valt me alleen wat zwaarder dan ik me van vroeger herinner, de hele dag achter de pc ging als 18 jarige toch makkelijker haha. Stond gepland om de twee gepakte cf's bij Kratje af te staan, met het cluster dat ik heb is def heel erg schaars en zou die cf's stacken kansloos zijn (zie plaatje). Momenteel ben ik helaas een dorp aan Oelewapper verloren dat niet op de planning stond, nu nog een recap strijd om maar doordat ik de aandacht even verloor zag ik te laat dat een snipe het niet ging houden.


bd65e5ba7d71e19676ece755b07ef786.png

Toch prima staande gehouden? Wel een compliment waard. Vrij lastig front door het wegvallen van TBIQ. Zeker met het kwantiteitsverschil ga je nu eenmaal vrij selectief moeten stacken.

Ben benieuwd of je komende dagen de nasleep van de massa ook de baas bent. Zou eigenlijk niet mogen met al die offensieve middelen op front.
 
Reactiescore
2.444
Ben benieuwd of je komende dagen de nasleep van de massa ook de baas bent.

Heel eerlijk gezegd heb ik de vrije tijd simpelweg niet om dit soort massa's langdurig te deffen. Ik had vandaag toevallig een vrije dag en dat kwam goed uit. Maar de massa's worden helaas alleen op kwantiteit en activiteit gegooid en niet op kwaliteit. Slinger 1c met vier account's, zorg dat je een paar uur eerder het achterland bestookt met 1c + edel-spam en dan een paar uur later het front. Weet iemand dat te deffen dan gooi je de komende vijf dagen lang alleen maar 1c en breekt iemand vanzelf op activiteit.

Met een fatsoenlijk team is dat prima te deffen maar helaas zit ik solo en dan wordt het naast het normale leven zo goed als onmogelijk om deze op activiteit gebaseerde massa's langdurig te deffen.
 
Reactiescore
1.138
Maar de massa's worden helaas alleen op kwantiteit en activiteit gegooid en niet op kwaliteit.

Om eerlijk te zijn als je geen kwantiteit of activiteit gebruikt verliest een topper eigenlijk nooit dorpen.
Tis vervelend maar vrij logisch een actief account met goeie spelers kunnen een massa eigenlijk altijd wel deffe tenzij er een enorm kwantiteits verschil is of als er een moment van inactiviteit is.
Uiteraard enkele dorpen winst die ongunstig liggen kunnen zeker behaald worden maar zodra je op een natuurlijke gap tussen de clusters stuit ga je niet verder komen er van uit gaand dat er 24/7 bemanning is van top spelers.

Daarom wordt er ook eigenlijk altijd met massa's gewerkt in dit stadium om een kwantiteit overmacht te creëren of met een blitz in de hoop op een inactief moment.

Winsten zonder massa's tussen 2 actieve top accounts zie je eigenlijk bijna nooit tenzij het dus blitz was. (op enkele losse ongunstig gelegen dorpen na misschien)
 
Bovenaan