Praathoek

Reactiescore
1.753
Ik zit in België aan hogeschool, bij mij zetten ze in op 'contactrijk onderwijs' dus ik heb gewoon alle lessen op de campus. Met mondmasker op en steeds handen en banken ontsmetten weliswaar :p
 
Reactiescore
489
Ik zit in België aan hogeschool, bij mij zetten ze in op 'contactrijk onderwijs' dus ik heb gewoon alle lessen op de campus. Met mondmasker op en steeds handen en banken ontsmetten weliswaar :p

Ik in Antwerpen en heb enkel praktijk op school. Ik vind die online lesse wel een stuk beter, hoef je je bed er niet voor uit :p
 
Reactiescore
1.018
Vind het toch wel irritant hoor, dat online les krijgen. Mijn concentratieboog is al bijzonder kort, met online lessen lijkt het meer een punt te worden dan een boog te blijven.
 
Reactiescore
382
Vind het toch wel irritant hoor, dat online les krijgen. Mijn concentratieboog is al bijzonder kort, met online lessen lijkt het meer een punt te worden dan een boog te blijven.
Ik skip ook veel sneller een lecture, geen idee waarom, maar als je naar de collegezaal kan geeft dat toch iets meer motivatie om uit bed te komen..
 
Reactiescore
3.540
Je bent aanwezig

qU0vr04.gif
 
Reactiescore
756
De vooruitzichten zien er niet goed uit. Besmettingen gaan alsmaar omhoog, ziekenhuizen komen ook weer voller te liggen. Binnenkort alle scholen weer sluiten?
 
Reactiescore
1.363
Wat een dom gelul over dat cojona gedoe zeg :p.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
7.918
Heeft iemand al geprobeerd dit virus te kata'en?

Ja, toen werd de volgende dag een petitie geopend via petities.nl waarin werd gesteld dat we het virus niet teveel moesten 'kwesten'. Iedereen zou een kans op de aarde moeten verdienen met een basisinkomen. Maar het mocht alleen huishouden bij witte mensen anders werd het als racistisch gezien. Bizar allemaal.
 
Reactiescore
1.918
Deze ochtend naar de bakker geweest en een groot wit gekocht. Beetje Nutella erop en dat was lekker
 
Bovenaan